AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Hei alle Jeg leste i en annen tråd "Er det bedre å være utro med en profesjonell?" at "Thaimassasje med avsluttende pikk-massasje" (hvilken poetisk beskrivelse) ble nevnt som en av måtene man kunne være utro på. Dette minnet meg om et dilemma jeg sto i for noen år tilbake. Jeg jobbet i Bangkok en periode. Og jeg besøkte massasjestedene der ganske hyppig. Mest fordi det var godt/behagelig, og litt fordi det er et billig tidsfordriv. Jeg hadde ikke noe privat nettverk der borte, og det var ikke alltid at kollegene/kundene tok meg med ut på middag. Og noe måtte man jo finne på for å få tiden til å gå. Jeg lærte fort at langt de fleste av plassene som tilbyr massasje også tilbyr seksuelle tjenester. De plassene som ikke tilbyr dette var enten rådyre/high-class med overdådige resepsjoner eller steder der alt foregår ute i åpent lende, altså med innsikt fra både forbipasserende og andre kunder. Og hverken ti gangeren i pris eller å ligge på utstilling er særlig fristende. Så da var jeg henvist til stedene som typisk tilbød "noko attåt". Damene er veldig flinke til å tilfeldigvis komme borti akkurat nok til å trigge den rent fysiske reaksjonen. Og så kommer de med et begeistret utbrudd ala "he says" etterfulgt av "you want massage there?" og "only 1000 bath". Jeg har sett nok av verden til at jeg skjønner hvorfor damene gjør dette. Når de gir meg en times massasje for 200 bath (ca 50 NOK), så sier det seg selv at superprofitten ligger i å få meg til å slå til på en håndjager for 250 NOK. For disse damene er dete snakk om mat på bordet for familien. Så selv om jeg ble noe lei disse salgsframstøtene, klarte jeg aldri å mobilisere den helt store indignasjonen. Og selv om lysten på å gi meg litt "massage there" var påtatt, var skuffelsen over å bli avvist ekte nok. Uansett, så fort pris kom opp, slo min ryggmarksrefleks om å avstå fra prostitusjon inn. Jeg ville se på det som et massivt tap av egen prestisje om jeg skulle måtte betale for sex. Når jeg så i tillegg egentilg ikke er så begeistret for asiatiske damer (seksuelt, ikke i alminnelighet), har det vært relativt lett å avslå tilbud om kjøp. Jeg lærte meg også å kjenne igjen tegnene som tydet på at det var et salgsframstøt på gang, så jeg var forberedt og klar til å avslå. Men så var det også noen andre ganger. Hvor det hele ble mye vanskeligere. Spesielt én gang da jeg mottok en aldeles nydelig massasje. I dette tilfellet avslørte ikke massøsen at hun hadde salgsframstøt i tankene. I motsetning til de andre, tok hun ikke "tilfeldig" på penis, men hun tok et målrettet grep for å flytte den ut av veien for de andre bevegelsene. Og så, uten å nevne betaling, smurte hun den inn med olje. Jeg gikk fra en "fet en" til full ereksjon. Jeg skammet meg litt, men på den annen side var det veldig godt. Jeg ventet på at betaling skulle komme opp slik at jeg kunne få avslått videre behandling. Men i stedet for å fortsette penismassasjen, gikk hun tilbake til å massere andre steder. Og sånn ca hvert 2./3. minutt var hun innom penis og smurte inn med mer olje. Hun passet på å smøre inn hver eneste krinkelkrok av penis med olje. Det var ikke snakk om runking, men mer at hun gned oljen inn med fingertuppene. Over, under, hele skaftet, hodet, trakk forhuden godt tilbake, masserte oljen inn på begge sider av strengen og rundt under "kraven" på penishodet. Hele tiden avbrutt av pauser der hun masserte andre kroppsdeler. Til slutt gikk hun over til å runke meg like mye som hun masserte inn olje. Og etter noen runder med dette, gikk hun over til å bare å runke meg. Og fortsatt ble ikke betaling nevnt. Jeg valgte da å legge hånden min på hennes og dempe bevegelsen for å signalisere at jeg ikke ville gå videre med dette. Hun sa "OK", med et litt resignert tonefall. Så fortsatt hun med litt hodebunnsmassasje til slutt mens jeg fortsatt lå der med en nydelig reisning. Helt til slutt spurte hun om jeg var fornøyd, noe jeg bare måtte bekrefte. Huv virket både litt rådvill og skuffet. Jeg fikk på meg fillene og gikk for å betale i kassen. Som sedvanlig er, sto hun og ventet på meg etter at jeg hadde betalt, for å følge meg helt til ytterdøren. Til den som måtte lure, jeg gav massøsen rikelig med tips på vei ut av døren. Mer, tror jeg, enn hun ville fått for en happy ending (selv om utropsprisen er 1000 bath, mistenker jeg at sluttprisen ligger under det halve). Det jeg har tenkt mye på etterpå er: Hvor galt det ville vært om jeg hadde latt massøsen fullføre jobben hun begynte på? Og når burde jeg sagt stopp? Første gangen hun tok på meg, skulle hun jo bare legge den på plass. Andre gangen skulle hun bare påføre olje. Samme tredje gang. Og fjerde gang. Nesten umerkelige "opptrappinger". Eller burde jeg ligge unna denne typen massasjestudioer helt og holdent? Og et siste spørsmål: Hvor kleint tror dere det ville ha vært om jeg hadde latt henne fullføre? Ville skammen tatt overhånd eller, eller ville massøsen fått meg til å føle meg bekvem? Det er nesten litt fælt å innrømme det, men nå som Bangkok er en tilbakelagt epoke i mitt liv, sitter jeg her og angrer litt på at jeg ikke gjennomførte - i hvert fall én gang. Tenker jeg tar denne som anonym, jeg. Anonymkode: 5fd17...f4f 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Du burde sagt stopp med en gang hun nærmet seg det området. Generelt bør man ligge unna den typen massasjestudioer, de fungerer på samme måte som annen hallikvirksomhet, der sjefene dems tar mesteparten av kaka og de får så lav lønn igjen at de er avhengig av å utføre seksuelle tjenester de ellers ikke hadde gjort, men bare gjør for å få mat på bordet siden halliken og salongeieren tvinger de for å få nok lønn. Enhver mann med moralen i behold hadde fått ekstrem skam av å benytte seg av betalte seksuelle tjenester. Anonymkode: 72eaa...12d 15
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Du tenker for mye. Jeg trodde at jeg overtenker ting, men gud bedre. Anonymkode: 713fb...496 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 For en pingle Ts. Du burde bedt henne tre seg nedpå deg og du ville kjent hvor godt det er med trang thaimus.. Anonymkode: 45837...549 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en pingle Ts. Du burde bedt henne tre seg nedpå deg og du ville kjent hvor godt det er med trang thaimus.. Anonymkode: 45837...549 Æsj for en kvalm kommentar. Rapportert for sexisme og oppfordring til ulovlig sex kjøp. Anonymkode: 72eaa...12d 13
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj for en kvalm kommentar. Rapportert for sexisme og oppfordring til ulovlig sex kjøp. Anonymkode: 72eaa...12d Hehe. Ts sitt åpningsinnlegg er i så fall brudd på sexregler. Han har jo allerede kjøpt sex. Anonymkode: 45837...549 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde sagt stopp med en gang hun nærmet seg det området. Generelt bør man ligge unna den typen massasjestudioer, de fungerer på samme måte som annen hallikvirksomhet, der sjefene dems tar mesteparten av kaka og de får så lav lønn igjen at de er avhengig av å utføre seksuelle tjenester de ellers ikke hadde gjort, men bare gjør for å få mat på bordet siden halliken og salongeieren tvinger de for å få nok lønn. Enhver mann med moralen i behold hadde fått ekstrem skam av å benytte seg av betalte seksuelle tjenester. Anonymkode: 72eaa...12d Jepp. Du tenker at hun ville vært glad om du tok imot en happy ending, men for henne handler det bare om å overleve på best mulig måte for henne selv. Anonymkode: c1181...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #8 Skrevet 26. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp. Du tenker at hun ville vært glad om du tok imot en happy ending, men for henne handler det bare om å overleve på best mulig måte for henne selv. Anonymkode: c1181...bf0 Hun ville vært glad om TS sa ja fordi hun ville tjent 2-4 ganger så mye på det som på massasjen, og det ville tatt bare 5-10 minutter. Dermed ville hun totalt sett få en dugelig timelønn for en seksuell handling som har så å si null risiko for smitte av kjønnssykdommer. Jeg sier ikke at det dermed er bra om menn benytter seg av slike tjenester. Spørsmålet er hva disse kvinnene ellers skal gjøre. De fleste ville nok helst hatt en utdannelse som kunne gitt dem en jobb der de tjener tilstrekkelig til et ok liv, men de fleste av dem har aldri fått sjanse til det. Den kvalifikasjonen de har som er lettest å omsette i inntekt er massasje, det er vanlig at kvinner lærer det i Thailand mens de vokser opp. Det er imidlertid mange som kan dette og driver med det, noe som presser inntektene ned. Dermed er det enkelt å regne ut at det å tilby en håndjager er nødvendig for å sikre en brukbar lønn. Den langsiktige løsningen er at alle får mulighet til å ta den utdannelsen de ønsker, men det skjer ikke over natta. Er det noen som har et fasitsvar for hva som er rett og galt her? Anonymkode: d2a71...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #9 Skrevet 26. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Du burde sagt stopp med en gang hun nærmet seg det området. Generelt bør man ligge unna den typen massasjestudioer, de fungerer på samme måte som annen hallikvirksomhet, der sjefene dems tar mesteparten av kaka og de får så lav lønn igjen at de er avhengig av å utføre seksuelle tjenester de ellers ikke hadde gjort, men bare gjør for å få mat på bordet siden halliken og salongeieren tvinger de for å få nok lønn. Enhver mann med moralen i behold hadde fått ekstrem skam av å benytte seg av betalte seksuelle tjenester. Anonymkode: 72eaa...12d Blah blah. Blah blah blah blah blah. Blah blah. Blah blah blah. Anonymkode: ad719...c56 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ville vært glad om TS sa ja fordi hun ville tjent 2-4 ganger så mye på det som på massasjen, og det ville tatt bare 5-10 minutter. Dermed ville hun totalt sett få en dugelig timelønn for en seksuell handling som har så å si null risiko for smitte av kjønnssykdommer. Jeg sier ikke at det dermed er bra om menn benytter seg av slike tjenester. Spørsmålet er hva disse kvinnene ellers skal gjøre. De fleste ville nok helst hatt en utdannelse som kunne gitt dem en jobb der de tjener tilstrekkelig til et ok liv, men de fleste av dem har aldri fått sjanse til det. Den kvalifikasjonen de har som er lettest å omsette i inntekt er massasje, det er vanlig at kvinner lærer det i Thailand mens de vokser opp. Det er imidlertid mange som kan dette og driver med det, noe som presser inntektene ned. Dermed er det enkelt å regne ut at det å tilby en håndjager er nødvendig for å sikre en brukbar lønn. Den langsiktige løsningen er at alle får mulighet til å ta den utdannelsen de ønsker, men det skjer ikke over natta. Er det noen som har et fasitsvar for hva som er rett og galt her? Anonymkode: d2a71...d8f Men hvordan er det egentlig du tenker? Du tenker at man gjør en god ting fordi man "hjelper" henne med penger? Så hun kan ha det bedre? Samtidig så dømmer du helt sikkert jenter for å bedrive frivillig seksuelle aktiviteter, om en i klassen din hadde runka tolv gutter om dagen? Hvordan tror du det egentlig føles for massøren å måtte være avhengig å gjøre noe så privat som å ha sex med de (runking er sex), kun fordi hun må? Det gir hun bedre råd ja. Men hvordan tror du hun føler seg av det når hun går hjem fra jobb hver dag? Hva tror du hun tenker på mens hun runker en kunde? Hun vil bare ha det overstått og liker ikke akuratt at ekle menn kommer dit å ser på henne som en sexslave for dem. Løsningen er at menn slutter å se på kvinner på den måten, slutter å utnytte kvinner i sårbar posisjon på den måten. En 14 år gammel hjemløs jente hadde sikkert også hatt sex med en 60 år gammel gris om han tilbudte hun penger for å overleve og få det litt bedre materielt en kort periode. Det finnes til og med foreldre som selger sine 8 år gamle barn til sexkunder, fordi de er avhengig av pengene for å overleve. Man hjelper ikke disse. Vil man virkelig hjelpe så gir man pengene og går, ikke utnytter de. Hvis man hadde endret strukturen i samfunnet med at kvinner fikk bedre jobber og ikke såkalt lavstatus jobber med lavstatus lønn (se på overvekten av kvinner som jobber i renholdsbransjen, vikariater, barnehage, sekretær/assistent, resepsjonist osv. ) Man må betale bedre og gi bedre arbeidskontrakter for disse jobbene også som ikke nødvendigvis trenger utdanning, så det er mer nyttig å ha en normal jobb enn å bli økonomisk tvunget til å prostituere seg. Anonymkode: 72eaa...12d 6
MuffinStud Skrevet 27. august 2019 #11 Skrevet 27. august 2019 Takk for at du deler, TS. Jeg tror det du beskriver er veldig vanlig. Man anser at prostitusjonen er veletablert og normalisert. Det er ingenting å gjøre med. og disse jentene oppfatter det som en "god dag" at de fikk solgt en håndjager til deg. Og det er nok helt riktig. Det var ikke så mye annet enn at hun gikk hjem med mer penger i lomma som skjedde som direkte konsekvens av det du gjorde. Det er selvfølgelig lettere når du ikke føles som den aktive part. Men du ser også iløpet av historien at noen endret seg i deg. Selv ditt lille "bidrag" flyttet noe i den store sammenhengen. Du startet som en fersk vestlig turist med et snev av vemmelse og nå har med hjelp av litt selektiv logikk faktisk kjøpt seksuelle tjeneste. Og har en ny "innsikt" som nå gjør at terskelen for å ta en kjapp tur innom er lavere. Og du sitter ikke og bruker penger på andre deler av utelivet. Så, jeg håper du anser at dette var et eksperiment eller noe. Som du sier, kostnaden i form av direkte konsekvens av denne ene gangen var kanskje minimal, men det ville vært fint om du kunne jobbe normene dine tilbake til der de opprinnelig var. Styre neste nysgjerrige kollega unna. Og heller bruke pengene på bedre underholdning sånn at det er en vordende sanger/sangerinne som ved neste besøk går hjem til familien sin med en ekstra slant i lomma. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #12 Skrevet 27. august 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Men hvordan er det egentlig du tenker? Du tenker at man gjør en god ting fordi man "hjelper" henne med penger? Så hun kan ha det bedre? Samtidig så dømmer du helt sikkert jenter for å bedrive frivillig seksuelle aktiviteter, om en i klassen din hadde runka tolv gutter om dagen? Hvordan tror du det egentlig føles for massøren å måtte være avhengig å gjøre noe så privat som å ha sex med de (runking er sex), kun fordi hun må? Det gir hun bedre råd ja. Men hvordan tror du hun føler seg av det når hun går hjem fra jobb hver dag? Hva tror du hun tenker på mens hun runker en kunde? Hun vil bare ha det overstått og liker ikke akuratt at ekle menn kommer dit å ser på henne som en sexslave for dem. Løsningen er at menn slutter å se på kvinner på den måten, slutter å utnytte kvinner i sårbar posisjon på den måten. En 14 år gammel hjemløs jente hadde sikkert også hatt sex med en 60 år gammel gris om han tilbudte hun penger for å overleve og få det litt bedre materielt en kort periode. Det finnes til og med foreldre som selger sine 8 år gamle barn til sexkunder, fordi de er avhengig av pengene for å overleve. Man hjelper ikke disse. Vil man virkelig hjelpe så gir man pengene og går, ikke utnytter de. Hvis man hadde endret strukturen i samfunnet med at kvinner fikk bedre jobber og ikke såkalt lavstatus jobber med lavstatus lønn (se på overvekten av kvinner som jobber i renholdsbransjen, vikariater, barnehage, sekretær/assistent, resepsjonist osv. ) Man må betale bedre og gi bedre arbeidskontrakter for disse jobbene også som ikke nødvendigvis trenger utdanning, så det er mer nyttig å ha en normal jobb enn å bli økonomisk tvunget til å prostituere seg. Anonymkode: 72eaa...12d 8 hours ago, AnonymBruker said: Men hvordan er det egentlig du tenker? Du tenker at man gjør en god ting fordi man "hjelper" henne med penger? Så hun kan ha det bedre? Samtidig så dømmer du helt sikkert jenter for å bedrive frivillig seksuelle aktiviteter, om en i klassen din hadde runka tolv gutter om dagen? Hvordan tror du det egentlig føles for massøren å måtte være avhengig å gjøre noe så privat som å ha sex med de (runking er sex), kun fordi hun må? Det gir hun bedre råd ja. Men hvordan tror du hun føler seg av det når hun går hjem fra jobb hver dag? Hva tror du hun tenker på mens hun runker en kunde? Hun vil bare ha det overstått og liker ikke akuratt at ekle menn kommer dit å ser på henne som en sexslave for dem. Løsningen er at menn slutter å se på kvinner på den måten, slutter å utnytte kvinner i sårbar posisjon på den måten. En 14 år gammel hjemløs jente hadde sikkert også hatt sex med en 60 år gammel gris om han tilbudte hun penger for å overleve og få det litt bedre materielt en kort periode. Det finnes til og med foreldre som selger sine 8 år gamle barn til sexkunder, fordi de er avhengig av pengene for å overleve. Man hjelper ikke disse. Vil man virkelig hjelpe så gir man pengene og går, ikke utnytter de. Hvis man hadde endret strukturen i samfunnet med at kvinner fikk bedre jobber og ikke såkalt lavstatus jobber med lavstatus lønn (se på overvekten av kvinner som jobber i renholdsbransjen, vikariater, barnehage, sekretær/assistent, resepsjonist osv. ) Man må betale bedre og gi bedre arbeidskontrakter for disse jobbene også som ikke nødvendigvis trenger utdanning, så det er mer nyttig å ha en normal jobb enn å bli økonomisk tvunget til å prostituere seg. Anonymkode: 72eaa...12d Kan du ikke lese? Jeg skrev: Jeg sier ikke at det dermed er bra om menn benytter seg av slike tjenester. Det må gå an å ha mer enn en tanke i hodet og ikke se hverden som helt svart/hvitt. I en ikke-perfekt verden er massasje med "ekstratjenester" for disse kvinnene den enkleste og minst risikofylte måten å tjene til livets opphold. Hvis de absolutt hater det og har andre muligheter ville de ha valgt annerledes. TS' utgangspunkt er voksne kvinner, da trenger du ikke blande inn barneprostitusjon. Jeg håper at alle tenkende mennesker er mot det, men her snakker vi om voksne mennesker. Det er mye som burde vært endret i verden, men det skjer ikke over natta. Det er mange årsaker til at kvinner har lavtlønns- og deltidsjobber. I Thailand vil jeg tro at hovedårsaken er manglende utdanningsmuligheter for kvinner, men sånn er det ikke i Norge. I verdens mest likestilte land har også kvinner lavere lønn og jobber mer deltid. Det skyldes blant annet at kvinner velger å utdanne seg til yrker som er kjent for deltid og dårlig lønn. All ære til de som gjør det, vi trenger f. eks. sykepleiere, men hadde kvinner tenkt strengt kynisk og kun vært økonomisk motivert ville det vært mye større knapphet på sykepleier enn det er, og da ville kanskje lønna stige. I Norge har vi lavere lønnsforskjeller enn i de aller fleste andre land. Det skyldes at vi har en histsorie med sterke fagforeninger som har kjempet for omfordeling. Logikken er at det er bedre for de med høy og ettertraktet utdanning at de med lite eller ingen utdanning i lavstatusyrker likevel får en lønn til å leve av enn at de rike må bruke penger på å beskytte seg mot en stor mengde folk som må ty til kriminalitet for å overleve (enkelt sagt). Det tok mange tiår å kjempe fram i Norge, og er nå under trussel fra den blåblå regjeringen. Jeg kunne skrevet veldig mye mer om dette, men poenget mitt er og blir: Verden er ikke perfekt, og vil ikke bli det over natta. Kvinnene som TS snakker om har valgt dette fordi det er den enkleste og minst utrygge måten å tjene til livets opphold og kanskje studier. Har du noen løsning for å fikse dette over natta? Anonymkode: d2a71...d8f 1
MuffinStud Skrevet 27. august 2019 #13 Skrevet 27. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kunne skrevet veldig mye mer om dette, men poenget mitt er og blir: Verden er ikke perfekt, og vil ikke bli det over natta. Kvinnene som TS snakker om har valgt dette fordi det er den enkleste og minst utrygge måten å tjene til livets opphold og kanskje studier. Har du noen løsning for å fikse dette over natta? Anonymkode: d2a71...d8f Og, la meg gjette, hvis du slår ungen din, så skal ikke dette kritiseres med mindre den som kritikken kommer fra har en løsning på å fikse all barnemishandling og samlivsutfordringer over natta også? Hvor i alle dager får du dette urimelige kravet fra? Tingen er at du påvirker som forbruker. Ja, elefanten er død men hvis du kjøper dens støttenner, så er det allikevel et problem. Ja, denne jenta har gjort noen valg. Influert av påvirkningene der hun vokste opp. Hadde kanskje noen forbilder (evt storesøsken) som hadde litt mer penger enn de andre jevnaldrende som fikk penger på tilsvarende måte. Hva hvis du heller benytter legger igjen penger ett annet sted? Holder andre utelivs næringer bærekraftige? Nei, det vil ikke fikse prostitusjon over natta. Det er bare et tullete "krav" fra din side. Disse problemene oppstod ikke over natta og de trenger ikke fikses over natta. Men du kan dra i riktig retning. Og dette er ikke prostitusjonens gråsone. Det er faktisk hovedproblemet.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #14 Skrevet 27. august 2019 2 hours ago, MuffinStud said: Takk for at du deler, TS. Jeg tror det du beskriver er veldig vanlig. Man anser at prostitusjonen er veletablert og normalisert. Det er ingenting å gjøre med. og disse jentene oppfatter det som en "god dag" at de fikk solgt en håndjager til deg. Og det er nok helt riktig. Det var ikke så mye annet enn at hun gikk hjem med mer penger i lomma som skjedde som direkte konsekvens av det du gjorde. Det er selvfølgelig lettere når du ikke føles som den aktive part. Men du ser også iløpet av historien at noen endret seg i deg. Selv ditt lille "bidrag" flyttet noe i den store sammenhengen. Du startet som en fersk vestlig turist med et snev av vemmelse og nå har med hjelp av litt selektiv logikk faktisk kjøpt seksuelle tjeneste. Og har en ny "innsikt" som nå gjør at terskelen for å ta en kjapp tur innom er lavere. Og du sitter ikke og bruker penger på andre deler av utelivet. Så, jeg håper du anser at dette var et eksperiment eller noe. Som du sier, kostnaden i form av direkte konsekvens av denne ene gangen var kanskje minimal, men det ville vært fint om du kunne jobbe normene dine tilbake til der de opprinnelig var. Styre neste nysgjerrige kollega unna. Og heller bruke pengene på bedre underholdning sånn at det er en vordende sanger/sangerinne som ved neste besøk går hjem til familien sin med en ekstra slant i lomma. Mye spekulasjoner i ditt innlegg her. Jeg var ikke turist. Ikke var jeg spesielt fersk heller. Jeg hadde ingen vemmelse. Etter min oppfatning kjøpte jeg ikke seksuelle tjenester*. Du hevder at min terskel for å "ta en kjapp tur innom" er lavere. Vel, jeg hadde ingen terskel mot å "ta en tur innom" massasjeplassene i utgangspunktet. Jeg hadde gjort det mange ganger før. Jeg har gjort det mange ganger etterpå. Og hvor du tar det fra at jeg ikke bruker penger på andre deler av utelivet er meg en gåte. Gudene skal vite at jeg har sløst bort min andel penger i denne byen. *Jeg tipset riktig nok raust. Dette fordi jeg tillot massøsen å gå flere hakk lenger enn jeg vanligvis gjør når jeg kjøper en massasje. Massøsen hadde mao. rukket å "gi mer av seg selv" (i mangel av et bedre uttrykk) enn jeg er komfortabel med. Massøsen følte det nok som at jeg hadde gitt (stilltiende) aksept og at det var inngått en implisitt avtale om sex mot vederlag. Jeg følte at noe av ansvaret lå på meg. Jeg tipset derfor raust, litt fordi massasjen var god, men mest som en kompensasjon for den avtaleuklarheten som var oppstått. Jeg kunne godt ha forsvart for meg selv å gi null i tips også. Jeg kunne tenkt at denne massøsen var ekstra utspekulert og at hun "lurte meg" med sine "diskrete" salgsframstøt. Og da kunne hun ha det så godt. Og hva vet jeg, kanskje er dette nærmere sannheten enn jeg tenkte den gang da? Men der og da følte jeg altså at jeg var delvis ansvarlig for den retningen massasjen tok. Det skal sies at jeg ble flinkere til å avdekke også de mer skjulte salgsframstøt etter hvert. Jeg forsøkte meg en periode å begynne massasjen med "No sex. No handjob". Min teori var at dette skulle få massøsene til å bli mindre opptatt av å få meg kåt og ha mer fokus på selve massasjen. Resultatet var jevnt over at kvaliteten på massasjen gikk ned. Ikke overraskende ettersom belønningen for å gjøre en god jobb ble fjernet. Apropos vemmelse: Jeg føler ingen vemmelse overfor (mann)folk som mottar en happy ending på et massasjestudio i Bangkok (eller hvor som helst ellers). Jeg skjønner godt at ensomme sjeler liker å bli tatt på og takker ja til intimmassasje. Men personlig er jeg ikke bekvem med det. Selv om jeg, som jeg skriver i det opprinnelige innlegget, av og til "angrer" på at jeg ikke forsøkte. TS. Anonymkode: 5fd17...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #15 Skrevet 27. august 2019 Å prøve å normalisere prostitusjon med at det er til maten på bordet hos mange familier funker ikke. Det grunnleggende problemet er så klart befolkningspolitikken i mange land. Folketallet øker enormt i mange land, det er det reelle problemet. Anonymkode: 598a8...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #16 Skrevet 27. august 2019 Hva er egentlig den moralske forskjellen mellom at en kiropraktor gjør et grep med hendene på en person for å utløse en fysisk reaksjon som gjør at kroppen blir friskere, kontra at en massør gjør et grep med hendene på en person for å gi en seksuell utløsning som har en mengde positive helseeffekter for kroppen? For veldig mange mennesker er et frivillig sexliv med andre en helt uoppnåelig ting av forskjellige årsaker. Jeg sliter helt ekstremt med å se det moralske problemet i en massasje med happy ending. Anonymkode: b968f...66e 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #17 Skrevet 27. august 2019 Du har kjøpt sex. Du sier selvfølgelig stopp når hun nærmer seg området. Du forsøker å moralsk forsvare det hele. Det virker som at du likte det godt, der du lå med en «nydelig reising». Anonymkode: 5a262...884 3
Bamseklemmer Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 Finnes det noe slikt i Trondheim eller private, har en rygg som skulle hatt massasje🤭
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Du har kjøpt sex. Du sier selvfølgelig stopp når hun nærmer seg området. Du forsøker å moralsk forsvare det hele. Det virker som at du likte det godt, der du lå med en «nydelig reising». Anonymkode: 5a262...884 > Du har kjøpt sex. Den oppfatningen deler jeg ikke. Uten at det er et stort poeng. >Du sier selvfølgelig stopp når hun nærmer seg området. Nja, tja. Som jeg prøvde å forklare: Massøsene i Bangkok "nærmer seg" området hele tida. Selvfølgelig fordi de vil selge ekstratjenester. Men også de massøsene som ikke har planer om å selge ekstratjenester er ganske nærgående. > Du forsøker å moralsk forsvare det hele. Det er nok riktig. I hvert fall til en viss grad. I hvert fall søker jeg støtte for mitt syn om at dette er et gråsonetilfelle der grensene for prostitusjon blir utfordret. Jeg liker å tenke på meg selv som en ansvarlig borger som ikke påfører andre ulykke. Så når noen ytrer forståelse for at jeg gjorde som jeg gjorde, er dette en velkommen bekreftelse av min selvforståelse (riktig eller ikke). Egentlig litt synd at temaet i seg selv gjør at mange debattanter (meg selv inkludert) tar dette som anonymt. Da blir det litt mer krevende å se hvem man får støtte fra. (Jeg antar at flere, i likhet med meg, ikke vil ødelegge sin normale profil ved å bli slått i hartkorn med horekunder.) > Det virker som at du likte det godt, der du lå med en «nydelig reising». Selvfølgelig likte jeg det godt. Og det skulle da bare mangle. Jeg skrev "nydelig reisning" (merk n-en i reisning). Jeg kunne skrevet at pikken sto som et fyrtårn som pulserte i takt med hjerteslagene. Jeg var så kåt at da massøsen begynte å runke meg, merket jeg at det ville gått for meg innen kort tid om jeg ikke hadde stoppet henne. Hadde jeg latt henne fortsette i 10-15 sekunder til, ville spruten stått i taket. Dog, på en annen side var det en del av meg som ikke var helt med på notene og som gjorde at jeg avsto fra å fullføre happy-endingen. Episoden dukker opp for meg fra tid til annen. Jeg er egentlig fornøyd med at jeg klarte å "hoppe av toget" (selv om jeg opplagt ble med et par stasjoner for langt). Dette gjør at jeg fortsatt mener at jeg tilhører den gruppa av menn som ikke kjøper sex. For jeg har ikke noe lyst til å måtte innrømme at jeg tilhører den delen som må åpne pengeboka for å få seg noe. Men jeg angrer også jeg litt på at jeg ikke fullførte. Prøv alt én gang. På den annen side, kanskje MuffinStud har rett? Kanskje jeg ville tippet over kanten og blitt en ivrig horebukk som knullet småjenter for småpenger? Ingen vet. TS. Anonymkode: 5fd17...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå