Gå til innhold

Forstoppelse før mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk det aldri før. I går var jeg plutselig en vandrende gassballong, og slapp mange høylytte fiser når det ikke var andre rundt. Da jeg kom hjem, gikk jeg rundt og feis som en gris resten av kvelden. Har kjent meg oppblåst og ekkel i hele dag, selv om jeg bare har sluppet noen få.

Noen andre her som har pleid å være plaget med gassballongmage og konstant fising i forkant av mensen, og blitt kvitt det. Tar alle råd med stor takk. For jeg er bokstavelig talt drittlei.

Dette ødelegger livskvaliteten min.

Anonymkode: a2837...aa9

Skrevet

Sliter med det samme! Luft og vann samler seg gradvis uken før. Vet ikke hva som han hjelpe. 

Anonymkode: f5310...de0

Skrevet

Du er ikke alene! Når mensen «endelig» ankommer får jeg i tillegg løs mage.. ble så lei at jeg til slutt begynte på p-piller og har ikke hatt mensen på noen måneder nå. Utrolig deilig å slippe alle plagene!!

Anonymkode: a3fdf...25d

Skrevet

Har det på samme måte. Først opplåst i 1-2 dar og deretter vondt i magen og løs mage 1-2 dager. Bruker defor p-piller og hopper over 3 ganger før jeg går på pillefri uke med blødninger. Så oppstår iallefall dette mye sjeldnere.

Anonymkode: e99b7...7c3

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene! Når mensen «endelig» ankommer får jeg i tillegg løs mage.. ble så lei at jeg til slutt begynte på p-piller og har ikke hatt mensen på noen måneder nå. Utrolig deilig å slippe alle plagene!!

Anonymkode: a3fdf...25d

Men jeg kan ikke bruke det.

Anonymkode: a2837...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...