Gjest Atter en gjest Skrevet 13. mai 2005 #1 Del Skrevet 13. mai 2005 [ Huff, innimella skulle man tru d sto printa elskerinne i panna på mæi....alle jeg møter er jo opptatt....ikke misforstå...nu går æ ikke til det skritt å blir elskerinne da.... Men må jo utstråle et eller anna, siden d bare er en type menn som vil være med meg. hm.... og jo...e jo så hyggelig...og ja....kosli...og helt topp å være sammen me ute....en skikkelig KOMPIS...som om d et d jeg er ute etter.... Nei... jeg er frustrert.....etter en livstid som singel.....HJÆLP!!! Ja ja...ikke no å diskutere egenlti...men litt frustrasjon skal ut.....og kanskje æ får høre at æ ikke e aleina...hadde jo vært godt da....at vi e flere patetiske KOMPISER. Ha en god helg da alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 13. mai 2005 #2 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja hva skal en si..... Som du beskriver deg selv så STÅR DET VEL NESTEN PÅ TRYKK AT DU ER SINGEL.... Kanskje du skal endre UTSTRÅLINGA di å bli mer anonym. Det finnes faktiksk menn der ute som blir betatt av personen å ikke "skuespillet" Håper du får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atter en gjest..som over Skrevet 15. mai 2005 #3 Del Skrevet 15. mai 2005 Hm....mer anonym. Syns æ e flink å være anonym æ....i allefall i 10-15 minutter, så har det vel en tendens til å ta litt overhånd...når æ blir kjent me folk. Så, ja....e i allefall et råd å ta me på veien.... E ikke riktig så hissig i dag da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #4 Del Skrevet 17. mai 2005 Du er ikke alene. Jeg tror det står elskerinne i panna på meg også. Jeg treffer kun menn som allerede er i forhold, men som veldig gjerne vil ha meg på si'. Og jeg er verken desperat eller går med "singel-ring", for jeg trives som singel. Men jeg er bare tydeligvis ikke noe kjæresteemne. Og nå gidder jeg ikke være elskerinne lenger heller - det holdt på å ta livet av selvfølelsen min etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå