AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Hei! Jeg skal en uke til split. Noen som har gode tips med tanke på shopping, frisører, spisesteder? Anonymkode: bd4d6...c34
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Var i Split i under et døgn, og fant egentlig bare gamlebyen interessant i selve byen. Etter å ha trasket rundt i 6-7 timer følte vi at vi hadde sett det som var verdt å se og enda litt til. Hørte med faren min, og han var for så vidt enig. I selve Split stemmer det, men i utkanten av kjernen er det en del interessante ting. Vi rakk ikke spise noe særlig og det var fullt overalt siden vi var der i midten av juli, men faren min anbefaler å prøve de litt dyrere resturantene nede ved havna. Det var spesielt en lunsj-resturant nede ved havna han likte veldig godt, de hadde en haug av gode viner blant annet, men han husker ikke hva den het. Og å dra litt vekk fra kjernen for å oppleve andre ting enn turister. For det er mye turister i Split, spesielt når party-cruisene stopper der. Anonymkode: a53dd...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå