Djungelvrål Skrevet 30. august 2019 #41 Del Skrevet 30. august 2019 Elskede Poona fordi den handler like mye om fantastisk kjærlighet og savn som krim. Lest den 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøy83 Skrevet 30. august 2019 #42 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Leser lite krim, men likte veldig godt «Alt er mitt» av Ruth Lillegraven. Er på over 300 sider, men er oppdelt i korte kapitler og er lett å lese. Endret 30. august 2019 av Frøy83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #43 Del Skrevet 30. august 2019 Harlan coben Anonymkode: 0ab12...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 30. august 2019 #44 Del Skrevet 30. august 2019 Krimbøkene til Heine Bakkeid! Handlingene foregår i hovedsak i Nord-Norge. Hovedpersonen er rølpete og grov, og Heine skriver med mye humor. Samtidig er bøkene spennende, veldig spennende. Men så passer humoren meg midt i blinken, språket er godt, og de er passe rølpete for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 30. august 2019 Forfatter #45 Del Skrevet 30. august 2019 Altså jeg angrer litt på at jeg skrev at den måtte være så kort. Jeg leser mye så det skal ikke være noe problem. Men ikke Tolstoylengde liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 30. august 2019 Forfatter #46 Del Skrevet 30. august 2019 Liker mange av forslagene her. Skal sjekke de ut. Skal sjekke ut Kepler og Chris Tvedt i første omgang tror jeg. Når det gjelder kvalitet så er jeg ikke super kresen. Men det er fint med god kvalitet også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå