Gå til innhold

Alenemor - Føler ikke jeg strekker til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er og har alltid vert alene om alt. 

Føler ikke jeg strekker til, ikke nok energi og overskudd, barnet mitt er den siste til å lære nye ting, har ikke mulighet til å gi ting og opplevelser til barnet slik alle familier med mor og far kan. 

Føler meg ikke god nok!

Anonymkode: 91701...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi er flere alene mødre som føler det slik, men om ditt barn har din kjærlighet og oppmerksomhet, og føler seg elsket,så er du mer enn god nok forelder!♥️

Anonymkode: 609c2...c4f

Skrevet

Vi er to, men begge sliter med utmattelse. Vi sammenligner oss med unge og energiske foreldre som tar med ungene på hytteturer, storfamiliemiddager, utenlandsferie (alt vi ikke kan gi). Poenget mitt er at mange føler de kommer til kort, og det er ikke noen ålreit følelse..

Er det noe lokkallag av aleneforelderforeningen der du holder til? Kanskje kunne du blitt kjent med 2-3 andte alenemødre i samme situasjon og hjulpet hverandre?

Anonymkode: 6fb92...4cc

Skrevet

Jeg har enorm respekt for aleneforeldre. Vi er to om det og synes det er tøft nok, å ha alt ansvar og jobb alene må være hardt. Du har all min støtte og forståelse. 

Anonymkode: d3aaa...b02

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er og har alltid vert alene om alt. 

Føler ikke jeg strekker til, ikke nok energi og overskudd, barnet mitt er den siste til å lære nye ting, har ikke mulighet til å gi ting og opplevelser til barnet slik alle familier med mor og far kan. 

Føler meg ikke god nok!

Anonymkode: 91701...21d

Stå på, det vil ikke være slik for deg og ditt barn i all fremtid. Se på det som en epoke i livet, neste epoke blir bare glans og gull med masse energi. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...