Gå til innhold

Skole stengt 9. sept - hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor er skoler (i Oslo) steng den 9. oktober. Det står i opplysning at det er på grunn av valg, men hvrofor egentlig? Hva skjer på barneskoler denne dager da?

Endret av evelynn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lærerstevne ? Her på Sørlandet er det den 18.10.

Anonymkode: ace33...deb

Skrevet
1 minutt siden, evelynn said:

Hvorfor er skoler (i Oslo) steng den 9. oktober. Det står i opplysning at det er på grunn av valg, men hvrofor egentlig? Hva skjer på barneskoler denne dager da?

Valg 9. oktober? Eller mener du september?
Det kan være at skolene brukes som valglokale - men det stemmer ikke hvis det er oktober.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Denobulan skrev:

oktober??

Slutt du viste godt hun mente Oktober.

Skrevet

Skolene er åpne 10. oktober, men stengt 9. september på grunn av valgdagen.

Anonymkode: 1b287...de5

• Liker 4
Skrevet
Just now, TheGirlWhoWaited said:

Valg 9. oktober? Eller mener du september?
Det kan være at skolene brukes som valglokale - men det stemmer ikke hvis det er oktober.

september - du er rett.

Skrevet
2 minutter siden, evelynn skrev:

Blir brukt til valglokale sikkert

Anonymkode: 88cff...119

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hæ?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, evelynn skrev:

september - du er rett.

Står  jo klart at det er valgdag. mange skoler brukes som valg lokale, så det er ikke uvanlig at skoler må stenge på valgdagene, ikke bare i Oslo, men flere steder i landet

Anonymkode: d483d...99f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, evelynn said:

september - du er rett.

Da rettet jeg topic :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel nettopp derfor en reagerte at vedkommende skrev oktober og valgdag, valget er 09.september. Så slutt selv når du ikke skjønner 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Står  jo klart at det er valgdag. mange skoler brukes som valg lokale, så det er ikke uvanlig at skoler må stenge på valgdagene, ikke bare i Oslo, men flere steder i landet

Men er det ikke nok med de lokaler som står rundt i byen til forhåndsstemming? Og uansett, his oss bruker de bare gymsalen, må da alle elevene ha fri da?

Skrevet
2 minutter siden, Denobulan skrev:

hæ?

Beklager trodde du reagerte på at hun skrev Oktober med lite o

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oktober skal skrives med liten forbokstav, så fremt det ikke er i starten av en setning.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, evelynn skrev:

Men er det ikke nok med de lokaler som står rundt i byen til forhåndsstemming? Og uansett, his oss bruker de bare gymsalen, må da alle elevene ha fri da?

Alle elevene på alle skoler i Norge får fri, ja. Alle skoler holder stengt, men noen aktivitetsskoler holder åpent. 

Skrevet
1 minutt siden, evelynn skrev:

Skolen barna mine gikk på når de var mindre ble brukt som valgkolake, de brukte kun gymsalen. Men skolegården ble brukt som parkeringsplass så derfor ble skolen stengt. Kommer jo sikkert også ann på hvordan gymsalen er i forhold til resten av skolen, innganger, klasserom etc. Derfor gpr de for at alle Oslo skoler er stengt den dagen

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, neida! Jeg lurte oppriktig på selve oktober måned! Men som en annen her har svart, mulig de bruker det som valglokale?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle elevene på alle skoler i Norge får fri, ja. Alle skoler holder stengt, men noen aktivitetsskoler holder åpent. 

Dette er bare tull. Alle skolene i vår kommune har åpent

Anonymkode: 60f58...4dc

• Liker 5
Skrevet

Litt kjipt da, i går var det plandag på barnehage hos den yngste så jeg måtte ta fri, nå snart er det valgdag og da må jeg ta fri igjen... jeg er nesten tom for feriedager og snart er det høstferie og i mellomtid skal sikkert blir en av jentene mine syke...

Men jeg i hvert fall kan klage litt her 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...