AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Under akten spurte han om analsex, jeg har hele veien sagt at det er ikke noe jeg vil gjøre. Fra dag én har jeg sagt at det kommer ikke på tale og han sa at han ikke likte sånt heller. Også plutselig spør han når vi begge er litt fulle og midt i akten. Han spurte 3 ganger og alle 3 gangene sa jeg tydelig nei. Jeg skjønte vel at han ikke kom til å gi seg så jeg sa at han kunne prøve veldig forsiktig. Jeg hadde aldri trodd at han kom til å få det til, men det gjorde han gitt. En av gangene den kvelden var han for ivrig og dro på i vill fart. Jeg skreik og ba han stoppe og han pressa seg bare videre på. Så jeg fikk vridd meg unna og satt meg på kne mens jeg nærmest hylte fordi det var så vondt der bak. Jeg ropte at det der gjør du ikke igjen, han var fortsatt ivrig og sa at det går bra. Jeg var veldig nær på å begynne å gråte, han var veldig overtalende. Så lot jeg han fortsette, han var mye roligere da og tok mye mer hensyn og spurte flere ganger om det gikk bra. Det er at jeg følte at min grense ble tråkket over skikkelig. Samtidig føler jeg litt skam og i tillegg kan jeg innrømme at det var godt samtidig som det var vondt. Så mye følelser rundt dette, så mange tanker og jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er vanskelig å sette ord på det hele. For situasjonen var litt ubehagelig også. Så viste det seg at han har gjort det før, noe han har sagt før at han aldri har gjort. Også er det det at jeg har endel smerter der bak ennå, det er vondt å sitte og jeg er mulig litt forstoppet. Og jeg klarer ikke å knipe igjen om jeg må prompe. Dette skjedde mellom meg og min samboer. Vi har et rikt sexliv med alt vi gjør og steder vi gjør det på. Det er bare denne situasjonen som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal reagere på. Måtte bare lufte dette til noen.. Anonymkode: 2b546...ce0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Overgrep kan skje på mange måter. Å presse seg til et samtykke er en av de. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så vanlig for menn å fortsatt være kåt og motivert for sex når motparten har vist og sagt så tydelig at de ikke vil! Hvordan kan de være så ego å tenke at "om jeg presser og maser enda mer så gir hun etter så jeg får mitt!" , det er usmakelig! Da bryr de seg jo ingenting om motparten i det hele tatt.. Forstår at du føler dette var fælt, jeg syns du skal ta en alvorsprat med han rundt kjøkkenbordet en dag å fortelle om hvor stort overtramp det er. Du har ikke noe mere lyst fordi han maser, du gir etter fordi han ikke stopper å mase. Ergo du vil ikke, du samtykker ikke til at han får ha analsex med deg, du bare gir opp å si nei fordi han ikke respekterer neiet ditt. Det er overgrep! Forklar han det og si at du er veldig skuffet og såret og trenger litt tid på å finne ut om dette er noe du kan glemme eller ikke.. Anonymkode: 25074...47d 24
StovnerJune Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Dette er den typiske måten man blir voldtatt i forholdet på. Han vil og vil og presser på, du sier nei men han bare fortsetter. Til slutt gir man opp, lar han få viljen sin og man ligger der og føler seg voldtatt. Har en del erfaring med dette med to forskjellige partnere og etter min erfaring så må du forvente at det kommer til å skje igjen og igjen om han er typen som ikke tar et nei. 24
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, StovnerJune skrev: Dette er den typiske måten man blir voldtatt i forholdet på. Han vil og vil og presser på, du sier nei men han bare fortsetter. Til slutt gir man opp, lar han få viljen sin og man ligger der og føler seg voldtatt. Har en del erfaring med dette med to forskjellige partnere og etter min erfaring så må du forvente at det kommer til å skje igjen og igjen om han er typen som ikke tar et nei. Men kjære vene, hvor tafatt går det an å bli? Man sier nei, og hvis ikke det blir respektert avslutter man sexen og tar en alvorlig samtale om at slikt ikke er greit. Får man ikke forståelse for dette er det vel på tide å revurdere hele forholdet. Anonymkode: ef883...f10 12
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære vene, hvor tafatt går det an å bli? Man sier nei, og hvis ikke det blir respektert avslutter man sexen og tar en alvorlig samtale om at slikt ikke er greit. Får man ikke forståelse for dette er det vel på tide å revurdere hele forholdet. Anonymkode: ef883...f10 Er nok mange som opplever dette, hold deg for god til victimblaming, takk! Anonymkode: b40f5...42d 28
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok mange som opplever dette, hold deg for god til victimblaming, takk! Anonymkode: b40f5...42d Man kan sitte og si ååh stakkars TS dette høres leit ut. Eller man kan hindre at det skjer igjen To valg 1 slå opp 2 bli flinkere til å si nei, og avslutte om sånt skjer. Det er som med små barn. Hvis man sier nei først, men ja om de maser, lærer de bare at masing hjelper. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Du skulle gått ut rommet. Han voldtok deg jo. Anonymkode: 780d5...fc8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Dette er ikke voldtekt, hun sa ja til slutt. Hun lot han til og med få gjøre det igjen. Du må bli flinkere til å stå på ditt og neste gang han spør om noe du ikke vil så ber du han gi opp maset eller finne seg ei som vil dette med han. Da har han valget og finner han ut at han heller vil ha ei annen dame da så slipper du mere mas fra han. Anonymkode: fbeb2...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Man sier nei, nei og atter nei, presser han på så reis deg opp å gå. Overrasker han deg med noe du ikke vil, så smell til han og si at en gang til går jeg. Og skjer det en gang til, så gå. Vi må stå opp for oss selv, sånn er der. Been there, done that.. Mang en gang. Anonymkode: 15d25...89a 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 Anmeld Anonymkode: ccaf7...04b 2
Darkrobin27 Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 (endret) Vil ikke kalle dette voldtekt, du sa ja til slutt og ber han fortsette. Du kunne gjerne gått, men det gjorde du ikke, skyld på deg selv at det lot seg gå så langt som det skulle. Er så idiotisk og kalle ting voldtekt når du selv ber de fortsette. Og i tillegg så begynner du "Nei det var også godt"? ting henger ikke på grep her.. trur du legger til mye på historien din en den egentlig var. Endret 2. september 2019 av Darkrobin27 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 Ikke voktekt. Bare gå ut av situasjonen neste gang, om han kommer etter deg, holder fast og stapper den inn selvom du stritter imot og sier nei, så er det voldtekt. Anonymkode: 7fd6f...6df
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 Dere som sier at man må si tydligere nei og bare gå ut av situasjonen har nok aldri vært i en slik lammende situasjon selv. Må kvinner ROPE nei for å bli forstått av menn? Må de begynne å slå fordi mannen ikke godtar nei? Anonymkode: b40f5...42d 14
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier at man må si tydligere nei og bare gå ut av situasjonen har nok aldri vært i en slik lammende situasjon selv. Må kvinner ROPE nei for å bli forstått av menn? Må de begynne å slå fordi mannen ikke godtar nei? Anonymkode: b40f5...42d De sier nei, reiser seg opp og går. Det gjør sterke kvinner. De andre lar seg overtale, og klage etterpå. Anonymkode: 6cabf...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sier nei, reiser seg opp og går. Det gjør sterke kvinner. De andre lar seg overtale, og klage etterpå. Anonymkode: 6cabf...9b5 Jeg tror det er vanskelig å sette seg inn i denne situasjonen når man ikke har vært der selv. Det er vanskelig å avvise noen man er glad i, og særlig når denne presser på og ikke respekterer grensene dine. ------------------------------------ Du bør ta en prat om hvordan dette ble for deg, og for din skyld vil jeg be deg vurdere nøye om dette er et samliv du ønsker å fortsette. Det er veldig nedbrytende å være i et forhold der man opplever manglende respekt og brudd på grensene sine, kanskje særlig de seksuelle. Anonymkode: c556b...bef 12
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men kjære vene, hvor tafatt går det an å bli? Man sier nei, og hvis ikke det blir respektert avslutter man sexen og tar en alvorlig samtale om at slikt ikke er greit. Får man ikke forståelse for dette er det vel på tide å revurdere hele forholdet. Anonymkode: ef883...f10 Helt enig! Hilsen en som har blitt mast og mast mast på av ekssamboer til anal, men sa nei alle de 562 gangene han spurte fordi at hos meg må man faktisk akseptere et nei for det blir aldri et ja. Anonymkode: 653c4...777 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sier nei, reiser seg opp og går. Det gjør sterke kvinner. De andre lar seg overtale, og klage etterpå. Anonymkode: 6cabf...9b5 Så kvinner som blir voldtatt er svake? Du er noe for deg selv Anonymkode: b40f5...42d 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #18 Skrevet 2. september 2019 Det er vel heller riktigere fokus å spørre hvorfor mannen gjør noe han vet at hun ikke vil, og fortsetter å prøve seg etter å ha fått nei, istedet for å skylde på at hun ikke sa nei nok. Feil sted å legge skylden. Anonymkode: b40f5...42d 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 Du må jo ta ansvar for deg selv, menneske! Han fikk jo lov. Dette er verken overgrep eller voldtekt, det er et resultat av masing. Anonymkode: b31a7...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier at man må si tydligere nei og bare gå ut av situasjonen har nok aldri vært i en slik lammende situasjon selv. Må kvinner ROPE nei for å bli forstått av menn? Må de begynne å slå fordi mannen ikke godtar nei? Anonymkode: b40f5...42d Nei, men man fjerner seg fra situasjonen hvis man ikke ønsker å være med. Vi kvinner må slutte å ta så lite ansvar for oss selv, og slutte å legge ansvaret over på andre hele tiden. Klart at menn kan bli mer lydhøre de også, men hva skal de gjøre da, når hun gir så blandede signaler? Det er jo der det kommer fra, det der "hun sier nei, men mener ja", når det er erfaringen de har hver gang.. Anonymkode: 545af...45c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå