Gå til innhold

Nå nyter jeg kjøtt mer enn noen gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere miljøhysterikere og veganere som tror alle som spiser kjøtt er onde, dere tar feil. Å spise kjøtt gjør meg ikke til et dårligere menneske. Dere som lar være er ikke bedre mennesker heller. Det er bare noe dere tror. Nå skal jeg steke kjøtt. Nam nam 🍽️

Anonymkode: 34900...d9c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! 

Men bare så lenge dyra har hatt det bra hele livet før slakting. 

Anonymkode: af90d...fd7

• Liker 4
Skrevet

Whatever. Sånne som deg er tapere uansett. Ikke fordi du spiser kjøtt, men fordi du skryter av det og går inn for å spise mer, i en barnslig og uintelligent protest. Det er dine unger som blir skadelidende av et skakkjørt klima, like mye som våre unger.

Hilsen ikke-veganer, men med moderat kjøttforbruk og etisk ansvar for egne handlinger.

Anonymkode: 2e2cb...5b0

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! 

Men bare så lenge dyra har hatt det bra hele livet før slakting. 

Anonymkode: af90d...fd7

Enig i det.

Skrevet

Whatever. Sånne som deg er tapere uansett. Ikke fordi du spiser kjøtt, men fordi du skryter av det og går inn for å spise mer, i en barnslig og uintelligent protest. Det er dine unger som blir skadelidende av et skakkjørt klima, like mye som våre unger.

Hilsen ikke-veganer, men med moderat kjøttforbruk og etisk ansvar for egne handlinger.

Frotser ikke heller, men syns det er mye morsommere hver gang jeg spiser det, siden så mange er imot det. Dårlig samvittighet har jeg ikke ;) 

• Liker 1
Skrevet

Så kvalmt 🤢🤮

Jo, vegetarianisme er bedre

Anonymkode: 5a4d4...4bc

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Ingenting er bedre enn en blodig saftig biff fra angus storfe. 

Anonymkode: 5ff55...8cc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så flink, at.

Anonymkode: b47c2...fee

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frotser ikke heller, men syns det er mye morsommere hver gang jeg spiser det, siden så mange er imot det. Dårlig samvittighet har jeg ikke ;) 

Så du godter deg over å gjøre ting i protest, for protestens egen skyld? Gjelder dette andre ting også? Om noen oppfordrer deg til å være snill mot gamle mennesker i bybildet, så skubber du litt borti gamlingene bare på pur f? 

Det er ingen, heller ikke miljøvernere, som kommer til å se inn på kjøkkenet ditt og følge med på hva du gjør. Det er du som må leve med din egen moral. Det er uansett ikke miljøvernerne du skader ved å være et kjipt miljøsvin, det er naturen - som du og dine etterkommere er like avhengig av som alle andre.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kvalmt 🤢🤮

Jo, vegetarianisme er bedre

Anonymkode: 5a4d4...4bc

Du får drøvtygge gressbøtta di du da ;) 

Jeg for min del liker å være mett og opplagt, og orke hverdagen 👍

Skrevet

Er så flink, at.

Liker i alle fall å tro det ;) 

Man redder ikke verden med å slutte å spise kjøtt. Resten av verden driter i om man gjør det eller lar være.

• Liker 1
Gjest Forumhei
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere miljøhysterikere og veganere som tror alle som spiser kjøtt er onde, dere tar feil. Å spise kjøtt gjør meg ikke til et dårligere menneske. Dere som lar være er ikke bedre mennesker heller. Det er bare noe dere tror. Nå skal jeg steke kjøtt. Nam nam 🍽️

Skrevet

Er så flink, at.

Ja, det er jeg. Jeg stiller krav til meg selv, jeg er ikke en liten unge i trassalderen. Alle mennesker har ansvar for å tilegne seg den tilgjengelige kunnskapen om natur- og miljøskader, og ta noen overkommelige grep i sin egen hverdag. Det burde være en selvfølge for alle voksne med en IQ over 70. 

• Liker 3
Gjest Forumhei
Skrevet
Akkurat nå, Forumhei skrev:
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å kjøre på💪 Blir muskler av kjøtt, om man trener også da😉

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du godter deg over å gjøre ting i protest, for protestens egen skyld? Gjelder dette andre ting også? Om noen oppfordrer deg til å være snill mot gamle mennesker i bybildet, så skubber du litt borti gamlingene bare på pur f? 

Det er ingen, heller ikke miljøvernere, som kommer til å se inn på kjøkkenet ditt og følge med på hva du gjør. Det er du som må leve med din egen moral. Det er uansett ikke miljøvernerne du skader ved å være et kjipt miljøsvin, det er naturen - som du og dine etterkommere er like avhengig av som alle andre.

Haha, nei. Ingenting av dette har vært i mine tanker. Du har god fantasi. Det skal du ha. :skratte:

Skrevet

Liker i alle fall å tro det ;) 

Man redder ikke verden med å slutte å spise kjøtt. Resten av verden driter i om man gjør det eller lar være.

Resten av verden går i ekspressfart til helvete uansett. Det gjør ingenting, en får bare ha det bra så lenge en kan:-)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jeg. Jeg stiller krav til meg selv, jeg er ikke en liten unge i trassalderen. Alle mennesker har ansvar for å tilegne seg den tilgjengelige kunnskapen om natur- og miljøskader, og ta noen overkommelige grep i sin egen hverdag. Det burde være en selvfølge for alle voksne med en IQ over 70. 

Det kunne det vært, om det ikke var så himmelsk befriende å bare gi faen:-)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Forumhei skrev:

Bare å kjøre på💪 Blir muskler av kjøtt, om man trener også da😉

Ja, man må ha litt kjøtt for å bli mett. Jeg blir ikke mett av bare planter. Da orker jeg ingenting ;) 

Skrevet
Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Ok, kos deg.

Takk, det skal jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...