AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg tør ikke vise mine lyster. Jeg er faen meg jomfru som 28 åring. Jeg blir ikke kåt av de fleste, men jeg tenker på en mann jeg ikke har sett irl på over et år og ikke hatt kontakt siden oktober. Tror det skal noe til at han fremdeles er interessert... han prøvde men jeg var så redd jeg skulle bli såret og at han skulle skjule meg osv.. hvorfor får andre sex og ikke jeg? Anonymkode: 8e46a...b22
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 De færreste jenter blir kåt av "de fleste". Så det er ikke noe unormalt med deg bortsett fra at det ikke er et bra spor å sitte å tenke på en du ikke har sett på et år og som ikke er interessert i deg engang. Du må bare ut på scenen, er mange bra og digge menn der ute! Og du må gi det tid å bli kjent med de, kåtskapen tennes mest av personlighet og væremåte, og ikke av bare av å se på de og prate med de en gang eller to. Anonymkode: 3568f...aa1 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De færreste jenter blir kåt av "de fleste". Så det er ikke noe unormalt med deg bortsett fra at det ikke er et bra spor å sitte å tenke på en du ikke har sett på et år og som ikke er interessert i deg engang. Du må bare ut på scenen, er mange bra og digge menn der ute! Og du må gi det tid å bli kjent med de, kåtskapen tennes mest av personlighet og væremåte, og ikke av bare av å se på de og prate med de en gang eller to. Anonymkode: 3568f...aa1 Lett! Anonymkode: c4e87...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De færreste jenter blir kåt av "de fleste". Så det er ikke noe unormalt med deg bortsett fra at det ikke er et bra spor å sitte å tenke på en du ikke har sett på et år og som ikke er interessert i deg engang. Du må bare ut på scenen, er mange bra og digge menn der ute! Og du må gi det tid å bli kjent med de, kåtskapen tennes mest av personlighet og væremåte, og ikke av bare av å se på de og prate med de en gang eller to. Anonymkode: 3568f...aa1 Kan han bli interessert hvis jeg tar kontakt da? Jeg er interessert selv om jeg aldri tar kontakt. Problemet er at jeg opplever så og si aldri å bli interessert/få følelser for jeg tror aldri det vil klsgfe Anonymkode: 8e46a...b22
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan han bli interessert hvis jeg tar kontakt da? Jeg er interessert selv om jeg aldri tar kontakt. Problemet er at jeg opplever så og si aldri å bli interessert/få følelser for jeg tror aldri det vil klsgfe Anonymkode: 8e46a...b22 Det kan godt hende. Det er jo viktig å ta initiativ til å bli kjent, og vise eller aller helst si at man er interessert i den andre og spørre om han kunne tenke seg å begynne å treffes igjen. Man kommer ingen vei av å bare sitte på gjerdet. Du er veldig pessimistisk. Nei man faller ikke for alle, å få følelser er vanskelig for mange , lett for noen. Men såklart får du det men du må tro på det selv og du må utsette deg selv for det! Ut å møte menn, være åpen, interessert, klar for å åpne hjertet ditt og ikke sitte hjemme å avvise menn med hjerte lukket fordi du er redd for å bli såret. Anonymkode: 3568f...aa1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: De færreste jenter blir kåt av "de fleste". Så det er ikke noe unormalt med deg bortsett fra at det ikke er et bra spor å sitte å tenke på en du ikke har sett på et år og som ikke er interessert i deg engang. Du må bare ut på scenen, er mange bra og digge menn der ute! Og du må gi det tid å bli kjent med de, kåtskapen tennes mest av personlighet og væremåte, og ikke av bare av å se på de og prate med de en gang eller to. Anonymkode: 3568f...aa1 Men jeg faller da for så og si ingen! det går åresvis mellom gangene og jeg liker da samme personen. Er jo helt ille!! Har likt den samme såpass lenge nå uten at noe har skjedd. Driver bare å reiser på tur med de jeg ikke er interessert i. Har kjørt turer med en i ett år nå men hele tiden tenker jeg på han andre Anonymkode: 8e46a...b22
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Så stusselig Ts sin fremgangsmåte er..gått rundt å siklet på en mann i over ett år uten å prøve seg, så tror jeg hun kommer til å ende opp som en gammel upult tante med stor busk mellom beina. Anonymkode: 54cd7...d74
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #8 Skrevet 27. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så stusselig Ts sin fremgangsmåte er..gått rundt å siklet på en mann i over ett år uten å prøve seg, så tror jeg hun kommer til å ende opp som en gammel upult tante med stor busk mellom beina. Anonymkode: 54cd7...d74 Har nok siklet i over et år 😛 men det var sist jeg så han. Synes det er vanskelig å finne menn.. Anonymkode: 8e46a...b22
Gjest Anonym Bruker Skrevet 27. august 2019 #9 Skrevet 27. august 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikke vise mine lyster. Jeg er faen meg jomfru som 28 åring. Jeg blir ikke kåt av de fleste, men jeg tenker på en mann jeg ikke har sett irl på over et år og ikke hatt kontakt siden oktober. Tror det skal noe til at han fremdeles er interessert... han prøvde men jeg var så redd jeg skulle bli såret og at han skulle skjule meg osv.. hvorfor får andre sex og ikke jeg? Anonymkode: 8e46a...b22 Du reiser spørsmål om hvorfor andre får sex, men ikkje du. Nå er det vel de ferreste som får sex utan at de selv tar ansvar , og bidrar til det på eit eller annet vis. Du er forlengst blitt 28 år og møtt kun en mann som du hevder å kunne tenkt deg å hatt sex med, men unnlot det av frykt for at vedkomende skulle skjule eit eller annet. ? Du er enda forholdvis ung, og har forhåpentlegvis mange år foran deg , men er nok en grunn til at du stiller for høye krav / forventninger til din evntl. partner / sexpartner. Det finnes mange 1000 menn der ute , og for å finne den rette bør ein selvsagt ha noen sosiale antenner ute. Holdningen har utvilsamt endret seg siste 20 årene til at kvinner flest er blitt mer frigjordt og tar mer ansvar for sine sexuelle behover / ønsker . Dette i motsettning til tidligere da mange menn så på det som luksus når dama tok initiativet til sexen, men her har det heldigvis skjedd ein holdningsendring også hos menn. Endret 27. august 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Skrevet 27. august 2019 8 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Du reiser spørsmål om hvorfor andre får sex, men ikkje du. Nå er det vel de ferreste som får sex utan at de selv tar ansvar , og bidrar til det på eit eller annet vis. Du er forlengst blitt 28 år og møtt kun en mann som du hevder å kunne tenkt deg å hatt sex med, men unnlot det av frykt for at vedkomende skulle skjule eit eller annet. Du er enda forholdvis ung, og har forhåpentlegvis mange år foran deg , men grunn til å tru at du stiller for høye krav / forventninger til din evntl. partner / sexpartner. forelskelsen eller tiltrekningen har bare kommet uten at vedkommende hadde et spesielt utseende eller utdannelse. Det går på kjemi. Jeg har lyst til å date han jeg liker enda....men det kommer nok aldri til å skje. Anonymkode: 8e46a...b22
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #11 Skrevet 27. august 2019 har ikke bare hatt lyst på 1 mann hele livet nei. 3 Anonymkode: 8e46a...b22
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #12 Skrevet 27. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg faller da for så og si ingen! det går åresvis mellom gangene og jeg liker da samme personen. Er jo helt ille!! Har likt den samme såpass lenge nå uten at noe har skjedd. Driver bare å reiser på tur med de jeg ikke er interessert i. Har kjørt turer med en i ett år nå men hele tiden tenker jeg på han andre Anonymkode: 8e46a...b22 Det er helt normalt. Du er ikke unik. Men for å få til en endring må du endre fremgangsmåte og lære deg å omgås og oppsøke flere menn så øker sjansene at du finner en av dem å falle for . Hva mener du kjørt turer sammen med en annen mann? Anonymkode: 3568f...aa1
Bamseklemmer Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor får andre sex og ikke jeg? Tror ikke du er kåt nok? For at du skal bli seksuelt tent, må du klare å vise dine lyster. Du har mest sannsynlig problem med å tenne på enkelte, og det er der problemet kan ligge. Hvorfor kan du bare ikke gi blaffen i dine følelser, nyt sex og få deg en deilig etterlengtet følelse? I min tid som jomfru, var det jo ikke kjærlighet som drev meg til sex, det var kun kåtskap og nyskjerrighet. Tror ikke du ikke har fått sex pga utseende, det skal mye til, men for at du er forsiktig og for redd for å bli såret. Noen menn sier jo de er redd ei dame som er 30 år og jomfru, det må være noe gærnt med henne, bla bla. For meg er du gull i mine ører, jeg sier ikke dette for å treffe deg, men jeg har nok mye jeg skulle ha fortalt deg, for å deg til å komme over kneika. Tror nok også at følelsene dine spiller et puss, ikke missforstå meg, men hvis du bare er ute etter en spesielt mann minsker sjansene for sex desverre. Et spørsmål til slutt, hvor ofte onanerer, og til hva? du, får du orgasme? Du trenger ikke svare hvis du ikke har lyst, jeg presser deg ikke, men har veldig lyst til å hjelpe deg🤭 Håper du får kloa i den mannen du beskriver, for det skal nok en del kjemi til også for å ha sex, og det er bra du også tenker slik🤭😘 Endret 28. august 2019 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå