Bamseklemmer Skrevet 28. august 2019 #21 Skrevet 28. august 2019 Åååja, jeg liker det, savner det faktisk, hun rubbe klitten mot nesa mi samtidig jeg lager stiv tunge som glir ut og inn i takt med hennes bevegelser. Delig lukt og smak, pluss at jeg tenner på at hun jokker ansiktet mitt i frustrasjon for å få sin egen orgasme. Pust og stønn sier litt om hennes tenning, og dette gjør det bare såå mye deiligere. Finnes knapt vakrere syn enn å se ei jente som holder på å få orgasme, mye av det synet gjør meg faktisk forelsket i henne😘 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #22 Skrevet 29. august 2019 Skal damene sette seg helt ned på ansiktet til mannen, eller holde seg oppe med lårene sånn at det blir et space mellom underliv og fjes/munn så mannen selv må rekke ut tungen for å nå frem? Anonymkode: 09e1a...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #23 Skrevet 29. august 2019 Jeg liker det ikke. Klarer ikke å konsentrere meg om å suge og bli slikket samtidig. Liker begge deler, bare ikke samtidig. Anonymkode: 45703...23f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #24 Skrevet 30. august 2019 Jeg har bare prøvd det en gang og satt jeg over ansiktet hans. Synes ikke at det ga meg noe, men han likte det veldig godt. Mulig det er bedre i en annen posisjon, men det ble bare slitsomt egentlig å skulle konsentrere meg om å holde meg oppe og prøve å nyte. Anonymkode: b42fe...7d6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #25 Skrevet 30. august 2019 Jeg elsker å sette meg på ansiktet hans, liker spesielt når HAN ber meg om det, føler meg skikkelig deilig når han bare slikker i vei. Men å ha hans hårete rumpe i ansiktet er ikke noe jeg er så veldig gira på:))))) Anonymkode: c3ca5...15c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #26 Skrevet 30. august 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal damene sette seg helt ned på ansiktet til mannen, eller holde seg oppe med lårene sånn at det blir et space mellom underliv og fjes/munn så mannen selv må rekke ut tungen for å nå frem? Anonymkode: 09e1a...ee0 Lar han styre det samtidig som jeg hjelper til, dvs jeg holder meg litt oppe mens han også holder meg litt oppe slik at han får meg der han vil. Anonymkode: f5bfe...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå