Gjest Fagerstrand Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Følger dere med på dette programmet? For en sutrekopp han reidar er og han dummer seg bare ut. I går ble de stemt ut. Skjønner ikke mannen at han dummer seg lodrett ut eller?? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/arti...ticle388905.ece
Gjest Kadawer Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Du, vi orker ikke flere tråder med Fagerstrand-sprøyt nå. Det er 48 av de fra før på Kultur-forumet. Hvis du har brukt den første fine vårkvelden til å se på slik, så bør du gjøre noe med fritida di.
aline Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Du' date=' vi orker ikke flere tråder med Fagerstrand-sprøyt nå. Det er 48 av de fra før på Kultur-forumet. Hvis du har brukt den første fine vårkvelden til å se på slik, så bør du gjøre noe med fritida di.[/quote'] sier meg enig i at det allerede finnes tråder om temaet, men det er ikke alle som vet hvordan de søker, så det går an å råde istedenfor å være frekk eller? for det andre, noen av oss har ting vi er nødt til å gjøre selv om det er den første fine vårkvelden (har hatt mange allerede jeg, men om det er din første så er det bra du nøt den.) som gjør at vi ikke kan være ute og nyte, men som likevel tillater at vi har på tv'n selv om vi har ting vi må gjøre.
Gjest Melk Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Hvis du har brukt den første fine vårkvelden til å se på slik' date=' så bør du gjøre noe med fritida di.[/quote'] Hva som er en fin vårkveld er vel strengt tatt litt avhengig av vær og hvor man bor....
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Du' date=' vi orker ikke flere tråder med Fagerstrand-sprøyt nå. Det er 48 av de fra før på Kultur-forumet. Hvis du har brukt den første fine vårkvelden til å se på slik, så bør du gjøre noe med fritida di.[/quote'] Er det nødvendig å være så frekk mot folk da?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Unnskyld da,jeg har ikke sett etter at slik tråd allerede fantes. herregud slapp av litt. Håper moderator tar vekk dette da,det gjør ikke meg noe. Skal ikke plage noen jeg.
*Lene* Skrevet 13. mai 2005 #7 Skrevet 13. mai 2005 Blås i ufine gjester.. For å svare på spørsmålet ditt: Nei, tror ikke at de skjønner hvor mye de har driti seg ut.. Men noen har flere sosiale antenner enn andre
aline Skrevet 13. mai 2005 #8 Skrevet 13. mai 2005 jeg er nesten mer sjokkert over at det "venneparet" deres som kom og hjalp til i går, ikke har sett hva som skaper uroen. de har jo kommet ut og antagelig sett alle episodene. også SKJØNNER de ikke hvorfor folk reagerer???? er det mulig å ikke skjønne det? og når det er SÅ mange..... det MÅ jo ringe en bjelle en plass?
Sarabi Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 De folkene eier jo ikke selvinnsikt... Sitat reidar: Jeg skjønner ikke hvorfor de er så ekle med oss.... :o HÆ? Er det virkelig mulig??
lillesky Skrevet 13. mai 2005 #10 Skrevet 13. mai 2005 Jeg er iallefall glad for at de ikke kom til finalen!! Hva skulle de med enda et hus til, de hadde jo akkurat bygd drømmehuset sitt?! Det finnes mye verdige vinnere enn dem. Lydopptak av folk, at det går an! Og sånn som Fattaneh og May-Britt holdt på før de skulle stemme (jeg ville møtt dere i finalen, for dere vinner ikke). Tror de folk er dumme eller??
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Hvis du har brukt den første fine vårkvelden til å se på slik' date=' så bør du gjøre noe med fritida di.[/quote'] Hør her, Den kvelden det var Fagerstrand her, regnet det skikkelig ute, hva mener du jeg bør kunne gjøre da? Sitte ute, trosse vær og vind, kun fordi blomstrene begynner å gro? Glem det, da sitter jeg inne, fordi en fantastisk fyr oppfant TV, som en ting å se på når det er drittvær ute. Og når Fagerstrand tilfeldigvis skulle være på Tv den kvelden det regner ute, så setter jeg med ned og ser på! Så gi Faen i å kritisere, din dust! Synest Reidar og May Brit fortjente hver eneste pepper de fikk! De er barnslig og fortjente ikke engang å kunne få være med på siste allmøte, de burde blitt tvunget ut p.g.a avlytting og for å forfalske en stemme på Stine og Anders (som Edel og Kurt skulle liksom ha sagt). Skamme seg skulle de.
fiesta Skrevet 14. mai 2005 #12 Skrevet 14. mai 2005 Det var på tide at de røyk ut.Er ikke overrasket for de fleste var jo imot de.
Gjest Emera Skrevet 14. mai 2005 #13 Skrevet 14. mai 2005 De to oppførte seg så merkelig at jeg nesten begynner å tro at de var "plantet" der kun for å skape kvalm. Det morsomste hittil må vel være bildet av Reidar på forsiden av et av billedbladene hvor han proklamerte: "Jeg er ikke psykopat!" Neivel, ja...
Arwen Skrevet 14. mai 2005 #14 Skrevet 14. mai 2005 De to oppførte seg så merkelig at jeg nesten begynner å tro at de var "plantet" der kun for å skape kvalm. Det morsomste hittil må vel være bildet av Reidar på forsiden av et av billedbladene hvor han proklamerte: "Jeg er ikke psykopat!" Neivel, ja... Jeg måtte faktisk kjøpe her og nå bare pga det bildet, holdt på å dø av latter.
Gjest Melie Skrevet 14. mai 2005 #15 Skrevet 14. mai 2005 Reidar er SYK.... Han og May Britt kunne sikkert med glans hjernevasket en hel menighet!!!!!! Burde vært ute av programmet på første avstemning. Helt utrolig å se hvor naive og godtroende enkelte kan være..
Gjest Tristessa Skrevet 14. mai 2005 #16 Skrevet 14. mai 2005 Jeg har ikke fulgt så nøye med på dette programmet, men disse folkene setter tydeligvis sitt preg. Men hva nøyaktig er det egentlig de har gjort, utenom å være rare, som gjør at "alle" deltagere er så sinte på dem?
Gjest skindeep Skrevet 14. mai 2005 #17 Skrevet 14. mai 2005 Har ikke sett så mye jeg heller, men det jeg har fått med meg er at Reidar og May Brit og Jon Håvard og Fatthene ( er det sånn det skrives?) , kjøpte en diktafon for å få Kurt og Edel til å si Stine og Anders innpå, slik at de kunne bruke det for at Stine og Anders skulle tro at Edel og Kurt stemte på dem.. sånn at Stine og Anders da skulle stemme på Edel og Kurt. ( PHU !! ) Edel og Kurt visste ikke at de tok opp stemmene deres da. De spurte bare om de kunne si Stine og Anders, så tok de opp uten at de visste det. uff, dette ble vanskelig.. du skulle nesten bare ha sett programmet selv.. Pluss at de har drevet med avlytting ved dørene o.s.v
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #18 Skrevet 14. mai 2005 de var mer kyniske og spilte spillet som et spill uten omtanke enn de andre. .....
Gjest Melk Skrevet 15. mai 2005 #19 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har ikke fulgt så nøye med på dette programmet, men disse folkene setter tydeligvis sitt preg. Men hva nøyaktig er det egentlig de har gjort, utenom å være rare, som gjør at "alle" deltagere er så sinte på dem? De lyver også om hva de har gjort og ikke, selv under allmøtene når de blir direkte konfrontert. Også har de jo sablet ned en del par i ryfggen som de var på lag med, samt laget store scener for å bli uvenner med folk slik at de deretter kunne stemme dem ut siden de ble uvenner.
sixx Skrevet 15. mai 2005 #20 Skrevet 15. mai 2005 Fatthene ( er det sånn det skrives?) Skriv like godt "skrulle" du...går vel omtrent ut på det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå