Gå til innhold

Hva synes du om gullbestikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ekte selvføkgelig.

Anonymkode: 841cb...9a1

Skrevet

Drit kult!! Sjekk ut Aida Raw bestikket.

Anonymkode: 65704...341

• Liker 1
Skrevet

Meh, piss. jeg vil ikke ha malingsflak i maten min.

Skrevet

Utrolig lei av å se det over hele Instagram - det har jo vært sånn i årevis nå.

Anonymkode: d451c...7e1

• Liker 3
Skrevet

Harry

Anonymkode: 17719...aa5

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, abrasiveRefraction said:

Meh, piss. jeg vil ikke ha malingsflak i maten min.

Vet ikke hva slags billig dritt du kjøper, men jeg har aldri fått malingsflak i maten av bestikket mitt, selv om de nå er flere år gamle.

Selv synes jeg bestikk med gullfarge er finere enn med sølv. Har dog begge deler hjemme. 

• Liker 4
Skrevet

Det kan jo være fint til sitt bruk, men det skal vel mye til at billig bestikk som er overflatebehandlet på denne måten holder seg pent i bl.a. oppvaskmaskin over lengre tid. Nå finnes det sikkert dyrere varianter med bedre kvalitet, men jeg ville ikke ha brukt mye penger på noe som er så lite tidløst. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, rebony skrev:

Vet ikke hva slags billig dritt du kjøper, men jeg har aldri fått malingsflak i maten av bestikket mitt, selv om de nå er flere år gamle.

Selv synes jeg bestikk med gullfarge er finere enn med sølv. Har dog begge deler hjemme. 

Har ingen bestikk med lakk. 

Skrevet

Jeg liker det ikke. Sølv, stål og bestikk med skaft i andre materialer enn selve bestikket er fint, men gull (og sort) er dessverre ganske harry i mine øyne. (Stål med gulldekor funker, selv om det fort kan bli veldig 90-talls.)

Anonymkode: 9af6d...8f7

• Liker 3
Skrevet

Ikke min smak, men alle andre kan jo ha akkurat hva de ønsker for min del. :) 

Skrevet

Ikke min greie, føler ikke at Gadaffi-stilen er helt meg.

Skrevet

Jeg liker det ikke noe særlig. Synes gullfarge fort ser glorete og juggelaktig ut - Versace, sirkus og tivoli på en gang, liksom. 

• Liker 3
Skrevet

Det blir litt som sort bestikk. Det har vi (ikke lakkert) og jeg er drittlei av at det aldri ser rent ut når det kommer ut av oppvaskmaskinen. Nå skal det byttes ut til vanlig stål.

Anonymkode: 88e31...3b0

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes stort sett det ser litt mye ut til det meste, men ønsker meg veldig et å bruke med juleserviset mitt. I jula skal det være litt mye ❤️

2503442_b.jpg

Anonymkode: 0198d...da9

Skrevet

Ville heller hatt bronse- enn gullfarget. Gullfarget ser fort jalla og billig ut. 

Anonymkode: 66470...4e1

Skrevet

Stygt. 

Anonymkode: dd933...8e8

Skrevet
På 25.8.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Ikke ekte selvføkgelig.

Anonymkode: 841cb...9a1

Harry

Anonymkode: b563e...415

Skrevet

Ikke min smak. Syns det er skikkelig harry. 🙈

Anonymkode: 8d083...71a

Skrevet

Jeg synes det er lekkert!  Har selv kun bestikk i rustfritt stål, men det har vært i daglig bruk i over 40 år. 

Om du tenker på å investere i et bestikk som skal vare lenge, ville jeg valgt rustfritt stål. 

Skrevet

Støggt!

Anonymkode: 2ff4b...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...