Kågebruker Skrevet 27. august 2019 #1 Del Skrevet 27. august 2019 En bok som ikke er for lang under 300 sider, men god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 27. august 2019 #2 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Jeg elsker jo Nesbø sine om Harry Hole. Godt skrevet og spennende Unni Lindell om Cato Isaksen er veldig lettlest. Antall sider vet jeg ikke. Aldri brydd meg om. Noen ganger leser jeg bok på 1 mnd, andre ganger 6 mnd. Endret 27. august 2019 av kaleidoskop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 27. august 2019 #3 Del Skrevet 27. august 2019 Hans Olav Lahlum sine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 27. august 2019 #4 Del Skrevet 27. august 2019 Christina Olséni og Micke Hansen skriver fornøyelig krim med den eldre helten Ester Karlsson. Den første heter Ester Karlsson med K. Har lest de på svensk, men de finnes muligens på norsk også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 27. august 2019 #5 Del Skrevet 27. august 2019 Jeg liker Harry Hole serien til Næsbø også. Men jeg kommer nok alltid til å rankere Henning Mankell sin Wallander-serie høyere. Camilla Läckberg sin serie om Fjällbacka i Sverige er heller ikke dårlig. Den kommer på norsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Del Skrevet 27. august 2019 Hva med Jan Boris Stene sine bøker? Anonymkode: 10878...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Del Skrevet 27. august 2019 Disse er mer i psykologisk thriller gaten, men the girl on the train oh the woman in the window var veldig bra. Er i begge tilfellene drap som må oppklares, da. Anonymkode: 8e3ad...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #8 Del Skrevet 27. august 2019 Jeg liker generelt ikke krim, men likte Millennium-trilogien. Tragisk at forfatteren døde og det ikke kommer flere bøker. Anonymkode: 0048d...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #9 Del Skrevet 27. august 2019 Lille stjerne Av John A. Lindqvist. Anonymkode: 761e3...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Del Skrevet 27. august 2019 Absolutt Jo Nesbø's Harry Hole-bøker! Og faller den i smak, så er der jo 8-9 bøker å lese videre på!! 😉 Anonymkode: f4266...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #11 Del Skrevet 27. august 2019 Hva slags bøker liker du ellers, TS? Anonymkode: 19108...5f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 27. august 2019 #12 Del Skrevet 27. august 2019 Jeg er ikke spesiellt glad i krim, men bøkene til Jussi Adler Olssen er bra. De er litt morsomme også siden si følger de samme folkene i alle bøkene. Samtidig synes jeg bøkene til John Grisham er fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 27. august 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 27. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bøker liker du ellers, TS? Anonymkode: 19108...5f1 Jeg liker f eks - de dødes tjern - ut å stjæle hester - Robinson Crusoe for å nevne noe. Liker bøker der handlingen foregår ute i skogen eller utenbys. Bor i Oslo så. Gjerne noe fra bygdenorge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #14 Del Skrevet 27. august 2019 Jørgen Jæger! Han skriver med et lett og lekent språk, som gjør bøkene relativt lettlest. Jeg sluker bøkene hans på en kveld eller to. Anonymkode: 4a4ee...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 27. august 2019 #15 Del Skrevet 27. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker generelt ikke krim, men likte Millennium-trilogien. Tragisk at forfatteren døde og det ikke kommer flere bøker. Anonymkode: 0048d...29f Det er jo ikke sant da, det har allerede kommet en fjerde bok i serien, Det som ikke dreper oss, med de samme karakterene og videreføring av handlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. august 2019 #16 Del Skrevet 27. august 2019 Mary Higgins Clark, har mange gode lettleste krimbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #17 Del Skrevet 27. august 2019 Karin Fossum. Skriver veldig godt om menneskenes psyke- lite blodig, men veldig fascinerende! Anonymkode: 573ca...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. august 2019 #18 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) 14 timer siden, Emmelise skrev: Jeg liker Harry Hole serien til Næsbø også. Men jeg kommer nok alltid til å rankere Henning Mankell sin Wallander-serie høyere. Camilla Läckberg sin serie om Fjällbacka i Sverige er heller ikke dårlig. Den kommer på norsk. Den kommer ikke på norsk, de bøkene er allerede utgitt på norsk Forøvrig enig med flere her! Både Jo Nesbø, Camilla Läckberg, Jussi Adler Olsen samt Hjorth & Rosenfeldt har skrevet veldig gode krimserier. Endret 27. august 2019 av Cleopatra. Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 28. august 2019 #19 Del Skrevet 28. august 2019 (endret) Stort sett ingenting som er anbefalt her er spesielt passende for TS. Mye er dårlig, og det som ikke er dårlig dreier seg om altfor lange bøker. To relativt kort krimklassikere: Ti små negerbarn av Agatha Christie Jernvognen av Stein Riverton Endret 28. august 2019 av Hedersbrukeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #20 Del Skrevet 29. august 2019 På 27.08.2019 den 13.00, TheGirlWhoWaited skrev: Det er jo ikke sant da, det har allerede kommet en fjerde bok i serien, Det som ikke dreper oss, med de samme karakterene og videreføring av handlingen. Men ikke fra samme forfatter... Anonymkode: 97682...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå