AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Drikker veldig mye rett i koppen kakao Har begynt å kjøre lett versjonen da:-) Drikker alt fra 1-3 hver dag. Men er alltid i kaloriunderskudd. Burde jeg kutte dette ut eller går det fint? Liksom siden jeg er i kaloriunderskudd legger jeg noe på meg i det hele tatt? Takk for svar:) Anonymkode: c0338...316
Purple_Pixiedust Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Nei du legger ikke på deg så lenge du er i underskudd. Om det er så sunt er jo en annen sak. Er mye sukker i. Samtidig er det ikke det verste du kan gjøre. Jeg drikker 4-5 iskaffer uten sukker i uken. Er ikke det beste det heller, men det er noe jeg unner meg og jeg passer jo da så klart på å ikke gjøre så jeg går i overskudd av den grunn. Er 135 kcal i en slik iskaffe.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Nei du legger ikke på deg så lenge du er i underskudd. Om det er så sunt er jo en annen sak. Er mye sukker i. Samtidig er det ikke det verste du kan gjøre. Jeg drikker 4-5 iskaffer uten sukker i uken. Er ikke det beste det heller, men det er noe jeg unner meg og jeg passer jo da så klart på å ikke gjøre så jeg går i overskudd av den grunn. Er 135 kcal i en slik iskaffe. Det er jo ikke sukker i om det er lett varianten. Anonymkode: c8a42...82b
Purple_Pixiedust Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sukker i om det er lett varianten. Anonymkode: c8a42...82b At det er lettvariant trenger ikke bety at det er sukkerfritt. Det kan bety mindre sukker eller mindre kalorier, men ikke nødvendigvis sukkerfritt. Jeg vet ikke om det er sukker i rett i koppen lettvariant, så jeg svarte ut fra hvordan jeg tolket det. Nemlig færre antall kcal. Enda bedre dersom den er helt uten sukker. Da trenger du hvert fall ikke se på det som noe negativt at du drikker det. Er jo fint å ha noe å kose seg med.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 7 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: At det er lettvariant trenger ikke bety at det er sukkerfritt. Det kan bety mindre sukker eller mindre kalorier, men ikke nødvendigvis sukkerfritt. Jeg vet ikke om det er sukker i rett i koppen lettvariant, så jeg svarte ut fra hvordan jeg tolket det. Nemlig færre antall kcal. Enda bedre dersom den er helt uten sukker. Da trenger du hvert fall ikke se på det som noe negativt at du drikker det. Er jo fint å ha noe å kose seg med. Helt enig med deg. Beklager om jeg virket kvass, ville bare understreke at det ikke er sukker i lett varianten av rett i koppen kakao, men søtningsstoff Anonymkode: c8a42...82b
Purple_Pixiedust Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg. Beklager om jeg virket kvass, ville bare understreke at det ikke er sukker i lett varianten av rett i koppen kakao, men søtningsstoff Anonymkode: c8a42...82b Da ville jeg bare slått meg løs så lenge det ikke sprenger kaloribudsjettet. 😛
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Kjøp rent kakaopulver og lær deg drikke kakao uten noe søtsmak. Sunt og godt når man venner seg til bitterheten Anonymkode: c95ba...f00
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp rent kakaopulver og lær deg drikke kakao uten noe søtsmak. Sunt og godt når man venner seg til bitterheten Anonymkode: c95ba...f00 jeg lager med laktosefri melk(den er litt søt), vanlig kakaopulver og sukrin gold. supergodt og lite sukker i👌 Anonymkode: d71bc...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå