AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Hvilke symptomer hadde du på endometriose? Jeg mistenker at jeg har det, og vil prøve å få kikkhulsoperasjon. Anonymkode: 8c0a1...6a7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Gå inn på www.endometriose.no Anonymkode: 34e16...158
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Menskramper(til jeg besvimte av de) Smerter ved samleie og/eller dype støt(varierende med syklus Forverring av ibs symptomer gjennom syklus kraftige blødninger betennelsesfølelse problemer med å regulere tem(hetetokter/kuldebroer) generell feberfølelse oppblåsthet smerter ved avføring smerter ved urinering smerter i forbindelse med aktivitet etc. Anonymkode: c86f8...484
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menskramper(til jeg besvimte av de) Smerter ved samleie og/eller dype støt(varierende med syklus Forverring av ibs symptomer gjennom syklus kraftige blødninger betennelsesfølelse problemer med å regulere tem(hetetokter/kuldebroer) generell feberfølelse oppblåsthet smerter ved avføring smerter ved urinering smerter i forbindelse med aktivitet etc. Anonymkode: c86f8...484 Det var/er mine symptomer per dags dato og før diagnose. Er mer som kan følge diagnosen, gå på nettsiden som hun over skreiv. Kan være sinnsyke forskjeller fra person til person Anonymkode: c86f8...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå