AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hei. Personlig syns jeg analsex er fantastisk, jeg liker det skikkelig godt. Men så har jeg begynt med hemorider, og nå klarer jeg ikke ha NOE penetrert i bakenden. Jeg syns dette er flaut å fortelle til samboer, fordi jeg er så redd han skal synes det er så turnoff at han ikke vil ha sex med meg i det hele tatt! han blir jo da irritert over at jeg ikke vil ha analsex når han vet jeg synes det er så godt, og jeg skjønner jo godt at han blir frustrert over det når jeg bare sier «nei», men ikke har baller nok til å forklare han hvorfor! noen som har tips til hvordan jeg kan fortelle han dette? hilsen J19 Anonymkode: a1fc9...dce
Ardenus Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Før eller siden så ser han det selv, du kan like godt si det nå og bli ferdig med den samtalen. Gjør det vondt med penetrering eller vil du ikke pga du syntes det er pinlig?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, Ardenus skrev: Før eller siden så ser han det selv, du kan like godt si det nå og bli ferdig med den samtalen. Gjør det vondt med penetrering eller vil du ikke pga du syntes det er pinlig? Det gjør helt forferdelig vondt, og jeg sliter skikkelig med det. Så er derfor jeg ikke vil ha analsex.. men synes det er pinlig å måtte fortelle han dette. Anonymkode: a1fc9...dce
Ardenus Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør helt forferdelig vondt, og jeg sliter skikkelig med det. Så er derfor jeg ikke vil ha analsex.. men synes det er pinlig å måtte fortelle han dette. Anonymkode: a1fc9...dce ok, har du snakket med gynekologen om det, om det kan gjøres noe med? Du syntes det er pinlig, men det er egentlig ikke pinlig, du får "kvinne" deg opp å ta praten. Det går nok bra skal du se. 1
MuffinStud Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 "Jeg tror jeg må ta en tur til legen. Det gjør fremdeles vondt å leke med rumpa".
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Du bør slutte med analsex. Det er analsex som kan ødelegge blodkar og lukkemuskel. Du vil sikkert ikke måtte opereres pga ufrivillig lekkasje av avføring. Dette er ikke tull, men ramme alvor. Anonymkode: 51f40...028 6
mellomtomater67 Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Anal sex kan faktisk føre til hemorider. anbefaler deg å slutte å ha det. 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør slutte med analsex. Det er analsex som kan ødelegge blodkar og lukkemuskel. Du vil sikkert ikke måtte opereres pga ufrivillig lekkasje av avføring. Dette er ikke tull, men ramme alvor. Anonymkode: 51f40...028 Må slutte å skremme folk med sånt vas! Bruk masse glidemiddel, og vær forsiktig så er det ingen påfølgende problemer. Anonymkode: 7725a...c28
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, mellomtomater67 skrev: Anal sex kan faktisk føre til hemorider. anbefaler deg å slutte å ha det. Mye som kan føre til hermorider. Å Bilkrasj kan føre til død, men vi kjører fortsatt bil? Anonymkode: 7725a...c28 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #10 Skrevet 25. august 2019 Enig med de over og de medisinske implikasjonene ved analsex. Du bør også merke deg Bibelen sier at analsex er en synd. Anonymkode: c8d8b...31d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #11 Skrevet 25. august 2019 er du en hund? ettersom du har bikkje sex. Trodde det var bare mennesker på gruppa her. Anonymkode: 04baa...3f1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #12 Skrevet 25. august 2019 Dere har åpenbart ikke analsex på riktig måte når du får hemoroider. Er noe så naturlig turn off for han, er han for ung. At han også blir irritert sier sitt. Anonymkode: a343e...122
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #13 Skrevet 25. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bør slutte med analsex. Det er analsex som kan ødelegge blodkar og lukkemuskel. Du vil sikkert ikke måtte opereres pga ufrivillig lekkasje av avføring. Dette er ikke tull, men ramme alvor. Anonymkode: 51f40...028 Kan signere på dette. Den som skriver det er tull litt lenger ned er sannsynligvis en mann som presser jenter til analsex og driter i hva slags helseproblemer og smerter det kan forårsake. Anonymkode: dfbe2...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #14 Skrevet 25. august 2019 Ikke usannsynlig at du har fått hemeroider grunnet analsex. Det gjorde jeg. Skikkelig vondt! Men om smerten vedvarer anbefaler jeg deg å ta en tur til legen. Anonymkode: 9f086...92e 2
Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2019 #15 Skrevet 26. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør også merke deg Bibelen sier at analsex er en synd. Da er det bare å kjøre på!!😎🤟😈
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #16 Skrevet 26. august 2019 Analsex er ikke farlig, du må gjøre det riktig. Bruk glid, varm opp. Men ikke gjør det oftere enn 1 gang i uken. Men du er jo veldig umoden da, som ikke tørr å sifra til din partner. Så tenker du burde slutte med å ha analsex, eller sex i det heletatt før du bli mer moden og sikker på deg selv. Anonymkode: 57f05...741
CabinCruiser Skrevet 26. august 2019 #17 Skrevet 26. august 2019 Bare jåss at analsex er farlig. Gjør man det rett er det ingenting i veien for å holde på med det. Men ikke gidd å slippe til en mann som bare vil bryte den inn - da får man problemer og det vil gjøre vondt. Har hatt perioder med nesten mer anal enn vanlig sex. Ts: gå til legen med dette, hemoroider kan fikses, og er slett ikke sikkert at det kommer av sex heller.
Thyra Skrevet 26. august 2019 #18 Skrevet 26. august 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: er du en hund? ettersom du har bikkje sex. Trodde det var bare mennesker på gruppa her. Anonymkode: 04baa...3f1 Har bikkjer analsex?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #19 Skrevet 27. august 2019 On 8/25/2019 at 8:54 PM, AnonymBruker said: er du en hund? ettersom du har bikkje sex. Trodde det var bare mennesker på gruppa her. Anonymkode: 04baa...3f1 Hunder puler ikke ræv...det er mennesker som har fått den fikse ideen at dette er normalt.. Anonymkode: c1ff5...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå