AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Får så dårlig selvtillit 😕 jeg har vært sist om det meste. Jeg bærer meg ikke over at andre finner sin plass, jeg bare blir oppgitt av meg selv og føler meg mer ensom da folk får mindre tid til meg. Det er jo naturlig, det skjønner jeg, folk får barn. Om ikke får de seg kjæreste og er på reiser sammen og planlegger fremtiden sammen. De involveres i familiene til hverandre og så plutselig har de eget liv. Jeg vet ikke hva jeg skal med livet i det hele tatt. Jeg eier ikke noe av verdi, og jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er 28. Har opp gjennom tiden fått nye bekjentskaper, men de er så midlertidige. Da de flytter, starter å studere og/eller får seg kjæreste og evt flytter og bruker tiden sammen med denne. Jeg er den som aldri har noen nye planer. Jeg går liksom aldri videre med livet mitt. Anonymkode: c4ca1...af1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Begynn å date da vel Anonymkode: 75af4...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Slutt å sammenlign deg med andre, jobb med deg selv. Bli glad i deg selv. Husk at de i forhold gjennomsnittlig ikke har det bedre enn single. Anonymkode: 27a76...621 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Begynn å date da vel Anonymkode: 75af4...8e1 Jeg har prøvd lenge, men det skjer liksom ikke noe. Får ikke den kjemien jeg vil ha og da blir det bare verre. Føler ingenting av å få melding fra vedkommende Anonymkode: c4ca1...af1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å sammenlign deg med andre, jobb med deg selv. Bli glad i deg selv. Husk at de i forhold gjennomsnittlig ikke har det bedre enn single. Anonymkode: 27a76...621 Men nå dreier ikke dette seg bare om forhold. Men jo... de fleste vil jo ha noen å dele livet med Anonymkode: c4ca1...af1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Spar penger og kjøp hus, og vips så ha du basen din du også😊 Anonymkode: 631dc...54e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men nå dreier ikke dette seg bare om forhold. Men jo... de fleste vil jo ha noen å dele livet med Anonymkode: c4ca1...af1 Ikke alle får det, så start å tenk på deg selv. Ditt eget liv, bygg opp deg selv. Anonymkode: 27a76...621
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #8 Skrevet 27. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spar penger og kjøp hus, og vips så ha du basen din du også😊 Anonymkode: 631dc...54e Hva skal jeg med hus? Leilighet er nok. Men base er ikke nok. Man må ha noe å glede seg til i hverdagen Anonymkode: c4ca1...af1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #9 Skrevet 27. august 2019 Dessuten er jeg ikke klar for A4 liv jeg passer bare ikke inn jeg vet ikke om jeg ønsker barn i det hele tatt. Jeg ser ikke vitsen med å sette noen til verden som bare skal presses til å «bli noe stort» som man må i dag. Anonymkode: c4ca1...af1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Skrevet 27. august 2019 Jeg har det på akkurat samme måte... Anonymkode: 237db...d90
KillerKitty Skrevet 27. august 2019 #11 Skrevet 27. august 2019 Hvor holder du til? Jeg trenger flere venner som er som deg 😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #12 Skrevet 27. august 2019 2 minutter siden, KillerKitty skrev: Hvor holder du til? Jeg trenger flere venner som er som deg 😅 Har ikke noe fast hjem. Holder til i Italia, men forhåpentligvis bare midlertidig... vil etablere meg i et annet land. Holderr til i Oslo og Lillehammer når i Norge Anonymkode: c4ca1...af1
334 Skrevet 27. august 2019 #13 Skrevet 27. august 2019 Å flytte rundt fra land til land gjør det vel ikke akkurat lettere å etablere seg og holde kontakt med folk. Men ja ikke tenk så mye hva andre gjør. Kjærlighet, hus, hytte og unger og 30 års boliglån kommer når du minst aner det. Om det er hva du ønsker deg. På lyse siden så er du fri som en fugl 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #14 Skrevet 27. august 2019 Engasjer deg i frivillig arbeid, skift fokus litt ❤️d ordner seg når man minst tror det, du er ennå ung. Anonymkode: b6c07...bec
KillerKitty Skrevet 28. august 2019 #15 Skrevet 28. august 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe fast hjem. Holder til i Italia, men forhåpentligvis bare midlertidig... vil etablere meg i et annet land. Holderr til i Oslo og Lillehammer når i Norge Anonymkode: c4ca1...af1 Det ble litt langt vekk 😅
Egenskap Skrevet 28. august 2019 #16 Skrevet 28. august 2019 ut i fra modenhet og familie er det en tid for at man etablerer seg. Et naturlig steg man tar, og ikke minst fordi man har møtt en stødig person i livet, det gir fraspark for at familieforøkelse og er en naturlig del.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #17 Skrevet 28. august 2019 Har det helt likt... Ganske trist å ønske og prøve, men ingenting går den veien. Har ikke en singel venninne eller barneløs venninne🙄 Anonymkode: 9df59...eef
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 6 minutter siden, Egenskap skrev: ut i fra modenhet og familie er det en tid for at man etablerer seg. Et naturlig steg man tar, og ikke minst fordi man har møtt en stødig person i livet, det gir fraspark for at familieforøkelse og er en naturlig del. Men hva når man ikke vet hva man vil? Ikke har møtt en stødig person en gang? Man liker noen men ser ingen vits å ta kontakt Anonymkode: c4ca1...af1
Egenskap Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva når man ikke vet hva man vil? Ikke har møtt en stødig person en gang? Man liker noen men ser ingen vits å ta kontakt Anonymkode: c4ca1...af1 Identiteten i deg skulle blitt etablert for lenge siden. Det har mest sannsynligvis kommet noe i deg som har forstyrret deg kraftig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #20 Skrevet 28. august 2019 24 minutter siden, Egenskap skrev: Identiteten i deg skulle blitt etablert for lenge siden. Det har mest sannsynligvis kommet noe i deg som har forstyrret deg kraftig. Men jeg trivdes aldri på hjemstedet mitt. Trives OK nå, men det er ikke et sted jeg kan bo. Lite, veldig få folk. Ble litt mobbet gjennom skolen. Ikke slik at jeg vil hevne meg og tenker stygt om folk altså. Men jeg har funnet ut at jeg er veldig sensitiv. Så flyttet til Oslo men folk jobbet, studerer, må flytte osv osv og man må liksom alltid finne nye folk. Så dro jeg til utlandet da. Og etter det har jeg begynt å tenke på dette. Tingene hjemme har mistet mer og mer betydning for meg. Nå frister ingenting. Anonymkode: c4ca1...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå