AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg skulle marinere noe kylling i litt yoghurt i dag, og da jeg åpnet yoghurtboksen (naturell) oppdaget jeg en stor, mørkeblå flekk med mugg på overflaten av yoghurten. Jeg har alltid spist yoghurt selv om den er utgått på dato, men har aldri opplevd mugg i den. SIden jeg bor et stykke fra butikken tok jeg en spiseskje, og tok ut den delen med mugg. Så jeg har altså brukt yoghurten med kyllingen, jeg tenkte også å bruke den i en yoghurtdrikk som jeg også skulle ha til middag. Er dette innenfor? Hva tenker dere? Trygt/ikke trygt? Anonymkode: 3f74d...952
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Dette ville jeg absolutt ikke gjort 😐 det er giftstoffer i mugg. Alt som er flytende, mye væske i som har mugg skal man ikke spise. Dette pga det da kan spre seg i resten av produktet uten at det nødvendigvis er synlig. Yoghurt er ganske flytende, så vil tro det går under den kategorien. Det går nok bra med deg, men ikke gjør det flere ganger. Anonymkode: 8d974...8f2 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Jeg har gjort det samme og har overlevd. Ble ikke bittelitt dårlig engang. Ville ikke gjort det til en vane, men helt greit en gang i skuddåret. Anonymkode: 211a3...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Jeg spiste den kyllingen jeg, men laget ikke yoghurtdrinken. Hilsen TS. Anonymkode: 3f74d...952 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå