AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg kjøpte en regnjakke til sønnen min. Men reklamerte på den, da glidelåsen bare hang seg opp, og var utrolig vanskelig å i det hele tatt få til å bruke. Og nå har jeg fått pengene på konto igjen, men ikke noe beskjed om å sende varen i retur. Men jeg må vel det. Andre som har erfaring med dette? Anonymkode: fcf8c...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Del Skrevet 26. august 2019 Selvsagt må du sende varen i retur 😂 Zalando betaler kjapt tilbake, jeg har selv fått penger flere ganger før jeg har rukket å sende. Anonymkode: 3105d...a45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Del Skrevet 26. august 2019 Det er ikke sikkert at du må sende varen i retur - spør Zalando om det. Jeg slapp det en gang da jeg klaget på at jeg hadde mottatt en brukt cardigan som stinket parfyme. Anonymkode: 46c12...889 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt må du sende varen i retur 😂 Zalando betaler kjapt tilbake, jeg har selv fått penger flere ganger før jeg har rukket å sende. Anonymkode: 3105d...a45 Det er ikke så sikkert, skjønner du. Ts, spør de. Anonymkode: e0164...fc7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Del Skrevet 26. august 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så sikkert, skjønner du. Ts, spør de. Anonymkode: e0164...fc7 Jeg har ihvertfall alltid sendt i retur. Det koster ingenting. Anonymkode: 3105d...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg har også reklamert på noe hos zalando en gang. Fikk pengene igjen, å i samme mail (uten at jeg hadde spurt) så skrev de at jeg ikke trengte sende buksa i retur Kanskje vanlig praksis hos de? Aldri opplevd det i andre nettbutikker. Anonymkode: 882ea...232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #7 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg måtte ikke sende tilbake en veske jeg fikk tilbake pengene for. Anonymkode: d9e49...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Del Skrevet 27. juli 2020 Mottok en jakke i dag, og oppdaget at en søm på ryggen var gått opp (glippe på kanskje 5 cm). Sendte en reklamasjonshenvendelse fra Zalando, og fikk en ganske merkelig respons. "Vi beklager at varen [(${article_name}) ikke har holdt til forventningen. Vi har derfor refundert deg et prisavslag på 209,40 kr." Hva er dette for en reaksjon? Jeg vil ha en intakt vare, eller heve kjøpet, ikke får en utrolig merkelig sum i rabatt (jakken kostet ca. 700). Flere som har opplevd dette? Jeg antar jeg må ringe dem i morgen, men synes dette var ganske snålt. Anonymkode: ed14a...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 27. juli 2020 #9 Del Skrevet 27. juli 2020 På 26.8.2019 den 15.00, AnonymBruker skrev: Selvsagt må du sende varen i retur 😂 Zalando betaler kjapt tilbake, jeg har selv fått penger flere ganger før jeg har rukket å sende. Anonymkode: 3105d...a45 Det er ikke alltid man trenger å sende i retur. Er varen ødelagt eller av annen grunn ikke fremstår som ny og hel, så er jo Zalando helt uinteresserte i å motta og behandle den. Den blir vel bare kasta hos de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hegis Skrevet 27. juli 2020 #10 Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg har klaget på 2 bukser tidligere, har aldri sendt de tilbake, og fått beløpet de kostet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #11 Del Skrevet 27. juli 2020 12 minutter siden, Hegis said: Jeg har klaget på 2 bukser tidligere, har aldri sendt de tilbake, og fått beløpet de kostet Du bare sendte et bilde av feilen og de refunderte hele summen? Ikke noen merkelig avslagssummer? Anonymkode: ed14a...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #12 Del Skrevet 28. juli 2020 På 26.8.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev: Jeg har ihvertfall alltid sendt i retur. Det koster ingenting. Anonymkode: 3105d...a45 Det koster ikke deg noe å sende pakken, men det koster Zalando penger i form av fraktkostnad (noen må betale for frakten) og lønn til personen som må ta i mot pakken og gjøre et eller annet med pakken. Den går nok i søpla. Anonymkode: 146e0...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Del Skrevet 28. juli 2020 Nå fikk jeg svar fra Zalando angående den ødelagte jakka. Valget mitt er full retur, eller 200,- i rabatt. "Vi kan ikke omlevert varen på grun av datasikkerhet. Hvis du vil få full refusjon, kan du returnere varen og bestille på ny." Ikke godt å si hva det skal bety, men må vel returnere da, stønn. Ikke har de flere igjen av min størrelse heller. Anonymkode: ed14a...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 28. juli 2020 #14 Del Skrevet 28. juli 2020 Da jeg mottok en kjole fra Zalando med et stort hull i sømmen, fikk jeg pengene tilbake, og måtte ikke sende kjolen tilbake i retur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå