Gå til innhold

flytte ilag, el ikke???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ms.sofie

:roll: dette lurer jeg på, og håper jeg får fornuftige svar.....

- jeg har vært/er alenemor. faren til barnet og jeg er blitt enig om å flytte i lag. han går på atføring, og jeg på høyskole.

får vi da nok penger til å klare oss økonomisk da??? er det ingen lov som dere kan henvise meg til, eller en forening som har peiling. jeg har ikke lyst å flytte sammen med han, hvis det viser seg at vi ikke har penger til å leve.

fikk tips om bmv, men finner den ikke på nettet.

hjeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Blir veldig overrasket over at det er økonomien som styrer om dere skal flytte sammen eller ei.Var ikke dette noe dere burde tenkt på før dere fikk barn.

Du vet ikke alltid hvordan du har det økonomisk når man er gift heller, men man skiller seg ikke forde en av oss mister jobben, begynner på skole ect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålene ang økonomi. Men kan prøve å gi deg noen gode råd.

Dere har "blitt enige" om å flytte sammen?!

Men du vil ikke hvis økonomien blir dårlig??!!

Hvis økonomi er det som opptar deg mest i tanken på et samboerforhold, er ikke grunnlaget, følelsemessig tilstede for å flytte sammen!

Om dere har blitt enige, fordi det er det beste for barnet etc etc.

Så er heller ikke det noe grunnlag som holder.

Utfra det lille du skriver, som virker blottet for følelsemessige ønsker om å dele livet med barnefaren, gjennom gode og onde dager. (les: med god og dårlig økonomi!)

Så er mitt beste råd: La det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...