Gjest fly forbanna Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/12/431581.html Det går ikke an! Jeg håper denne journalisten får seg en smekk som svir, og VG også som er så desperate etter skrekkbilder på nært hold! Tenk om noen dør som følge av at VG-helikopteret forstyrret og forsinket redningsarbeidet! Det er helt for jævlig!
Gjest f.f. Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Vel, det var jo en som omkom. Jeg håper etterforskningen medfører straffeansvar om det avdekkes noe kriminellt ved ikke å fjerne seg på beordring.
Superlammet Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 - Det er viktig for meg å understreke at piloten er fartøysjef og har til enhver tid ansvaret for hvor helikopteret befinner seg. VGs medarbeidere hverken skal eller kan påvirke fartøysjefens vurderinger. Det gjorde vi heller ikke nå.
Charmina Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Jeg ble så sint når jeg hørte dette! Håper virkelig det blir reagert mot dette av politiet! Det er bare så innmari sykt av avisene hvordan de holder på!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Det er dessverre ikke sjeldent at lignende ting skjer i forbindelse med ulykker. Jeg har hatt arbeid på ulykkessteder og sett hvordan politi må bruke energi på å holde journalistene unna. Er det så viktig med bilder av sterkt skadede/omkomne? I noen tilfeller så kommer også journalistene til ulykkesstedet før politiet. Da er det ambulansefolka som får trøbbelet med dem.
Gjest fly forbanna Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Joda, Superlammet, jeg leste den. Men jeg oppfatter dette som et svært flaut forsøk på ansvarsfraskrivelse fra VGs side. Hvem betviler at elementer av action eller utsikt til heder/ære/belønnelse har vært tilstede i VG-helikopteret, som har trigget dårlige beslutninger i forhold til politiets oppfordring til å gi plass til redningshelikopteret? Er du slik, Superlammet, at fordi noen uttaler noe til mediene, så tar du alle utsagn for god fisk og aldri stiller kritiske spørsmål?
Superlammet Skrevet 14. mai 2005 #7 Skrevet 14. mai 2005 Nei det gjør jeg ikke, fly, men når politiet også sa at de etterforsker hendelsen hos piloten og helikopterselskapet vil jeg nå foreløpig ikke beskylde kun VG for dette. Da venter jeg heller til etterforskningen er over før jeg forhåndsdømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå