Gjest Sonja dronning Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Heijeg bor med en nabo over meg. Han er veldig snill og slikt og låner meg penger til leia MEN han fjerter hele dagen leiligheten lukter surt og jeg blir bare lei av alt. Orker ikke flytte ut men da lukta når ned til min leilighet, aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Ta dette så seriøst dere orker, jeg bare spør jeg asså!!!
Gjest beatriz Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Tør jeg foreslå en luftforfrisker? X-it er meget bra mot fjertelukt og fisk.
Gjest Sonja dronning Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Takk for råd jeg skal dette her men blir nabo sur på meg da? Jeg klarer ikke det jeg vil gi han magestabiliserende eller at han fjerter i do og spyler ned etterpå
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 neinei, her må du røke ut huset altså, ingen tvil om det:D
Gjest beatriz Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Å spyle ned lukten? Er dette fysisk mulig? Dette kan jeg ikke skjønne meg, men er verdt et forsøk. Men foreslå dette for ham, gjerne på en anonym lapp i tilfelle han blir fysisk voldelig. LYkke til!
Gjest Sonja Dronning Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Seroxata jeg orker ikke jeg vil ikke jeg KLARER IKKE Jeg er umulig kapabel av dete her. Og vi har ekslusiv airfreshner som fjerter fjern.
sixx Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Fært så vanskelig da....finn en vinkork og gå opp til ham med den...og fortell nøyaktig hvor du vil han skal bruke den. :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå