Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #1 Del Skrevet 13. mai 2005 Vurderer å bestille MD formulations herfra. Hvordan er denne tjenesten? Tar bestillingen lang tid? Er portoen dyr? og hva med toll? Bruker Look fantastic og er kjempefornøyd. Men er alltid litt skummelt med nye nettsteder. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #2 Del Skrevet 13. mai 2005 De er 100% til å stole på. Jeg får pakkene ca. 8 dager etter bestilling. Shippingen tror jeg er 15 CAD, men det er gratis om du handler for mer enn 200 CAD (1000 kr). Du får oppgitt shipping når du velger land, det kommer ikke noen ekstra utgifter du ikke er klar over. Pakken kan bli stoppet i tollen om verdien overstiger 200kr (ca. 40 CAD), da må du betale mva for varenes verdi. Men du kan be dem skrive ned verdien utenpå pakken. Be dem skrive f.eks 30 CAD utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 13. mai 2005 #3 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har handlet fra EDS mange ganger og alltid vært fornøyd. De er også flinke til å sende med produktprøver, det kan vi like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå