Gå til innhold

Hvorfor går så mange politikere kledd som kjerringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg stusset litt på hvorfor har det seg sånn at nesten alle politikere går kledd i kjerring klær ?

Anonymkode: 671ee...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må kle seg mest mulig som menn for å bli tatt seriøst. Stusslig, men sant. 

Anonymkode: e64ae...a2a

• Liker 3
Skrevet

Folk kler seg etter fasong og anledning, ikke etter hva motebildet syns passer. Jeg syns mange politikere går bra kledd jeg, kjoler, bukse/bluse/cardigan, dressjakke o.l. gjør seg i arbeidsliv og representasjon. Magetopp, skinny jeans og store klumpete jobbesgko gjør seg best på ungdom, ikke voksne damer. 

Anonymkode: f9ec1...108

• Liker 3
Skrevet

De må jo det, for å bli tatt seriøst for sine meninger. Hvis ikke blir de anklaget for å spille på sex.

Anonymkode: 37f4c...64c

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk kler seg etter fasong og anledning, ikke etter hva motebildet syns passer. Jeg syns mange politikere går bra kledd jeg, kjoler, bukse/bluse/cardigan, dressjakke o.l. gjør seg i arbeidsliv og representasjon. Magetopp, skinny jeans og store klumpete jobbesgko gjør seg best på ungdom, ikke voksne damer. 

Det finnes en mellom ting.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg stusset litt på hvorfor har det seg sånn at nesten alle politikere går kledd i kjerring klær ?

Hva mener du de burde gå kledd i siden du synes de er kledd i kjerringklær?

Legg gjerne inn bilde så vi får se :) 

Anonymkode: 5575e...700

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må jo det, for å bli tatt seriøst for sine meninger. Hvis ikke blir de anklaget for å spille på sex.

Anonymkode: 37f4c...64c

Dette stemmer nok ganske bra. Bare se så mye pes Sandra Borch har fått for stilen sin. 

• Liker 1
Skrevet

Det går an å kle seg stilig, men likevel konservativt og tekkelig. Helle Thorning-Schmidt var feks flink til å kle seg. De norske regjeringsdamene er ganske store, så klesutvalget deres er nok noe begrenset.

Anonymkode: 665aa...eae

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helle Thorning-Schmidt var feks flink til å kle seg.

Ja, og hun fikk kallenavnet Gucci-Helle som ble en belastning for henne. I Norge fikk Karita Bekkemellem mye kjeft for "for mange fine kjoler". 

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du de burde gå kledd i siden du synes de er kledd i kjerringklær?

Legg gjerne inn bilde så vi får se :) 

De burde kle seg litt mer etter alder, bare se på for eksempel Listhaug, hun ser jo 10 år eldre ut med stilen sin. 

Skrevet

De burde kle seg litt mer etter alder, bare se på for eksempel Listhaug, hun ser jo 10 år eldre ut med stilen sin. 

Jeg lurer fremdeles på hvordan de burde kle seg "etter alder"? 

Hva burde de ha på seg mener du? Og hva passer til hvilken alder? - er ikke det veldig individuelt og avhengig av hva den enkelte politiker også liker selv?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å kle seg stilig, men likevel konservativt og tekkelig. Helle Thorning-Schmidt var feks flink til å kle seg. De norske regjeringsdamene er ganske store, så klesutvalget deres er nok noe begrenset.

Mange politikere går i lignende klær som henne, da får de beskjed om at det er kjerring og gjør dem 10 år eldre enn de er 😉Helle går også i drakter, dressjakker, kjoler, men fordi hun er høy og slank så det gjerne ser bedre ut så er hun altså velkeledd, mens de norsk er kjerring....

• Liker 4
Skrevet

Hun ene Frp-dama, hun med langt mørkt hår, litt eldre dame, kler seg stilig og smakfullt. Men, hun har også en god figur. Erna, Siv og Trine Skei Grande ville sett ut som noen matroner uansett antrekk pga kroppsfasongen sin. Men, alt dette er egentlig veldig uviktig. Jeg ville ikke stemt på noen  av de her, uansett klesstil.

Anonymkode: f875b...83e

Skrevet

Kan vi bare drite i hva kvinnelige politikere går kledd i? Jeg husker aldri hva mennene har på seg.

Anonymkode: e64ae...a2a

• Liker 4
Skrevet

De interesserer seg trolig mer om å lede landet enn om å framstå som fashionistaer. Og «damned if you do - damned if you don’t» gjelder jo uansett både her til lands og i utlandet, som andre allerede har gitt eksempler på. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...