AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Er en fyr eller nå venn av meg da jeg har kjent i 1 år nå. Vi ble kjent via venninne av meg da han og hun smålig holdt på noen måneder i fjor, typ flørtet, besøkte hverandre nesten hverdag, men de erklærte seg aldri som kjærester siden de holdt på og var på vei. Nå har jeg har skjønt det slik at de to ikke har møttes eller snakket på mange mange måneder og at hun sluttet å ta initiativ. Nærmere fadet han helt ut.. Så i går kveld rundt 9 tiden møtte jeg han for første gang på veldig lenge. Han har lenge prøvd og hatt lyst å møte meg, men jeg har ikke turt da jeg ikke er ei jente som går etter venninnene sine rester selv om jeg synes han var dødskjekk! Vi gikk rundt å skravla litt. Husket sammen i huskene, og hadde det litt «romantisk» synes jeg. Etter noen timer går vi hjem til meg på mitt initiativ (inviterer han hjem). Sitter på mitt rom, jeg ved sminkebordet og han på senga mi. Vi snakker og har det sååå kos. Jeg ble sjenert rundt han, noe jeg blir om jeg liker en gutt. Turte ikke å sitte på senga med han da jeg var redd han kanskje var en fuckboy som ville prøve å pule meg. Men skjønte fort at han ikke er den typen. Jeg har og skjønt at han siden start (første gang han møtte meg) synes jeg var skikkelig pen og interessant jente og har falt for meg første gangen. Men siden han var på henne kunne han ikke gjøre noe med meg på den tiden hvis dere skjønner. Han sa jeg virka som en flott og herlig jente og at han skulle ønske vi hadde møttes for lenge siden og hengt sammen bare jeg og han. Han fortalte meg også at hun venninna mi ikke var bra venninne for meg. For når jeg hadde vært på besøk hos henne og han var der og så hadde hun kun negative ting å si om meg etter jeg hadde dratt. Jeg ble litt sjokkert og felle noen tårer når han sa det. Han trøsta meg da. Selv om jeg og venninna ikke er like nære lenger som før gjorde det vondt for det om! Han spurte om jeg ikke ville komme til senga og sitte med han. Det gjorde jeg, men jeg var litt nervøs. Han gjorde ingenting, annet enn å holde hånda mi og si hvor nydelig han synes jeg er som person og utseende. Han driter i det negative hun hadde å si og synes jeg var mye bedre enn henne. Jeg spurte han hva hun hadde sagt om meg og det var at hun synes jeg kledde meg horete (i følge henne er det jenter som går i trange bukser og tettsittende topp med litt utringning).. Min tanke er at hun var/er sjalu på meg og derfor sa dritt om meg til han for å sverte meg og at hun føler seg truet av meg. Han gikk aldri på noe av det og synes jenter som snakker dritt om sine venninner er lite sjarmerende og tiltrekkende. Vi legger oss ned i sengen. Han holder rundt meg og stryker på meg. Det er litt stille også, men langt i fra klein stillhet. Vi nyter hverandres selskap uten å måtte snakke bare for å snakke. Ikke prøver han å kysse meg eller ha sex. Han viser at han virkelig bryr seg og respekterer meg❤️Vi sovner etterhvert med klærne på. Vi begge våkner igjen rundt 7 tiden nå i morges. Og ærlig jeg ble så komfortabel rundt han at jeg kledde helt av meg og la meg naken under dyna og han med klærne enda på i og med at klærne ikke var så behagelig å ligge i. Han fortsetter å pjuske og stryke i håret mitt, kjærtegner hverandre og er helt stille. Ikke klein stillhet i det heletatt! Så må han dra etter en halvtime på jobb og jeg uttrykte hvor kjipt jeg synes det var og han var enig. Sa vi måtte møtes så snart som mulig. Vi har snappa endel i dag og jeg bare liker han bedre og bedre. Samtidig blir jeg redd, men samtidig er det deilig å være så betatt. Han er så spesiell, så snill, så fantastisk kjekk utseendemessig og. Skikkelig bonus! Kan det bli bedre? Normalt har jeg falt for gutter som er goodlooking, men slemme mot meg. Han er også skikkelig goodlooking, men bare helt fantastisk fyr tvers i gjennom. Jeg er sååå glad❤️Vet ikke, men det er sjeldent jeg liker en fyr så mye og sååå fort som her. Bare synd han er restene til min venninne. Eller ikke så gode venninne lenger. Skal jeg satse på han? Jeg er jente på 21 år, og han er 23 år Anonymkode: 81c0c...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Du bruker ordet "smålig" helt feil. Slå opp i ordboken så finner du ut hva dette ordet egentlig betyr Anonymkode: 8856f...1ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Jeg hadde blitt skeptisk til en ny kar som kommer med påstander om gamle venner, for å så tvil og usikkerhet hos deg. Han bryter ned dine allianser for å få innpass selv. Stort rødt flagg. Anonymkode: f5480...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Beklager for at teksten ble sååå stor i HI. Men er en copypaste fra notater der jeg først skrev dette. Aner ikke hvordan jeg endrer det. Unnskyld!🌸 - TS Anonymkode: 81c0c...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bruker ordet "smålig" helt feil. Slå opp i ordboken så finner du ut hva dette ordet egentlig betyr Anonymkode: 8856f...1ee Ok? Anonymkode: 81c0c...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 For et latterlig innlegg, du har blitt blind. Anonymkode: a8b83...8db 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt skeptisk til en ny kar som kommer med påstander om gamle venner, for å så tvil og usikkerhet hos deg. Han bryter ned dine allianser for å få innpass selv. Stort rødt flagg. Anonymkode: f5480...c2c Hvilke allianser?? Skjønner ikke hva du mener -Ts Anonymkode: 81c0c...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For et latterlig innlegg, du har blitt blind. Anonymkode: a8b83...8db Tusen takk! Gjorde sikkert kvelden din å kommentere dette!🤗 Anonymkode: 81c0c...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok? Anonymkode: 81c0c...ad7 https://no.m.wiktionary.org/wiki/smålig Anonymkode: fd0b1...48d
Gjest commeilfaut Skrevet 26. august 2019 #11 Skrevet 26. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For når jeg hadde vært på besøk hos henne og han var der og så hadde hun kun negative ting å si om meg etter jeg hadde dratt. Rødt flagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå