AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Del Skrevet 26. august 2019 Og liker menn å sitte på ansiktet til kvinner? Anonymkode: 4f46b...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2019 #2 Del Skrevet 26. august 2019 Min erfaring -som både aktiv og passiv- er svært god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2019 #3 Del Skrevet 26. august 2019 Skjønner ikke hvordan meg oppå hun skal være noe godt for annet enn å bli slikket i anus? Som type så kan jeg klare meg godt uten akkurat det. Men henne oppå meg er mye bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 Mann her. Vil ikke gjøre det, vil ikke få det gjort på meg. Anonymkode: bb661...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Del Skrevet 26. august 2019 29 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Skjønner ikke hvordan meg oppå hun skal være noe godt for annet enn å bli slikket i anus? Som type så kan jeg klare meg godt uten akkurat det. Men henne oppå meg er mye bedre. Wow. Du høres kjedelig ut i sengen. Anonymkode: 4f46b...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Del Skrevet 26. august 2019 Ville aldri hatt han på ansiktet mitt nei Anonymkode: 94485...0d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2019 #7 Del Skrevet 26. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Du høres kjedelig ut i sengen. Anonymkode: 4f46b...b26 Kjedelig fordi jeg finner andre ting mere tiltrekkende enn å bli slikket i rumpa? Vennligst utdyp er du snill. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #8 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg liker at han sitter oppå meg og tvinger meg til å rimme ham. Er SM-er(sub). Hadde ikke likt å sitte oppå noen selv. Anonymkode: 7dede...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 26. august 2019 #9 Del Skrevet 26. august 2019 Liker at hun sitter oppå meg. Kommer aldri nær nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #10 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg liker godt å sette meg på mannen, det er deilig og tenner meg, men jeg kommer faen meg aldri av det... Jeg tror at jeg må få muligheten til å skyte fram hoftene og bruke kiegel-musklene(?) for å komme til orgasme, så jeg ender alltid opp på rygg uansett. At han sitter oppå meg, skjer ikke. Rumpegreier er ikke inkludert i sexlivet vårt, ingen av oss er interessert. Hender jeg ligger på rygg og suger han, men da står han på alle 4, evt med hendene på veggen. Anonymkode: 52005...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #11 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg har inntrykk av at alle (selvsikre menn som vet hva de gjør) elsker å få en dame skrævende over ansiktet Men at menn presser kuken sin skrævende over mitt ansikt mens jeg ligger på rygg er instant turnoff. Da føler jeg meg kvelt og misbrukt for jeg har jo ingen mulighet til å trekke hodet mitt bakover hvis penisen kommer for langt inn i munnen min og syntes det er respektløst og vondt å bli munnknullet på den måten. Anonymkode: 09e1a...ee0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 26. august 2019 #12 Del Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at alle (selvsikre menn som vet hva de gjør) elsker å få en dame skrævende over ansiktet Men at menn presser kuken sin skrævende over mitt ansikt mens jeg ligger på rygg er instant turnoff. Da føler jeg meg kvelt og misbrukt for jeg har jo ingen mulighet til å trekke hodet mitt bakover hvis penisen kommer for langt inn i munnen min og syntes det er respektløst og vondt å bli munnknullet på den måten. Anonymkode: 09e1a...ee0 Det siste der elsker jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. august 2019 #13 Del Skrevet 26. august 2019 Ja, det digger jeg. Liker egentlig ganske mye har jeg funnet ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #14 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg liker veldig godt at hun sitter på meg. Hun gjør det villig når jeg spør, men gir seg litt fort. Egentlig tror jeg hun er litt lat og synes det er mindre stress å ligge på ryggen og ta imot. Ikke noen big deal. Jeg er heldig som har henne. (Det er uaktuelt for meg å sitte på henne.) Anonymkode: e5ca6...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 26. august 2019 #15 Del Skrevet 26. august 2019 Dersom det er for at hun ønsker å slikke ballene på den måten, mens jeg runker, så ok. Ellers synes jeg anatomien tilsier at det er hun som sitter best i den posisjonen, selv om jeg kanskje er den som nyter det mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 27. august 2019 #16 Del Skrevet 27. august 2019 Er ikke så begeistret for det egentlig. Syns ansikt generelt er litt hardt område av kroppen og mine menn har gjerne skjeggstubber som gidder mot _veldig_ sensitiv hud.. ikke er neser spesielt fantastisk å få oppi huldra heller. Kan derimot like å ha en jente over ansiktet mitt. Det er deilig. Ser ikke helt poenget med å ha en mann sittende over ansiktet mitt heller. Det er jo enklere måter å komme til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 27. august 2019 #17 Del Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 16.51, AnonymBruker skrev: Wow. Du høres kjedelig ut i sengen. Anonymkode: 4f46b...b26 Skjerp deg. Man trenger ikke være kjedelig i senga fordi om man ikke liker å bli slikket i anus. Folk liker forskjellige ting uten at noen skal komme å rakke ned på dem. Er det vanskelig å godta synes du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #18 Del Skrevet 27. august 2019 Synes bare det er digg når en dame setter seg naken over ansiktet mitt i senga 😁 Anonymkode: dd8ce...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #19 Del Skrevet 27. august 2019 Er kvinne og jeg syns det fungerer veldig fint i 69. Men jeg er ubrukelig til å gi blow jobs i den stillingen da, klarer ikke konsentrere meg når jeg blir slikka samtidig, så blir bare vanlig, enkel kos og litt forsøk på suging på mannen. Å sitte andre veien liker jeg ikke.. Anonymkode: f5bfe...90d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #20 Del Skrevet 27. august 2019 Hvis jeg skal motta oralsex fungerer det jo fint at jeg "sitter" over/på hans ansikt, altså jeg setter meg ikke helt ned. Greit med litt variasjon fra å ligge på rygg med han mellom beina. Anonymkode: 20df1...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå