AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Må bare ta denne her for jeg tror ikke prøvede eller graviditet rommene passer helt. Hadde ubeskyttet sex 17 august, fikk eggløsning rundt 18-19. Angrepillen ble inntatt under 12 timer etter sexen. I dag har jeg hatt litt blødning. Har googla litt og forstår det slik at angrepillen skal stoppe eggløsning. Vil det si at det mest sannsynlig ikke har funka? Og at blødningen jeg hadde i dag kan være festeblødning? Anonymkode: b22c6...2b7
Minya Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Ja, blødningen du hadde i dag *kan* være festeblødning. Ulempen med angrepiller er at om de blir tatt under eller etter eggløsning, så funker de jo ikke slik de skal, og dermed kan du være befruktet. Men, det kan også være helt vanlig angrepilleblødning, for den føkker noe helt jævlig med hormonnivåene dine og syklusen din og kan føre til alt fra en liten mellomblødning til en helvettes blødning, til spotting i fire uker i strekk.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, Minya skrev: Ja, blødningen du hadde i dag *kan* være festeblødning. Ulempen med angrepiller er at om de blir tatt under eller etter eggløsning, så funker de jo ikke slik de skal, og dermed kan du være befruktet. Men, det kan også være helt vanlig angrepilleblødning, for den føkker noe helt jævlig med hormonnivåene dine og syklusen din og kan føre til alt fra en liten mellomblødning til en helvettes blødning, til spotting i fire uker i strekk. Jeg bare antok at det ikke funka så lenge jeg fikk eggløsning rett etterpå. Men da får jeg håpe at du har rett, at det kan være angrepilleblødning og ta test så fort jeg kan! Anonymkode: b22c6...2b7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 Det kan. Men er mye større sjanse for at det er angrepille blødning / tidlig mens. Jeg får alltid helt fucked up syklus av angrepille og ca en uke etter angrepillen får jeg "mensen". Varer mellom 5-20 dager Anonymkode: fd892...de1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan. Men er mye større sjanse for at det er angrepille blødning / tidlig mens. Jeg får alltid helt fucked up syklus av angrepille og ca en uke etter angrepillen får jeg "mensen". Varer mellom 5-20 dager Anonymkode: fd892...de1 Håper du har rett! Anonymkode: b22c6...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå