AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Del Skrevet 26. august 2019 Vi vurderer bryllup et sted der det ikke finnes fine festlokaler, og hotellet på stedet rommer ikke nok folk til bordsetting. Om det er pyntet slik som på bilde under(se bort i fra stoler og bord), er det OK å ha det i partytelt tilknyttet til hotellet da? eller er partytelt tacky? Anonymkode: ad9c5...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Del Skrevet 26. august 2019 Det er overhodet ikke tacky, men håper du da tenker i et utland med varmere og mer forutsigbart vær enn i Norge? Det er ikke noe gøy som gjest å sitte ute å fryse under middagen. Og en skikkelig regnskur kan ta knekken på fine telt Anonymkode: 8e4fc...2aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 26. august 2019 #3 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg har vært i tre slike bryllup og det var vært supert!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: eller er partytelt tacky? Anonymkode: ad9c5...cdd Overhode ikke. Kjør på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 26. august 2019 #5 Del Skrevet 26. august 2019 Synes det er fint med partytelt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. august 2019 #6 Del Skrevet 26. august 2019 Har vært i 2 sånne bryllyp, og det var veldig fint! Men så var også været ganske bra. De hadde også byggvifte(?) Til å blåse varmt inn ved behov 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Del Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev: Vi vurderer bryllup et sted der det ikke finnes fine festlokaler, og hotellet på stedet rommer ikke nok folk til bordsetting. Om det er pyntet slik som på bilde under(se bort i fra stoler og bord), er det OK å ha det i partytelt tilknyttet til hotellet da? eller er partytelt tacky? Anonymkode: ad9c5...cdd Ikke tacky. Men utendørs bryllup i Norge er og vil alltid være en risikosport. Hvilken årstid skal bryllupet være? Og hvor i Norge? Hilsen en som var i party-telt bryllup for 10 år siden, og opplevde at mengden regn tok knekken på teltene. Vi ble søkkvåte alle sammen, både brudepar og gjester. Mengden nedbør var for store til at taket på teltene klarte å ta unna, så det kom digre "vann-bomber" innimellom. Bortsett i fra det, var det et veldig hyggelig bryllup! Anonymkode: 53906...a90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 27. august 2019 #8 Del Skrevet 27. august 2019 Hvis man får med slikt stoff blir det kjempefint. Men hvis det regner blir man ikke å høre noe. Det trommer på taket, vanskelig å høre taler. Oversvømmelser er også nevnt. Du kan pynte en gymsal eller grendehus på samme måte med stoff, vil gjøre samme susen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. august 2019 #9 Del Skrevet 29. august 2019 På 26.8.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev: Vi vurderer bryllup et sted der det ikke finnes fine festlokaler, og hotellet på stedet rommer ikke nok folk til bordsetting. Om det er pyntet slik som på bilde under(se bort i fra stoler og bord), er det OK å ha det i partytelt tilknyttet til hotellet da? eller er partytelt tacky? Anonymkode: ad9c5...cdd Se bort fra stoler og bord? Det dekker jo nesten hele bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #10 Del Skrevet 29. august 2019 4 timer siden, The Kitten skrev: Se bort fra stoler og bord? Det dekker jo nesten hele bildet. Ja, men som nevnt er det teltet jeg spørr etter. Du ser taket og veggene på teltet. Men takk for at du er observant 😅 ts Anonymkode: ad9c5...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #11 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg syns det ser kjempefint ut. Hadde kost meg i et slikt bryllup. Kan jeg komme? 😍 Anonymkode: c53ab...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #12 Del Skrevet 18. september 2019 Hvis det er smakfullt dekorert, så kan det bli veldig fint. Du kan lett transformere et plastikktelt ved bruk av drapert voile, blomster, girlandere og lys. Når det er sagt, så har jeg aldri vært i et teltbryllup i Norge, der jeg ikke har måttet ta en tidlig kveld, fordi jeg holder på å fryse meg ihjel. Dere burde absolutt gi gjestene en mulighet til å trekke inn en plass, for ikke å snakke om ha en plan B i bakhånd, i tilfelle det blir stygt vær. Vi bor jo tross alt i Norge. Anonymkode: 680cc...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 18. september 2019 #13 Del Skrevet 18. september 2019 Synes det er fint. Og du kan leie gassovner eller stråleovner til oppvarming. De klarer jo å holde det ganske varmt på uteserveringer på restauranter så det kan dere få til også. I tillegg kan du legge ut pledd og evt saueskinn. Og be alle ta med seg jakke så går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #14 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg har vært i to sånne bryllup. I det ene ble jeg plassert ved en av åpningene, og selv om de var lukket kom det masse trekk. På tross av jakke, tepper og ovner, ble jeg så kald at jeg ikke klarte å holde rundt bestikket. På det andre var det varmere i lufta, men det regna såpass at det var umulig å prate sammen på grunn av tromming på taket. I bra vær kan sånne telt være en super løsning, men jeg ville nok hatt en plan B i bakhånd hvis det viser seg at det plutselig blir 3 grader og sludd (hvilket det var i juli her i Trøndelag i år - sommerbryllup er ingen garanti). Anonymkode: c8400...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haimlich Skrevet 19. september 2019 #15 Del Skrevet 19. september 2019 Nå har jeg aldri vært i bryllup, men partytelt blir absolutt kjempekoselig vil jeg tro. En trenger ikke å gjøre det beste og dyreste for bare én dag. Hva er viktigst? Bryllupet ditt eller å være gift med den du elsker? Hørte om et par som fikk tak i det meste på eBay, fant på gis bort på Finn.no og det ble et kjempefint, gjør-det-selv bryllup. Det blir liksom til hva man gjør det til, og et partytelt kan man gjøre mye med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå