AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Del Skrevet 27. august 2019 Sist jeg var hos frisør var jeg ble frisyren litt skeiv.Mannet meg opp,ringte og forklarte situasjonen.Feilen ble rettet opp og jeg var like blid og fornøyd.Nå var det på tide med ny klipp.Bestillte time i samme salong,men frisøren har sluttet.Fikk time hos en annen frisør.JMed denne frisøren var det null kjemi og vi forsto hverandre ikke helt.jJeg synes i det heletatt at hun var lite imøtekommende og jeg gikk derfra med helfarget hår fordi vi ikke ble enige ang.striper.Jeg er fornøyd med klippen men ikke med fargen.Mitt spørsmål er; hva har forrige frisør skrevet i journalen min? Jeg er ikke vandt med å bli møtt på en slik måte i en salong? Å klage er helt uaktuelt, Må nok i en annen salong for å få gjort noe med fargen, det ble alt for mørkt. Litt lei meg jeg nå,føler meg som ei sur hurpe,noe jeg absolutt ikke er. noen som kan svare på om det er vanlig å skrive noe om kunden i journalen borsett i fra hvilken farge som er brukt. Jeg følte meg nesten litt forhåndsdømt . Anonymkode: ab2e3...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Del Skrevet 27. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg var hos frisør var jeg ble frisyren litt skeiv.Mannet meg opp,ringte og forklarte situasjonen.Feilen ble rettet opp og jeg var like blid og fornøyd.Nå var det på tide med ny klipp.Bestillte time i samme salong,men frisøren har sluttet.Fikk time hos en annen frisør.JMed denne frisøren var det null kjemi og vi forsto hverandre ikke helt.jJeg synes i det heletatt at hun var lite imøtekommende og jeg gikk derfra med helfarget hår fordi vi ikke ble enige ang.striper.Jeg er fornøyd med klippen men ikke med fargen.Mitt spørsmål er; hva har forrige frisør skrevet i journalen min? Jeg er ikke vandt med å bli møtt på en slik måte i en salong? Å klage er helt uaktuelt, Må nok i en annen salong for å få gjort noe med fargen, det ble alt for mørkt. Litt lei meg jeg nå,føler meg som ei sur hurpe,noe jeg absolutt ikke er. noen som kan svare på om det er vanlig å skrive noe om kunden i journalen borsett i fra hvilken farge som er brukt. Jeg følte meg nesten litt forhåndsdømt . Anonymkode: ab2e3...56f Det går nok helt fint uten også. Anonymkode: 60d75...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2019 #3 Del Skrevet 27. august 2019 Skriver frisører journal på kunder?? Aldri hørt om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #4 Del Skrevet 27. august 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Skriver frisører journal på kunder?? Aldri hørt om. På meg står det at brynfarge må sitte i dobbelt så lenge som normalt. Kan ikke kalles journal, men er en enkel notis som hjelper de i salongen. Anonymkode: 7beec...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 27. august 2019 #5 Del Skrevet 27. august 2019 Nei, du er ikke vanskelig! Men du burde heller gått fra salongen hvis dere ikke kom til enighet, isteden for å gjøre noe du ikke ønsker. Kan jeg spørre om hvorfor dere ikke kom til enighet? Hvorfor ville hun helfarge isteden for å stripe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Del Skrevet 27. august 2019 Du kan fortsatt klage om du ikke er fornøyd med fargen. Hos min tidligere frisør noterte alltid fargene, og hvor lenge det skulle sitte. Anonymkode: 688d2...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Del Skrevet 27. august 2019 Fordi dere ikke hadde kjemi så er du overbevist om at det er skrevet noe i journalen ? Det var en smule paranoid tenkt . Kanskje du ikke var så flink til å forklare hva du ville ha ? Anonymkode: e7a58...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #8 Del Skrevet 27. august 2019 Det har garantert ingen sammenheng med hverandre Anonymkode: 14674...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #9 Del Skrevet 27. august 2019 16 minutter siden, SupaWoman skrev: Skriver frisører journal på kunder?? Aldri hørt om. Min gjør også det. Skriver ned farger etc. Anonymkode: 0a581...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Del Skrevet 27. august 2019 Ts. Her Jeg mente notis.. håret mitt var veldig falmet og lyst.Jeg pleier være ganske mørk.Ønsket sjatteringer i håret for at detbikke skulle bli for hardt.Hun mente hun kunne bruke mitt eget hår som striper,sikkert greit det,men da jeg sa jeg ikke ville være lys oppå og mørk under,konkluderte hun med at,da helfarger vi det da. Jeg føte meg ikke helt «trygg» der jeg satt og vurderte å gå derfra, men jeg syntes det ar litt vanskelig også,kan man bare gå fra en time man har bestillt liksom? Jeg har klaget der før, som sagt og synes det blir for plagsomt å klage en gang til. Håper de kan redde håret med striper i en annen salong,skal i stort selskap om ei uke Anonymkode: ab2e3...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #11 Del Skrevet 27. august 2019 Du og Shelodon Cooper som da har frisør-journal Anonymkode: 059ac...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå