Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Hvor i all verden er det blitt av Altruistene, som stilte liste i Oslo for noen år siden? Jeg mener blant annet å huske at et av slagordene var "Ganske mange i arbeid..." For ikke å snakke om Bogogopartiet i Rogaland, som hadde én stor kampsak: Neongrønn asfalt, slik at vi ikke kjører på og dreper så mange pinnsvin. Det Politiske Parti var i stor grad en jippo, så de savnes ikke fullt så mye. OK, så har vi fortsatt Kystpartiet, Hvit Valgallianse, Naturlovpartiet, Abortmotstanderne, Senterpartiet, Kristelig Flokeparty og andre kuriositeter - men bortsett fra de to eneste ordentlige partiene i Norge (AP og Høyre) må jeg si at jeg savner et parti som ikke bare driver med ufrivillig komikk! Velkommen skal det være!
Gjest Litjmæ Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Håper du har smurt deg med masse tålmodighet trøffel, for dette kan du nok få vente lenge på!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Naturlovpartiet er artige. Hele verden skal reddes med yogisk flyvning. Herlig!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 For ikke å snakke om Bogogopartiet i Rogaland, som hadde én stor kampsak: Neongrønn asfalt, slik at vi ikke kjører på og dreper så mange pinnsvin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå