AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg ser det finnes en egen samletråd for tolking av RFSU-testene, så jeg starter heller en egen tråd for hva jeg lurer på Hva er din erfaring med RFSU test ofte? Har kjøpt "RFSU test ofte" (8 pak.?), og får samme svaaaake resultat tre dager (var nesten i tvil på om det var en strek der) på rad. CB Digital med ukesindikator viser "gravid 1 - 2 uker" samme tre dager. Anonymkode: 66eb0...991
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Bruk pengene dine på bedre tester er mitt råd Anonymkode: c54f6...813 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Jeg er fornøyd med de, det gjelder bare å følge bruksanvisningen og ikke drive og teste mange dager før IKM. Fikk tydelig strek dagen etter IKM med de begge gangene jeg var gravid. 👍 Anonymkode: b553f...a4d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Jeg fikk veeeldig svak strek to dager før IKM. Tydeligere strek dagen etter, både morgen og ettermiddag. Tok clearblue digital på selve ikm og den viste 2-3 uker. Anonymkode: 7871f...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå