AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Del Skrevet 26. august 2019 Hei! Skal ha service på bilen og fikk beskjed fra Nissan verksted at det kommer til å koste omlag 7.000. Er dette normalt? Syns det hørtes dyrt ut. Noen som kan anbefale et annet verksted i Kristiansand som kan utføre service, eller er det lurt å holde seg til merkeverksted? Anonymkode: fc916...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg hadde gått på mekonomen. Anonymkode: b3beb...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 26. august 2019 #3 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg betaler rundt den summen selv og holder meg til merkeverksted som kjenner bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 Kommer jo også an på hva som inngår i servicen, av deler som skal skiftes osv. Mekonomen er ikke et billig verksted etter min erfaring Anonymkode: 2699a...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Del Skrevet 26. august 2019 Ok, takk for svar. Jeg fikk anbefalt et verksted av en venn. Kontaktet de og dem skulle ha 3800,- for samme service (i følge mekanikeren der). Det ligger litt ut på "bygda", så et stykke å kjøre. Ble veldig usikker, tror kanskje jeg holder meg til Nissan verkstedet.. Anonymkode: fc916...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå