Gå til innhold

Hår og sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal gifte meg neste sommer. Vet dere om noen dyktige og ikke altfor dyre frisør der jeg kan få både sminke og stylisere meg? Gjerne i Stavanger, Sandnes eller Ålgård. Har holdt på med å lete etter priser men det er ikke så mye jeg har funnet. Kan være freelancer også, har ikke noe problemer med det, så lenge de er dyktige og gode i det de gjør. Hjelp meg gjerne, har ganske tight busjett og klarer ikke finne noe. Holder på å bli galen >.<

Takk for deres hjelp!

Mvh, 

Maria

Anonymkode: 294aa...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer på det motsatte av det du spør her.

Jeg ville ikke valgt Envy på Sola. På prøvetimen ble bare huden sminket. Fikk ikke prøvd øyenskygge, leppestift eller andre essensielle ting med sminken. Satte ikke opp håret på prøvetimen en gang.

Resultatet ble helt ok, men skulle ønske vi hadde gjort mer på prøvetimen. På bryllupsdagen var jeg så full i adrealin at jeg glemte å nevne at jeg ville hatt eyeliner. Når håret ble satt opp så var jeg ikke helt fornøyd, skulle så gjerne ønske vi hadde gjort mer på prøvetimen.

Når du skal booke person til å gjøre dette her så ville jeg undersøkt hva som inngår i pakken med prøvetimen, det er der de store avgjørelsene blir tatt :)

Anonymkode: fd48e...797

• Liker 2
Skrevet

Siden det er ett svar og over 200 visninger, så anbefaler jeg at du spesifiserer i tittelen at det gjelder et spes. geografisk område. Alle her elsker hår og sminke-tips. Samtidig blir de, som jeg, litt satt ut av at du spør så spesifikt. Det står bare «Hår og sminke», som overskrift i skrivende stund...det er nok litt for vag overskrift...

Skrevet
1 minutt siden, Ishm skrev:

Hvorfor ikke bare gjøre det selv? 

Hår er kanskje vanskelig. Men sminken er snart å gjøre selv. Er ikke tent få bruder som ikke ligner på seg selv.. Det er sånn at man tenker "hvem er det ham gifter seg med?" 🙈🙉🙊

Anonymkode: 6e661...c49

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hår er kanskje vanskelig. Men sminken er snart å gjøre selv. Er ikke tent få bruder som ikke ligner på seg selv.. Det er sånn at man tenker "hvem er det ham gifter seg med?" 🙈🙉🙊

Anonymkode: 6e661...c49

Enig. 

Anonymkode: 17a6a...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...