Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok botox i sinnarynka for første gang for 2 måneder siden, og allerede nå har mesteparten av effekten forsvunnet. Har satt opp ny time om noen uker, men håper at det kommer til å sitte i litt lengre andre gangen. Hvordan er erfaringene deres med dette? 

Anonymkode: 6f94b...3d3

Skrevet

Sitter ca 6 mmd på meg. 

Anonymkode: 2f946...e5a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter ca 6 mmd på meg. 

Anonymkode: 2f946...e5a

Satt det så lenge første gangen også? 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Sitter bare tre mnd på meg. Nå får jeg botox av medisinske grunner, men ser at sinnarynken er tilbake etter tre måneder.

Skrevet

«Myserynke», rynken heter myserynke. Jeg hadde aldri hørt om sinnarynke før jeg ble voksen, og botox var blitt vanlig også i Norge. Å gi myserynken navnet «sinnarynke» var helt genialt og manipulerende av skjønnhetsindustrien. 

Skrevet

Satt ca 6 mnd på meg også, men det tar et par runder før det sitter så lenge.Effekten er jo best ca 14 dager etter, også avtar den litt etter litt. 

Anonymkode: bd3a6...315

Skrevet

Jeg får xeomin (botox preparat) av medisinske grunner og jeg må ha injeksjoner minst hver 10 uke, ellers kommer symptomene tilbake. Er i oppstartsfasen fremdeles, så vet ikke hvor ofte jeg må ha. Men oftere enn hver 12 uke i hvertfall. 

Skrevet

Ja, effekten forsvant fort den første gangen på meg også(2-3mnd). Varer lengre når du har gjort det noen ganger.

Anonymkode: f16d3...490

Skrevet
2 minutter siden, Hulderen skrev:

«Myserynke», rynken heter myserynke. Jeg hadde aldri hørt om sinnarynke før jeg ble voksen, og botox var blitt vanlig også i Norge. Å gi myserynken navnet «sinnarynke» var helt genialt og manipulerende av skjønnhetsindustrien. 

Vel, jeg ser sinna ut, eller i beste fall sur ut. I amerikanske nettforum kalles den ofte for "the 11s". Jeg er i hvert fall glad for at "ellevetallet" er mindre synlig nå. 

Skrevet

Har tatt det fem ganger, sitter max to måneder fortsatt.  Den andre og tredje gangen jeg tok det så gikk effekten ut etter allerede 3-4 uker. 

Jeg kommer ikke til å ta det igjen, det er bortkasta penger og jeg gjorde et regnestykke på det hvor mye det ble i året med 5-6 ganger pr år X antall år resten av livet, eller til den alderen jeg tenkte at det ville være sannsynlig å stoppe og det ble nesten en halv million kroner. Så vil man gjerne ta botox og fillers andre steder når man først blir vant til det også, og ender plutselig opp med å ha brukt flere millioner kroner på botox og fillers i livet! Nei fy fasan! Bare dropp det!  Tren heller på bevisstgjøring av anspente muskler. Scan musklene og sinnamuskelen en gang i timen og slapp av i musklene. Etterhvert jo mer du blir bevisst på det og øver på å ikke anspenne musklene jo mer vil de naturlig slappe av også og sinnarynken utsettes. 

Anonymkode: 6e2a1...d22

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt det fem ganger, sitter max to måneder fortsatt.  Den andre og tredje gangen jeg tok det så gikk effekten ut etter allerede 3-4 uker. 

Jeg kommer ikke til å ta det igjen, det er bortkasta penger og jeg gjorde et regnestykke på det hvor mye det ble i året med 5-6 ganger pr år X antall år resten av livet, eller til den alderen jeg tenkte at det ville være sannsynlig å stoppe og det ble nesten en halv million kroner. Så vil man gjerne ta botox og fillers andre steder når man først blir vant til det også, og ender plutselig opp med å ha brukt flere millioner kroner på botox og fillers i livet! Nei fy fasan! Bare dropp det!  Tren heller på bevisstgjøring av anspente muskler. Scan musklene og sinnamuskelen en gang i timen og slapp av i musklene. Etterhvert jo mer du blir bevisst på det og øver på å ikke anspenne musklene jo mer vil de naturlig slappe av også og sinnarynken utsettes. 

Anonymkode: 6e2a1...d22

Jeg har prøvd avspenning, det funket ikke uansett hvor bevisst jeg var på det. Enkelte dager fikk jeg krampe (!) mellom øyebrynene, jeg rynket dem i søvne også. Det var en stor lettelse å få roet ned de musklene. Men, for all del, bra for deg hvis du lever godt uten en sånn kostbar vane! Ingen tvil om at det kommer til å bli dyrt i lengden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...