Thyra Skrevet 28. august 2019 #41 Del Skrevet 28. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er med hårtap som med liten penis; alle kvinner anser det som et minus, men svært få sier det rett ut. For mange av kvinnene som sitter støkk med en mann som er inne i sin siste sesong med eget hår, er det vel heller ikke så mye de egentlig kan gjøre med situasjonen. Og da kan det være like greit å tenke positivt: «jeg synes han er råsexy med måne», «jeg elsker flintskalla menn» osv.. Men det er selvsagt like få kvinner som virkelig mener dette, som det er menn som liker at partnerne får hengebryster, eller ridebukselår. Anonymkode: 3f9a4...16e Snakk for deg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #42 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg skal være så ærlig å si at jeg synes det er tiltrekkende med menn med skikkelig manke, men jeg vet også at jeg er den "unormale" i min venninnekrets. For her akkes det og oies over menn med barbert hode, og det er åpenbart å foretrekke, så jeg tror ikke det vil være spesielt negativt for deg. Det vil selvfølgelig alltid være noen som meg, som foretrekker hår, men sånn er det jo med alt...vi har alle trekk som ikke er tiltrekkende på alle. Det trenger vi heldigvis heller ikke å ha, det klarer seg at den vi liker finner oss tiltrekkende Anonymkode: cfe81...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #43 Del Skrevet 28. august 2019 Nei. Har jeg var med er endel eldre enn deg, har lite hår. Er ikke håret man er sammen med. Er glad i ham ❤️ Anonymkode: 37d49...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 28. august 2019 #44 Del Skrevet 28. august 2019 Betyr veldig lite for min del. Men jeg liker bedre at man fliser det ned til små milimeter enn å ha tydelig måne. Viker er bare sjarmerende. For meg hadde det vært veldig turn off med hårtransplantasjon! Huff nei! Det er verre enn måne og hentesveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #45 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg foretrekker menn med mye hår, men viker går av og til greit. Skallede menn tenner meg ikke overhodet. Vet det er overfladisk, men jeg får ikke gjort noe med det. Jeg er 27. Anonymkode: f6976...74b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #46 Del Skrevet 28. august 2019 Min partner har gjort hår transplantasjon 2 ganger. Det har blitt bedre, mye bedre, men det er fortsatt månen som kan synes litt igjennom da han har mørk blondt hår. Gjort det i Tyrkia, riktig bra klinikk, med super freshe hotell osv osv. Han syns det har vær verdt personlig så møtte jeg min partner ca 1 uke etter han hadde gjort første transplantasjonen, så hår ikke hår, han er verdens beste Anonymkode: b4843...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #47 Del Skrevet 28. august 2019 3 timer siden, Middelmådig skrev: Betyr veldig lite for min del. Men jeg liker bedre at man fliser det ned til små milimeter enn å ha tydelig måne. Viker er bare sjarmerende. For meg hadde det vært veldig turn off med hårtransplantasjon! Huff nei! Det er verre enn måne og hentesveis. Hvorfor er det så ille? Anonymkode: 9e3a8...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #48 Del Skrevet 28. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så ille? Anonymkode: 9e3a8...fd0 Bare syns det ser ikke bra ut. Minner litt om dukkehår. Jeg liker ikke kunstige ting på mennesker, slik som lepper fulle av et eller annet, silikonpupper som står unaturlig ut, bruk av botox som gjør folk uten mimikk osv. Anonymkode: dc606...1d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #49 Del Skrevet 28. august 2019 Utrolig deilig med en liten manke å holde seg fast i, men utover den lille fetisjen betyr det absolutt ingenting 😊 Anonymkode: f4ffc...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #50 Del Skrevet 28. august 2019 Du kan tatovere «hår»? Mange menn passer veldig godt å være skallet uansett altså... Anonymkode: 6811f...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #51 Del Skrevet 28. august 2019 Spiller ingen rolle om mannen har mye, lite eller ikke noe hår. Det er da mennesket og personligheten jeg blir forelsket i, ikke håret. Anonymkode: 27d24...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #52 Del Skrevet 28. august 2019 Noen av de mest sexy mannfolkene jeg vet om, har lite hår og/eller barbert skalle. Anonymkode: 22972...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #53 Del Skrevet 28. august 2019 Skallethet gjør rett og slett menn (og kvinner) mindre pene enn de ville ha vært med hår. Men hvis de har mye å gå på, og gjerne andre ting enn utseendet å kompensere med, trenger det ikke bety så mye. Anonymkode: 3f9a4...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #54 Del Skrevet 28. august 2019 On 8/27/2019 at 12:29 AM, AnonymBruker said: Jeg er en mann litt oppi 30-åra som har en ganske snau skalle. Eller jeg har ok med hår over hele, men har synlige viker, og det er såpass tynt oppå at det syns veldig godt, da. Håret mitt er mørkeblondt, så jeg føler det skjuler det littegrann, og at med mørkere hår er hårtapet mer synlig. Har fremdeles nok hår på toppen til at det blir en slags sveis, og jeg lar det vokse ut til 10 cm. Jeg barbere det ofte ned bak og på sidene, for da syns jeg det ser best ut. Et par ganger i året skinner jeg meg helt, og lar det vokse ut igjen. Men personlig liker meg ikke som helt snau, så liker derfor å ha litt oppå der. Tipper mange råder meg til å klippe alt bort, men personlig er det viktigere hva jeg føler ser best ut. Å ha tynt hår er ikke noe som knuser meg eller tar fra meg all selvtillit, men jeg legger jo merke til at menn generelt er kjekkere med hår enn uten. Og at damene ofte liker det bedre, selv om det absolutt finnes damer som liker skallede menn. Jeg har likevel lyst til å ta hårtransplantasjon, men jeg kan ikke ta meg råd, da det koster 40-60 laken. Dette er jo tross alt den eneste sikre behandlingen for et godt resultat. Ølgjær, provexin og Recrea Forte har begrenset effekt. Likevel er jeg litt i interessert i å høre hvor viktig det er for damer at mannen har fyldig hår? Jeg blir selvsagt ikke hårsår av deres ærlige mening!😂 Anonymkode: 9e3a8...fd0 Det spiller ingen rolle. Det viktige er at du er ren, pen, lukter godt og er sunn. Anonymkode: 49bc5...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #55 Del Skrevet 28. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Det spiller ingen rolle. Det viktige er at du er ren, pen, lukter godt og er sunn. Anonymkode: 49bc5...be4 ...og snill så klart, glemte å si det. Anonymkode: 49bc5...be4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #56 Del Skrevet 28. august 2019 På 27.8.2019 den 0.29, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann litt oppi 30-åra som har en ganske snau skalle. Eller jeg har ok med hår over hele, men har synlige viker, og det er såpass tynt oppå at det syns veldig godt, da. Håret mitt er mørkeblondt, så jeg føler det skjuler det littegrann, og at med mørkere hår er hårtapet mer synlig. Har fremdeles nok hår på toppen til at det blir en slags sveis, og jeg lar det vokse ut til 10 cm. Jeg barbere det ofte ned bak og på sidene, for da syns jeg det ser best ut. Et par ganger i året skinner jeg meg helt, og lar det vokse ut igjen. Men personlig liker meg ikke som helt snau, så liker derfor å ha litt oppå der. Tipper mange råder meg til å klippe alt bort, men personlig er det viktigere hva jeg føler ser best ut. Å ha tynt hår er ikke noe som knuser meg eller tar fra meg all selvtillit, men jeg legger jo merke til at menn generelt er kjekkere med hår enn uten. Og at damene ofte liker det bedre, selv om det absolutt finnes damer som liker skallede menn. Jeg har likevel lyst til å ta hårtransplantasjon, men jeg kan ikke ta meg råd, da det koster 40-60 laken. Dette er jo tross alt den eneste sikre behandlingen for et godt resultat. Ølgjær, provexin og Recrea Forte har begrenset effekt. Likevel er jeg litt i interessert i å høre hvor viktig det er for damer at mannen har fyldig hår? Jeg blir selvsagt ikke hårsår av deres ærlige mening!😂 Anonymkode: 9e3a8...fd0 Jeg skinnet meg i 19-20 års alderen pga en tabbe med å klippe meg på fylla. Var skinnet i 6 år i strekk pga det passet veldig. Dro et lass av kvinner med det. Herjet som player i alle årene jeg ikke hadde hår. Nå er jeg 32 og mister håret sakte men sikkert også. Går nok tilbake til skinnet. Alyså maskinklipp på det laveste men ikke barberhodet ditt. Om du kun bruker maskin og ikke barberer blir det et tynt grått lag som vin diesel hadde i sin badboy periode. Det ser veldig bra ut om du er mørk i huden, eller solariumsbrun, bra trent osv Skjegg passer også veldig bra når du er skallet. Selvfølgelig ikke for langt men litt mer enn 5 dagers Og ikke bry deg om hva damene syns. På din alder er kvinner allerede blitt feit eller lagt på seg 15 kg siden 20 årene. Kvinner aldrer mye fortere så de har lite de skulle si Anonymkode: f97e9...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #57 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg bare bumper opp denne tråden for å finne den igjen litt senere. Skal vise tråden til kjæresten min. 🌸 Anonymkode: 3e937...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putaz Skrevet 31. august 2019 #58 Del Skrevet 31. august 2019 På 28.8.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev: Har hørt at det er en evolusjonær grunn til at menn mister håret. Menn med måne var ofte attraktive for kvinner som ville finne en trygg partner å få barn med, siden det var mindre sannsynlig for at han ville være attraktiv nok til å være en player da. Mao. at han ikke ville forlate henne. Så du har ikke noe å tape på dette, ts. Survival of the fittest, dette Med mindre du bare vil ligge rundt da 🙃 Anonymkode: fbdf9...cbb Dette er bare tull. Naturen "tenker" ikke , hårtap er pga roten på håret er slitt, evolusjonsmessig betyr det at forfedre av de med full hårmanke hadde tilgang på mye B vitaminer 😂🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 31. august 2019 #59 Del Skrevet 31. august 2019 Har vært relativt skinnet i noen år, og var ikke noe problem på damefronten. Så lenge man bærer det rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #60 Del Skrevet 31. august 2019 Det betyr faktisk ganske mye for meg at mannen har hår. Jeg har ikke dårlig samvittighet engang siden menn flest har latterlig høy standard og krav til kvinners utseende. Noen få ser bra ut barbert, men da er en avhengig av å ha flotte trekk, bred kjeve og tett skjeggvekst. Sorry, not sorry. Anonymkode: a07db...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå