Gå til innhold

Hvorfor er det eneste folk klarer å få problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som folk underbevisst leter etter neste problem. For man sier jo alltid "det blir aldri perfekt" "det vil komme utfordringer der også" osv. er så lei den negative holdningen til folk!! Sier ikke at ALLE er super pessimistiske, men folk leter jo etter problemer?! 
Enten de går inn i et forhold eller inn i et nytt forhold. Velger å få barn. Velger en ny jobb eller utdannelse. Flytter til nytt sted. 
ALLTID skal man forutse utfordringene. 

Anonymkode: 7fcd7...d64

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg har blitt bedre på å tenkja over kva eg er takknemmelig for faktisk.

Det du snakker om er litt måten vi er oppdratt på eigentlig. Heilt frå vi er små fekk vi høyra at vi må bli noko. Men det tok meg ca 15 år å forstå at eg faktisk er noko. Tanken om at man ikkje er god nok som man er byrjar tidlig, man skal "bli noko". Eg er noko allereie og hadde aldri trengt å bli noko. Uansett høgare utdanning og ting eg har utretta i karrieren. Det jaget og suget etter noko "ekstra" er borte. Eg er faktisk fornøyd med det eg har i livet. Eg har ein sunn kropp, eit nydelig barn, nydelig mann som elsker meg. Eg trenger ikkje meir. Eg er elska. Gresset er grønnast der du vanne, der du pleie. Likevel er vi objektivt sett ein heilt vanlig familie, der eg har strekkmerker og dårlige dagar med ekstrem PMS. Men det er heilt greitt.

Eg elsker jobben min, men den er til tider veldig krevjande fysisk og psykisk. Eg kunne ikkje tenkja meg å gjera noko anna, men det er definitivt ting som kunne blitt bedre der. Eg trur det er svært få folk som er fornøyd med familien, jobben og helsa.

Men vi som sammfunn kan med fordel bli mindre litt mindre individualistiske. Det jaget etter å bli perfekt og få det perfekte liv er urealistisk for mange. Dyrking av individet er ikkje veldig sundt, den kollektivistiske tankegangen forsvinner. Det er ingen "flokk" lenger om det blir krig. Det er alle mot alle, meg meg meg samfunnet.

Eg tror tanken om at "det blir aldri perfekt" bunner i eit rotlaust kapitalistisk samfunn som konsumere for mykje, med individet i sentrum på godt og vondt. Folk klarer ikkje å ta seg 5.minutter til å lukta på ein blomst ein gong.

No høyrest eg sikkert heilt gal ut, men håper du fekk noke ut av svaret mitt.

Endret av mammahjarte
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...