K.B. Skrevet 29. august 2019 #41 Skrevet 29. august 2019 Lager min taco av ytrefilet. Salter og peprer, steker, skjærer opp i tynne strimler, marinerer i fersk chilli, lime og fersk koriander. Av stuff så har jeg babyleaf, tomat, agurk, advocado, ost, paprika og hva annet jeg har i kjøla.
Nora08 Skrevet 29. august 2019 Forfatter #42 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, LeneXCII skrev: Vi lager "taco" med helstekt indrefilet (fra rema1000) skjært i tynne skiver! Det blir en helt annen rett enn den vanlige norske tacoen. Tradisjonelle taco-grønnsaker til og selvsagt hjemmelaget guacamole! Bruker taco chips til. Bruker kun bittelitt fajitakrydder på kjøttet. Anbefales! Har også gjort dette noen ganger, veldig godt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #43 Skrevet 29. august 2019 Marinert rødløk, guacamole og pico de gallo.🌮 Anonymkode: 48954...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #44 Skrevet 29. august 2019 Bytter litt mellom wrap og skjell, akkurat nå har jeg dilla på skjell. Har deretter i, i rekkefølge: - Cheddar - Kjøttdeig eller karbonadedeig med tacokrydder - Chunky Salsa - Rømme (bytter litt på hvilken type rømme) - Mais - Kidneybønner - MASSE ruccola (eventuelt annen salat hvis jeg ikke har ruccola) - Hjemmelaget guacamole (avokado, limejuice og krydder) - Knuste Tortillachips (Maarud e.l.)Anonymkode: d1d24...04b 1
wolfpotion Skrevet 29. august 2019 #45 Skrevet 29. august 2019 Soyafarse med tacokrydder, grove lefser, agurk, paprika, tomat, avokado, ost, rømme og medium salsa. I tillegg så pleier jeg å knuse salt tortilla på toppen.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #46 Skrevet 29. august 2019 Krydret karbonadedeig, ost, rødløk, mais, agurk, salat, rømme, salsa og små epleterninger. Anonymkode: 3ddbf...37a 1
Nora08 Skrevet 29. august 2019 Forfatter #47 Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Krydret karbonadedeig, ost, rødløk, mais, agurk, salat, rømme, salsa og små epleterninger. Anonymkode: 3ddbf...37a Ooo, hvordan eple-salsa er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå