Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som aldri får sånne «jeg er så heldig som har denne fantastiske personen i livet mitt»...og er disse menneskene så mye mer fantastiske enn oss andre? Hva skal til for å få sånne kommentarer? Eller når de bytter profilbilde og får «du er så nydelig, digger deg, hjerte hjerte» osv? Mens jeg får noen skarve likes. Er jeg ikke pen nok da? Jeg anser meg selv som en snill og hyggelig person som er trofast og flink til å holde kontakten med folk. Men andre er tydeligvis så mye bedre enn meg. Dere som får sånne kommentarer da; representerer det virkeligheten? 

Anonymkode: 2cc82...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, fjern deg selv fra sosiale medier, og lev det virkelige livet! Det som er ute blant folk, og ikke bak en skjerm.

Anonymkode: d16db...3f4

• Liker 2
Skrevet

Håper de som bestemmer om alt på SOME fjerner alle muligheter til å trykke "likes" og alt annet. Folk blir jo psyke når de ikke oppnår det samme som "alle andre". Det er nok av andre "ting" som gjør yngre folk psykisk syke nå. Omtrent alle trenger psykolog nå. Lev et liv og vær sammen med folk, ikke lev livet gjennom soiale medier.

Skrevet

Jeg er ganske lik deg, virker det som.

Husk at Facebook opprinnelig var ment å være et «sted» for de populære. Personer som du og jeg var aldri tenkt å få del i det, sånn egentlig. Har du sett Facebook-filmen?

Anonymkode: 9f17e...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...