Hanneli Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hei Jeg kjøpte et par sandaler fra Ecco til datteren min. Hun og har vært hos besteforeldrene hele sommerferien, og de har flere katter og hunder. Antagentligvis så har en av kattene tisset på sandalene hennes. Klarer ikke få vekk lukten. Har hatt to runder i vaskemaskinen, og prøvd med diverse vaskemidler.. Hverken far eller besteforeldrene har merket dette, så vet ikke hvor lenge siden det er. Er det noen som har noen tips for å fjerne lukten? Tanken var jo at sandalene skulle brukes som innesko i barnehagen etterhvert, men kan jo såvidt brukes ute 😂
Leo Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Min erfaring er at akkurat den lukten ikke lar seg fjerne (Jada, jeg har prøvd eddik! Det hjelper ikke mot alt! ), så jeg ville ha kastet dem og kjøpt nye. Selv om det selvfølgelig er utrolig irriterende å måtte kaste nesten nye, dyre sko
Million Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Sier meg enig med innlegget over. Kattepiss er rett og slett umulig å fjerne, det sitter inngrodd og går ikke vekk. Naturens oppfinnelse så katter skal kunne markere territoriet sitt skikkelig, det forsvinner ikke i første regnvær, nei! Jeg hadde kastet dem og kjøpt nye. Sure penger, ja, men sånt skjer noen ganger.
Hanneli Skrevet 25. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2019 Var det jeg tenkte. Sikkelig irriterende. Spesielt når de var så dyre. Hun hadde jo med seg et par Crocs kjøpt brukt og noen andre fra H&M. Såklart måtte katten velge de fra Ecco... jaja 😂
Leo Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, Hanneli skrev: Var det jeg tenkte. Sikkelig irriterende. Spesielt når de var så dyre. Hun hadde jo med seg et par Crocs kjøpt brukt og noen andre fra H&M. Såklart måtte katten velge de fra Ecco... jaja 😂 Selvfølgelig! Duftet jo deilig, mykt skinn sikkert! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå