Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det harry med piercing i navlen på en dame som er nærmere 40 enn 30? Hvis hun har kropp til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke, med mindre det innebærer korte topper for å vise den frem....

Det må falle seg naturlig at folk ser den, f.eks på stranden :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Har du lyst på det, så gjør du det. :-)

Skrevet

Jeg traff nabodama som nærmer seg 40 på vei til skolen i dag (barn i samme klasse) - og så at hun har piercing i navlen. Hun har kropp til det - jeg vil ikke si at det så harry ut på noen måte, men den bare magen var kanskje litt i overkant så tidlig på morgenen ;-)

Selv tok jeg ut ringen før jeg fylte 30, da syntes jeg det var nok (og ikke hadde jeg kropp til det lenger..)

Gjør som du vil du!

Gjest Gjest
Skrevet

Synes godt du kan få deg det!! Bare ikke dra på deg sånne mini-mage-topper, det ser ikke bra ut (ser egentlig ganske jævlig ut uansett alder spør du meg..)

Uansett må du jo gjøre som du vil, uansett alder! :-)

Skrevet

Jeg synes du skal gjøre det du føler for. Har du skikkelig lyst på navlepiercing, så tar du det. :)

Jeg er 25 år og har hatt navlepiercing i ti år. For det første var det forferdelig vondt å ta den. Og nå har jeg tatt den ut. Synes ikke det var pent lenger (på meg), og det er veldig vanlig å ha navlepiercing i dag (så jeg tror ikke folk kommer til å se rart på deg).

Jeg ville iallefall ikke at min mamma på 50 skulle ta det... Men han man kropp til det så er det jo greit!

Skrevet

For å være helt ærlig så syns jeg det er harry.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes der ser harry ut på ALLE nå ,tror ikke det er mote lenger...

Gjest *Trådstarter*
Skrevet

Vel mote eller ikke, det er jo ikke derfor jeg har lyst på det! Har hatt lyst på det i mange år, lenge før "alle" hadde det. Men da hadde jeg ikke akkurat kropp til det. Etter mye jobb har jeg det nå, dessuten ser det heldigvis ut til at det begynner å gå av moten igjen slik at om en stund er det ikke like mange som har det.

Takk for svar alle sammen, får vurdere det litt til! :-)

Gjest Aurélie
Skrevet

Skjønner ikke hva dette med å skulle ha kropp til det har med saken å gjøre i det hele tatt jeg. Regner med at de færreste over 30 løper rundt og viser bar mage med korte topper og denslags. Det dreier seg vel mest om hva man selv synes er pent, og kanskje også hva partneren liker :wink: Å ikke ta piercing fordi man kanskje har litt stor/løs mage, og at det dermed ikke blir like pent som på en stam og veltrent mage de dagene en ligger med bikini på stranda, det er iallefall et tynt kriterium. Bare pierce deg du :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke der harry å ta piercing i navlen når du nærmer deg 40. MEN hvis du har tenkt til å fly rundt i korte topper for å vise den frem synes jeg at det er harry

Skrevet

Enig med de som sier at så lenge du ikke begynne å ta på deg små korte topper for å vise det er det greit :) Til de som sier at en må ha kropp til det, kan jo virke motsatt også, piercingen tar jo vekk litt oppmerksomhet.. Jeg har hatt piercing i tre år nå, er snart 22, for en stund siden var jeg lei og følte det var jeg og 12-åringer som hadde det (og jeg var redd arr) så jeg tok den ut, kiket i speilet og følte meg tykk! Satt den fort inn igjen og var tilbake til normalt, hehe

:hoho:

Skrevet

Jeg har tatt ut min (etter ti år). Er et hull der, men det regnet jeg med, siden jeg har tatt ut piercing før.

Skrevet

Er det stygt da eller viser det nesten ikke?

vær så snill å si det siste :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes både det og tatoveringer er forferdelig harry...

Skrevet

Jeg syns ikke det er harry , jeg syns det er kult jeg!

(betyr det at jeg er harry eller?) HIHI

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes både det og tatoveringer er forferdelig harry...

Å kalle seg for frysepulver er vell enda mere harry :ler:

Skrevet

Kan ikke se noe galt i det, gjør som du vil, du !

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er fullstendig opp til deg selv og hva du vil føle deg vel med, men jeg synes at når man har passert 14års alderen, så blir piercing i navlen bare barnslig. :roll:

Men meg om det. :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns både tatovering og piercing er harry, men utover det er det i teorien ikke så stor forskjell om man er 15 eller 40. (gjør man det som 15 åring har man det jo også som 40 åring....)

Men: Jeg må innrømme at hvis jeg ser en 40 åring med piercing/tattovering, så tenker jeg at det er noe som ble gjort da vedkommende var yngre&dummere. Får jeg høre at "neida, dette ble gjort for ett år siden", tenker jeg mitt mht vedkommendes modenhet/holdninger/verdisyn. :fordomsfull:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...