Chachapuma Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Hvis du er med i Kampen mot kreft får du først et rabatthefte med verdikort på kr. 1000,- til 10 forskjellige bedrifter. De forutsetter at man handler for minimum 5000 men så er det også butikker/bedrifter hvor man uansett legger igjen minimum den summen om man først handler der. I tillegg får man en rekke fordeler andre steder, som fri inngang og fortrinn i køen ved enkelte utesteder, rabatter på hoteller (noe å tenke på for dere som får mange på overnatting?), og 15-30% rabatter på blant annet bryllupsrelaterte butikker som gullsmeder, frisører, blomsterbutikker... og Kondomeriet Hvilke butikker det er varierer fra by, til by, men for omsider å komme til poenget: I Bergen får man 15% rabatt på catering hos Alvøparken Selskapsservice! Trenger man mat for 20 000 utgjør det jo faktisk en rabatt på 3000 kroner. Man betaler 60 kroner i måneden for å støtte Kampen mot Kreft. Det er en liten sum med tanke på hva det går til, og særlig med tanke på alle de fordelene man får tilbake. Jeg ble mest glad for 20% rabatt hos en tannlege jeg.. Håper noen kan spare noen slanter ;-)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Dette var fint og til et godt formål :-)
Sweetpea Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Det visste eg ikkje!! Det var til et fint formaål..har for litt siden fjernet en svulst selv så har endelig fått pittelitt innsikt i dette utrolige plagsomme fenomenet..... (men langfra nok, antageligvis..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå