AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Jeg tenkte å lage en julekalender til samboeren min i år. Har dere noen tips til hva slags småting jeg kan putte i den? Både ting som kan være nyttige, koselige ting og morsomme saker. Tenker å begynne ganske snart med det som kan ordnes nå. Vet at han skal få en julepysj en av dagene siden vi skal feire hos familien min, der feires julaften i julepysj, men det må jo selvfølgelig ventes med til julepysjene kommer. Vil ikke gjøre det så dyrt, det er kun for kosens skyld. Anonymkode: 4071b...5be
Muskath Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Flaxlodd, dusjsåpe, barbersåpe, hårgelé, sjokolade, sokker, boxer, kul kopp, flaske pils, kaffe, vanter/hansker, blad/magasin.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Lite tips fra meg. Før du gir deg i kast med julekalenderen - forsikre deg om at dette er noe han vil sette pris på. Mange menn syns pakkekalender er tull. Gikk selv på denne blemme, brukte masse tid og kjærlighet (ikke mye penger, kun småtteri som jeg visste han hadde bruk for og trengte!) på en pakkekalender til min daværende samboer. Ble ordentlig lei meg når han 1.desember bare hånflirte av meg og spurte om jeg var seks år gammel. Kalenderen ville han ikke ha... Startet så å flørte med kameraten hans og sambo ble fort en eks, sånn at min elskede kunne flytte inn ❤️ Anonymkode: fea60...35f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenkte å lage en julekalender til samboeren min i år. Har dere noen tips til hva slags småting jeg kan putte i den? Både ting som kan være nyttige, koselige ting og morsomme saker. Tenker å begynne ganske snart med det som kan ordnes nå. Vet at han skal få en julepysj en av dagene siden vi skal feire hos familien min, der feires julaften i julepysj, men det må jo selvfølgelig ventes med til julepysjene kommer. Vil ikke gjøre det så dyrt, det er kun for kosens skyld. Anonymkode: 4071b...5be Går dere i pysj hele dagen og kvelden? Hadde ikke ønsket å gå rundt i pysjen en hel dag med svigers. 🤨 Beklager avsporing. Mitt tips til innhold er sjokolade, og mer sjokolade. ☺️ Anonymkode: 8fe7e...538
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lite tips fra meg. Før du gir deg i kast med julekalenderen - forsikre deg om at dette er noe han vil sette pris på. Mange menn syns pakkekalender er tull. Gikk selv på denne blemme, brukte masse tid og kjærlighet (ikke mye penger, kun småtteri som jeg visste han hadde bruk for og trengte!) på en pakkekalender til min daværende samboer. Ble ordentlig lei meg når han 1.desember bare hånflirte av meg og spurte om jeg var seks år gammel. Kalenderen ville han ikke ha... Startet så å flørte med kameraten hans og sambo ble fort en eks, sånn at min elskede kunne flytte inn ❤️ Anonymkode: fea60...35f Jeg er helt sikker på at dette er noe han vil sette pris på. Anonymkode: 4071b...5be
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går dere i pysj hele dagen og kvelden? Hadde ikke ønsket å gå rundt i pysjen en hel dag med svigers. 🤨 Beklager avsporing. Mitt tips til innhold er sjokolade, og mer sjokolade. ☺️ Anonymkode: 8fe7e...538 Nei, ikke helt. Pysjen kommer på når vi kommer hjem fra grøtspising hos mormor, på ettermiddagen. Tradisjonen startet med at søsteren min var irritert fordi hun følte hun var nødt til å pynte seg, og moren min på tull sa at vi skulle kjøre på med julepysjer heretter. På julaften året etter fikk alle en julepysj hver av Julenilsen i senga (vi får en nisse-gave i fotenden av senga om morgenen), og vi fant ut da vi kom hjem fra mormor at vi ikke gadd å pynte oss. Samboer står helt fritt til å ha på seg det han vil, men han er også lei av det å måtte pynte seg for å spise middag og åpne noen pakker, så han vil gjerne være med på pysj-tradisjonen. Takk for tips. Anonymkode: 4071b...5be
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 3 timer siden, Muskath skrev: Flaxlodd, dusjsåpe, barbersåpe, hårgelé, sjokolade, sokker, boxer, kul kopp, flaske pils, kaffe, vanter/hansker, blad/magasin. Takk! Tenkte å finne en flaske med noe skikkelig sært mikro-øl på Gulating. Det synes han er gøy. Anonymkode: 4071b...5be
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #8 Skrevet 27. august 2019 Jeg lagde til eksen for noen år siden, og han var brutalt ærlig med resultatet. Han likte IKKE å få godteri, verken sjokolade eller andre ting. Han likte når han fikk nyttige ting, f.eks en pakke gjenbrukbare spisepinner som vi brukte ofte. Slike små krydderposer som er ved krydderglassene i butikken likte han også. Han lagde til meg også, og var helt håpløs. Han begynte med å lage 4 pakker. Og så ble det 5. Desember og så var det ikke flere. Så kjørte han ut og fikset 4 til. Og slik fortsatte det til 23. Desember. Jeg hadde nevnt et par ganger at jeg elsket Disney julebladene i butikken, men at de er for dyre. Merk at jeg skrev DISNEY. Jeg så at gaven for 24 desember var et av disse bladene, og var skikkelig gira. Pakket den opp. Det var Knoll og Tott............ Jaja, kjempemorsomt med 2 drittunger som blir banka annenhver dag, god jul. Bare ikke forvent hurra og gledestårer😂 men jeg slår til i år også for min samboer, han er mye mer romantisk og ikke minst takknemlig🙂 Anonymkode: 32ab8...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #9 Skrevet 27. august 2019 Og d tenker du på i sommermåneden august? Anonymkode: f662f...4f4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 19.14, AnonymBruker skrev: Lite tips fra meg. Før du gir deg i kast med julekalenderen - forsikre deg om at dette er noe han vil sette pris på. Mange menn syns pakkekalender er tull. Gikk selv på denne blemme, brukte masse tid og kjærlighet (ikke mye penger, kun småtteri som jeg visste han hadde bruk for og trengte!) på en pakkekalender til min daværende samboer. Ble ordentlig lei meg når han 1.desember bare hånflirte av meg og spurte om jeg var seks år gammel. Kalenderen ville han ikke ha... Startet så å flørte med kameraten hans og sambo ble fort en eks, sånn at min elskede kunne flytte inn ❤️ Anonymkode: fea60...35f Et flott lite tips fra deg. Anonymkode: b59d3...6c3 4
Høna79 Skrevet 27. august 2019 #11 Skrevet 27. august 2019 Små tjenester er topp. Type at du vasker badet/kåken en gang han virkelig vil slippe å være med, massasje, hodebunnsmassasje, eller andre liknende greier du vet han vil sette pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #12 Skrevet 28. august 2019 Små prøver på te, kinobilletter, flaxlodd, små vinflasker Anonymkode: c600f...784
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 På 26.8.2019 den 19.14, AnonymBruker skrev: Lite tips fra meg. Før du gir deg i kast med julekalenderen - forsikre deg om at dette er noe han vil sette pris på. Mange menn syns pakkekalender er tull. Gikk selv på denne blemme, brukte masse tid og kjærlighet (ikke mye penger, kun småtteri som jeg visste han hadde bruk for og trengte!) på en pakkekalender til min daværende samboer. Ble ordentlig lei meg når han 1.desember bare hånflirte av meg og spurte om jeg var seks år gammel. Kalenderen ville han ikke ha... Startet så å flørte med kameraten hans og sambo ble fort en eks, sånn at min elskede kunne flytte inn ❤️ Anonymkode: fea60...35f Byttet du han ut fordi han ikke ville ha julekalender? Anonymkode: c600f...784 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 På 27.8.2019 den 20.06, AnonymBruker skrev: Og d tenker du på i sommermåneden august? Anonymkode: f662f...4f4 Ja, hva er galt med å like å planlegge ting? Anonymkode: 4071b...5be 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 På 27.8.2019 den 20.11, Høna79 skrev: Små tjenester er topp. Type at du vasker badet/kåken en gang han virkelig vil slippe å være med, massasje, hodebunnsmassasje, eller andre liknende greier du vet han vil sette pris på. Klippekort på fotbad! Takk. 😄 Anonymkode: 4071b...5be 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #16 Skrevet 1. september 2019 Cubus har en del artige sokker. Sjekk ut herreavdelingen der. Mener jeg husker å ha sett noen som har donut´s på seg (i knallsterke farger), mens jeg lurer på om de ikke har noen med øl-motiv også. Sjekk også ut coolstuff.no. . Anonymkode: 56d95...c32
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #17 Skrevet 4. september 2019 På 27.8.2019 den 20.06, AnonymBruker skrev: Og d tenker du på i sommermåneden august? Anonymkode: f662f...4f4 E skal å lage til min samboer, og er snart ferdig jeg🤣🤣 Anonymkode: 21f65...ec9
Irja Skrevet 4. september 2019 #18 Skrevet 4. september 2019 Skal virkelig voksne mennesker kjøpe 24 gaver å pakke inn til hverandre fordi det er jul? Kjøpe kjøpe kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #19 Skrevet 11. september 2019 Kjenner ei som hadde en ny type øl for hver dag. Mannen var svært glad i øl og ble over seg av begeistring. Anonymkode: f6a6c...106
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #20 Skrevet 11. september 2019 På 26.8.2019 den 19.14, AnonymBruker skrev: Lite tips fra meg. Før du gir deg i kast med julekalenderen - forsikre deg om at dette er noe han vil sette pris på. Mange menn syns pakkekalender er tull. Gikk selv på denne blemme, brukte masse tid og kjærlighet (ikke mye penger, kun småtteri som jeg visste han hadde bruk for og trengte!) på en pakkekalender til min daværende samboer. Ble ordentlig lei meg når han 1.desember bare hånflirte av meg og spurte om jeg var seks år gammel. Kalenderen ville han ikke ha... Startet så å flørte med kameraten hans og sambo ble fort en eks, sånn at min elskede kunne flytte inn ❤️ Anonymkode: fea60...35f Om det er slik at du begynte å flørte med kompisen hans pga. han ikke ville ha pakkekalender, er du jo litt seks år. Anonymkode: 00c1b...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå