dyveke Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 I morra er det 3 uker igjen til vielsen, og i løpet av de siste par dagene har temmelig mye blitt snudd på hodet. Lokalet vi skulle ha seremonien og festen i (spesielt lokale som vi har brukt som inspirasjon for antrekk bl.a.) har den siste tia blitt dyrere for hver dag som har gått, det er stadig nye ting de mener vi må betale ekstra for - så nå har vi avbestilt hele greia! Vi har selvfølgelig et annet lokale vi kan bruke. Et fint lokale, men med en helt annen stemning og stil enn det opprinnelige. Det føles nesten som om vi har rykka tilbake til start igjen - men det går seg vel til dette også! ... og så er det kanskje på tide å bli ferdig med antrekket mitt :o
Junibruden Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Dette var dumt å høre, men 10 poeng til dere som ikke ville finne dere i nykkene til de som har lokalet. MAkkan til frekkehet! Jeg er sikker på at det andre lokalet vil kunne bli pyntet litt for å ha litt av de rette elementene i seg. Har dere et spesielt tema? det hørtes veldig spennende ut Lykke til og gratulerer
dyveke Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2005 Dette var dumt å høre, men 10 poeng til dere som ikke ville finne dere i nykkene til de som har lokalet. MAkkan til frekkehet! Jeg er sikker på at det andre lokalet vil kunne bli pyntet litt for å ha litt av de rette elementene i seg. Har dere et spesielt tema? det hørtes veldig spennende ut Lykke til og gratulerer Det er umulig å gi det nye lokalet noe av stemninga fra det opprinnelige. Vi har valgt renessanseantrekk fordi vi skulle være i et flere hundre år gammelt bygg. Nå har vi gått over til et ganske nytt, lyst og luftig lokale som har utsikt over store deler av byen. Det mest positive oppe i det hele er at vi kan stå for drikkevarene selv og sparer minst 10.000 på det nye opplegget
tommeline Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Jeg hadde blitt superstresset hvis dette skjedde med oss! Må si det høres ut som du takler det veldig bra og ser det positive i situasjonen Imponert! Lykke til med resten av forberedelsene!!! Og husk: det viktigste for gjestene er et trivelig bryllup, ikke alt matcher 100%!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Det var jo dumt at det ble slik. Men skjønner dere godt! Det får jo være grenser for hva man skal finne seg i. Det blir helt sikkert fint i det nye lokalet også:-) Nytt eller gammelt!!! Lykke til!
dyveke Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2005 Jeg hadde blitt superstresset hvis dette skjedde med oss! Må si det høres ut som du takler det veldig bra og ser det positive i situasjonen Imponert! Lykke til med resten av forberedelsene!!! Og husk: det viktigste for gjestene er et trivelig bryllup, ikke alt matcher 100%! Jeg var ekstremt stressa et døgn fra vi helt mista lysten på det ene lokalet, og til vi fikk klarsignal på det andre. Nå er det bare å sørge for at vi blir fornøyd med valget vårt - og det skal vi klare :-) Det skal mer til enn full omveltning 3 uker før vielsen for å få meg til å miste hodet!!!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #7 Skrevet 13. mai 2005 Er det egentlig lov da? :-? Synes hvertfall du takler det fint. Lykke til så masse :dagensrose:
dyveke Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2005 Er det egentlig lov da? :-? Skjønner ikke helt, er hva lov?
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 Hvis dere hadde leid lokale og fastsatt beløp, så kan det umulig være lov for dem å forlange mer?
dyveke Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2005 Hvis dere hadde leid lokale og fastsatt beløp' date=' så kan det umulig være lov for dem å forlange mer?[/quote'] Det er det som er hele problemet. Lokalet leies egentlig ikke ut på det åpne markedet enda. Vi skulle få leie likevel - og har prøvd å få prisene på bordet i lengre tid. Nå kommer de nærmest som små drypp - noen tusen her, og noen tusen der. Så nå bytter vi lokale før vi kommer til 'point of no return', så slipper vi å ende med en gedigen regning vi ikke hadde mulighet til å forutse.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Ja oki, sikkert like greit for små beløp her og der kan bli utrolig mye penger til slutt. Håper det blir like bra på det nye stedet også, selv om det ikke ble helt som planlagt :-)
Martha Stewart Skrevet 13. mai 2005 #12 Skrevet 13. mai 2005 Lokalet leies egentlig ikke ut på det åpne markedet enda. Vi skulle få leie likevel - og har prøvd å få prisene på bordet i lengre tid. Nå kommer de nærmest som små drypp - noen tusen her' date=' og noen tusen der. [/quote'] Så utrolig useriøst! :evil: Skjønner godt at dere ikke vil gjøre "business" med de folkene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå