Gå til innhold

Spar 15-30% på dyre bryllupsting (Bergen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er med i Kampen mot kreft får du først et rabatthefte med verdikort på kr. 1000,- til 10 forskjellige bedrifter. De forutsetter at man handler for minimum 5000 men så er det også butikker/bedrifter hvor man uansett legger igjen minimum den summen om man først handler der.

I tillegg får man en rekke fordeler andre steder, som fri inngang og fortrinn i køen ved enkelte utesteder, rabatter på hoteller (noe å tenke på for dere som får mange på overnatting?), og 15-30% rabatter på blant annet bryllupsrelaterte butikker som gullsmeder, frisører, blomsterbutikker... og Kondomeriet :ler:

Hvilke butikker det er varierer fra by, til by, men for omsider å komme til poenget:

I Bergen får man 15% rabatt på catering hos Alvøparken Selskapsservice!

Trenger man mat for 20 000 utgjør det jo faktisk en rabatt på 3000 kroner.

Man betaler 60 kroner i måneden for å støtte Kampen mot Kreft. Det er en liten sum med tanke på hva det går til, og særlig med tanke på alle de fordelene man får tilbake.

Jeg ble mest glad for 20% rabatt hos en tannlege jeg..

Håper noen kan spare noen slanter ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Dette var fint og til et godt formål :-)

Skrevet

Ja dette var til et veldig fint formål. :D

Skrevet

Det visste eg ikkje!! Det var til et fint formaål..har for litt siden fjernet en svulst selv så har endelig fått pittelitt innsikt i dette utrolige plagsomme fenomenet.....

(men langfra nok, antageligvis..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...