Gå til innhold

Han fikk en bul i buksen mens vi snakket sammen. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flørt gående med en mann. I dag traff jeg ham tilfeldig ute på tur. Vi pratet en 10 minutters tid, og har mye øyekontakt. Jeg legger merke til at han ser mye på meg, og sier til meg at han syns jeg ser så flott ut....like etter ser jeg at han har en bul på buksen som han ikke hadde først. Han ser ikke ut til å merke det selv (?), han gjør iallefall ikke noe for å skjule det.

Vi hadde ikke nærkontakt i form av en klem e.l....bare prat. Er dette vanlig? jeg er 43 år og lurer altså på (utrolig nok)....om dette kan være et sikkert tegn på at fyren er begeistret for meg? Jeg må innrømme jeg ble litt forundret, fyren er 58... Helt normalt, dette, eller?

Anonymkode: 98556...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤢

Anonymkode: 61c6b...bf7

• Liker 1
Skrevet

Tenker han er mest begeistra for det du har mellom beina 

Anonymkode: ee90d...53f

• Liker 6
Skrevet

🙈🙉🙊

Faen..jeg trodde skoleferien var over nå.

• Liker 7
Skrevet

Han hadde nokk lyst å knulle deg bak et tre ja.

Anonymkode: fbac4...bfc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker han er mest begeistra for det du har mellom beina 

Anonymkode: ee90d...53f

Hahaha! 

Anonymkode: 4fdb0...532

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Den i buksa styrer vi ikke. Den lever sitt eget liv. Hjelper også ikke noe hvis han er seksuelt tiltrukket av deg. Da blir det ereksjon.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Helt normalt. Den i buksa styrer vi ikke. Den lever sitt eget liv. Hjelper også ikke noe hvis han er seksuelt tiltrukket av deg. Da blir det ereksjon.

Takk for et oppegående svar og for at du tar meg på alvor. Dette er faktisk helt seriøst, og jeg føler meg ytterst dust som spør om dette i min alder, men seriøst...jeg kan da ikke alt om den der i buksa...! Jeg vet han er seksuelt tiltrukket av meg, det har han sagt mange ganger, men jeg har faktisk aldri opplevd dette i samtale med en mann før. Merker dere menn når slikt skjer? Jeg mener, var det litt rart at han ikke prøvde skjule det...?

Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

🙈🙉🙊

Faen..jeg trodde skoleferien var over nå.

Jeg er faktisk helt seriøs....

Skrevet

Hvorfor stirrer du på skrittet hans?

Kanskje han ble litt kåt av at du drev på å glante på skrittet hans?

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et oppegående svar og for at du tar meg på alvor. Dette er faktisk helt seriøst, og jeg føler meg ytterst dust som spør om dette i min alder, men seriøst...jeg kan da ikke alt om den der i buksa...! Jeg vet han er seksuelt tiltrukket av meg, det har han sagt mange ganger, men jeg har faktisk aldri opplevd dette i samtale med en mann før. Merker dere menn når slikt skjer? Jeg mener, var det litt rart at han ikke prøvde skjule det...?

Kansje han likte å vise deg at han tenner på deg?

Synes ut fra det du sier her at han har gitt mye av seg selv.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt kan du vel ikke, men litt kanskje? Siden du er 43?

Sorry altså, men dette er noe de ikke styrer... hilsen medsøster på 51 😅

Anonymkode: dae58...87f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Du det har jeg ikke for vane å gjøre,det var helt tilfeldig at jeg la merke til det. Stirret ikke der. 

Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Damer pleier å stirre på skrittet til menn. Det er veldig åpenlyst enkelte ganger.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Kansje han likte å vise deg at han tenner på deg?

Synes ut fra det du sier her at han har gitt mye av seg selv.

Kanskje.... Så dere menn merker at slikt skjer altså? Han virket bare ikke til å la seg affisere av det.

Ja han har gitt veldig mye av seg selv til meg. Jeg vet han er veldig lysten på meg, men ikke bare seksuelt, også for den jeg er (heldigvis)

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer pleier å stirre på skrittet til menn. Det er veldig åpenlyst enkelte ganger.

Ja, men de bliur utilpass hvis du påpeker det.

• Liker 1
Skrevet

Alt kan du vel ikke, men litt kanskje? Siden du er 43?

Sorry altså, men dette er noe de ikke styrer... hilsen medsøster på 51 😅

Anonymkode: dae58...87f

Joda, men jeg har faktisk ikke opplevd dette før...seriøst. Ble litt satt ut.  Ok, så styrer de ikke det, men lurte vel på om det kan "fortelle" meg noe... ;) 

Skrevet

Du det har jeg ikke for vane å gjøre,det var helt tilfeldig at jeg la merke til det. Stirret ikke der. 

Jeg ser alltid i skrittet til menn. Det er helt normalt.

Anonymkode: ff6d6...964

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Enig.

Anonymkode: 4fdb0...532

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje.... Så dere menn merker at slikt skjer altså? Han virket bare ikke til å la seg affisere av det.

Ja han har gitt veldig mye av seg selv til meg. Jeg vet han er veldig lysten på meg, men ikke bare seksuelt, også for den jeg er (heldigvis)

Merker godt at man får ereksjon ja. Det dunker bra der nede når den kommer når man er kåt ihvertfall. 

Det er ditt trekk neste gang. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...