Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Vi har lyst til å dra i svømmehall med vår lille babygutt på tre måneder. Vi tenkte ikke svømmekurs/babysvømming men mer bare hygge oss i vannet sammen med babyen. Er det noen som har tips til svømmehaller i Oslo hvor det er bra å ta med baby?

Vi bor på Skøyen, og har for øyeblikket ikke tilgang til bil, så gjerne noe som ikke er altfor langt unna. 

Blir veldig glad for gode tips :)

Anonymkode: 9f2c2...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Domus Atletica på Ullevål var vi veldig fornøyd med, de har en fin varm basseng for de minste. Men det blir kanskje litt langt for dere. 

Anonymkode: 6c0c9...e26

• Liker 2
Skrevet

Bøler bad er perfekt temperatur for baby. Rett ved t-banen også 👍

Anonymkode: 58449...43c

• Liker 2
Skrevet

Røa, litt dyrt, men fint. 

Anonymkode: c6a58...9bb

• Liker 1
Skrevet
On 8/26/2019 at 4:30 PM, AnonymBruker said:

Hei 

Vi har lyst til å dra i svømmehall med vår lille babygutt på tre måneder. Vi tenkte ikke svømmekurs/babysvømming men mer bare hygge oss i vannet sammen med babyen. Er det noen som har tips til svømmehaller i Oslo hvor det er bra å ta med baby?

Vi bor på Skøyen, og har for øyeblikket ikke tilgang til bil, så gjerne noe som ikke er altfor langt unna. 

Blir veldig glad for gode tips :)

Anonymkode: 9f2c2...ead

Nadderudhallen i Bærum har plaskebasseng og barnebasseng med 32°. Ca 10 min å gå fra trikkestoppen på Bekkestua, så greit å komme seg dit fra Skøyen med trikken.

Anonymkode: 98053...764

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nadderudhallen i Bærum har plaskebasseng og barnebasseng med 32°. Ca 10 min å gå fra trikkestoppen på Bekkestua, så greit å komme seg dit fra Skøyen med trikken.

Nadderudhallen drives av Bærum kommune, så er mye billigere enn Røa bad. Koster 225 for to voksne og et barn, inkludert badebleie.

Skrevet

Hundsund?

Anonymkode: 0ac59...57b

Skrevet

Bøler bad er fint. Godt og varmt vann. 3 min gange fra t banen. Koster 105 for voksne. 

Anonymkode: 9c641...193

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bøler bad er fint. Godt og varmt vann. 3 min gange fra t banen. Koster 105 for voksne. 

Anonymkode: 9c641...193

Nei, prisen har gått opp.

Anonymkode: 58449...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...