Gjest BigBear Skrevet 26. august 2019 #1 Del Skrevet 26. august 2019 Og faen så fin https://www.instagram.com/p/Bz_GKFwon0k/?hl=nb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 27. august 2019 #2 Del Skrevet 27. august 2019 STAVås SKIstad 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 27. august 2019 #3 Del Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, minister-mio skrev: STAVås SKIstad Ja, med det navnet så var det liksom bestemt fra fødselen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 27. august 2019 #4 Del Skrevet 27. august 2019 9 timer siden, JegHeterOle skrev: Og faen så fin https://www.instagram.com/p/Bz_GKFwon0k/?hl=nb Visst er hun fin men det bildet var ikke akkurat det jeg ville lagt ut.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 27. august 2019 #5 Del Skrevet 27. august 2019 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Visst er hun fin men det bildet var ikke akkurat det jeg ville lagt ut.... Var vel det mest lettkledde bildet han fant... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. august 2019 #6 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Den nye løperen som er mest Thereseaktig synes jeg er Helene-Marie Fossesholm. Hun har monsterkondis. Kristine Stavås Skistad er en annen type, litt mer som Johannes Høsfloth Klæbo (som også er blant Norges vakreste langrennsløpere). Kristine er stor og sterk, og har sin styrke på sprint, spurt og i flatere terreng. Kristine er en spurter av verdensklasse og vil knuse Therese hver gang i spurt hvis hun har ett minimum av krefter igjen. Endret 27. august 2019 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 4. september 2019 #7 Del Skrevet 4. september 2019 På 27.8.2019 den 12.00, I Grosny skrev: Den nye løperen som er mest Thereseaktig synes jeg er Helene-Marie Fossesholm. Hun har monsterkondis. Kristine Stavås Skistad er en annen type, litt mer som Johannes Høsfloth Klæbo (som også er blant Norges vakreste langrennsløpere). Kristine er stor og sterk, og har sin styrke på sprint, spurt og i flatere terreng. Kristine er en spurter av verdensklasse og vil knuse Therese hver gang i spurt hvis hun har ett minimum av krefter igjen. Ja, det kan bli spennende å se 👍🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå