Gå til innhold

Hvorfor kan ikke folk holde kjeft om vi de har ligget med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er problemet? Mange her sier videre hvis dem har ligget med jentene her eller med meg. Er ikke sånt en privatsak? Jeg går aldri rundt og sier hvem jeg har ligget med nettopp fordi sånt er privat!!! I tillegg blir kun jentene stempla som horer og løse, men hva med guttene selv? Helt greit at dem ligger rundt tydeligvis. Makan til hykleri! For en verden!

Anonymkode: f10d2...4c8

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Velkommen etter! Hvor ung og uerfaren er du?

Anonymkode: 92115...15d

Skrevet

Jeg holder munnen min lukket.😊

Anonymkode: 8082b...630

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen etter! Hvor ung og uerfaren er du?

Anonymkode: 92115...15d

21 og ganske erfaren :) 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet? Mange her sier videre hvis dem har ligget med jentene her eller med meg. Er ikke sånt en privatsak? Jeg går aldri rundt og sier hvem jeg har ligget med nettopp fordi sånt er privat!!! I tillegg blir kun jentene stempla som horer og løse, men hva med guttene selv? Helt greit at dem ligger rundt tydeligvis. Makan til hykleri! For en verden!

Verden er full av doble standarder

Skrevet

Ja det er kjempe hykleri! For guttene er det status å bruke jentene som "pokaler" på at de har hatt sex med dem, mens for jentene går det negativt ut over ryktet! For å snu på det så begynn å ei at dere lå med de guttene. Snakk om de til de andre guttene sånn som dem snakker om dere , si ting som "Haha jeg pulte Fredrik forrige helg, kan ikke si han var særlig god!" "Hey, Einar! Liten pikk sist uke ass!" "Eyyy Ole, ikke shame meg for å ligge med Espen, fitta mi er hvertfall så bra at alle går å prater om den mens du ikke får dyppa pikken din engang ;) "  

Ha attitude og ikke la dere shame av guttepratet! Ta igjen med samme mynt og tenk "WHATEVER! GIRLPOWER! " 

Anonymkode: 02c9f...2cf

• Liker 9
Skrevet

Ja det er jo "hykleri", men begge veier. En mann med få eller ingen partnere blir sett på som en taper, mens en tilsvarende dame blir beundret. Slik er det nå bare. 

Anonymkode: 0b7bc...d42

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt diskutert så mange ganger her og dere har fått svar igjen og igjen men dere er jo ikke fornøyde.

Menn forteller ofte hvem de har ligget med pga de er stolte, det krever veldig mye for en mann å få et ligg med en pen kvinne. De forteller som oftest kun om de fine men ikke om de stygge, men de forteller bare til nære venner som oftest

Og nei det er ikke hykleri. Det er en stor biologisk forskjell mellom kvinner og menn. Kvinner er kravstore biologisk sett på partner og kan bli gravide og få avkom. Mens menn er mindre kravstore og kan ikke bli gravid. Kvinnens oppgave i et biologisk sammenheng er å finne den rette mannen og få barn med han, den som har best gener og som egner seg best å ha barn med. Mens mannens mål er å spre genene sine, uavhengi av hvem det er

Dette er alle forskere enige om og er en av grunnene til at kvinnr blir slutshamet mens menn ikke.

Menn blir ikle gravide og det er forferdelig vanskelig å få sex som mann. Kvinner kan risikere og bli gravid og kan ringe den første på tlf listen og få sex hver dag om hun vil.

Du må nok bare innse det. Å være billig som kvinne har vørt en skam i flere 1000 år og vil alltid være det.

Anonymkode: 67133...a54

• Liker 7
Skrevet

Bare til å ikke ligge rundt det, problemet løst.

Anonymkode: 03933...e4c

• Liker 7
Skrevet

Da får alle damer bare holde igjen til den eneste rette. Da blir det null sex på enda flere menn, eller de må vente på den ene rette de også. Men, da får de bare spredd møkkagenene sine til en billig dame, så hva skjer da? Nei, skal vi snakke om biologi så må også damene sikre seg da hun ikke alltid blir gravid med den første. Husk at hvis vi skal dra inn biologien, så må det gå begge veier. 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri møtt en annen mann som navngir kvinne han ligger med wtf😅.. vi er nokk mere opptatt av  trening, jobb og samfunns relaterte teamare.. digg å ligge med fine damer, men ikke noe av interesse og prate videre om. Vi prater generelt lite om det mosatte kjønn, hender han ene kommer med noe gloser ang kona hans da😂

er du mann? Eller en frustrert kvinne?😊

Anonymkode: 12ef9...e47

• Liker 4
Skrevet

Det hjertet er fullt av renner tunga over med.

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, wintergirl said:

Da får alle damer bare holde igjen til den eneste rette. Da blir det null sex på enda flere menn, eller de må vente på den ene rette de også. Men, da får de bare spredd møkkagenene sine til en billig dame, så hva skjer da? Nei, skal vi snakke om biologi så må også damene sikre seg da hun ikke alltid blir gravid med den første. Husk at hvis vi skal dra inn biologien, så må det gå begge veier. 

Når damer ligger rundt så er det stort sett med de samme mennene da 🙂 Så vil ikke utgjøre så stor forskjell for menn flest. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er kjempe hykleri! For guttene er det status å bruke jentene som "pokaler" på at de har hatt sex med dem, mens for jentene går det negativt ut over ryktet! For å snu på det så begynn å ei at dere lå med de guttene. Snakk om de til de andre guttene sånn som dem snakker om dere , si ting som "Haha jeg pulte Fredrik forrige helg, kan ikke si han var særlig god!" "Hey, Einar! Liten pikk sist uke ass!" "Eyyy Ole, ikke shame meg for å ligge med Espen, fitta mi er hvertfall så bra at alle går å prater om den mens du ikke får dyppa pikken din engang ;) "  

Ha attitude og ikke la dere shame av guttepratet! Ta igjen med samme mynt og tenk "WHATEVER! GIRLPOWER! " 

Her beskriver du en helt annen verden enn den jeg lever i. Siden tenårene passerte har det da absolutt ikke vært status for en mann å ligge rundt. Han får like kjapt stempelet som en kvinne som ligger rundt. Det er heller ikke vanlig for menn å utbrodere detaljer på samme måte mange kvinner gjør. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når damer ligger rundt så er det stort sett med de samme mennene da 🙂 Så vil ikke utgjøre så stor forskjell for menn flest. 

Nå tenkte jeg på de kvinner som har en del partnere. Hun er ikke verre en menn som har mange.

Skrevet

Synes nå det er en del ekle damer her inne da. Høres ut som de bare tenker på pikk. 

Anonymkode: 91ff7...9a1

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

WTF😂

Anonymkode: 2c01d...c5b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes nå det er en del ekle damer her inne da. Høres ut som de bare tenker på pikk. 

Anonymkode: 91ff7...9a1

Og det er mange incels her som rakker ned på damene. Hvorfor skulle dem ellers hengt på KVINNEguiden som mann? :fnise:

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...