Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tråden sier, hva har du på tacoen? Idag prøvde jeg mangochutney siden den jeg hadde i kjøleskapet snart gikk ut på dato og måtte brukes. Det var så godt! 😊 har laget mango-salsa til taco før men ikke tenkt på chutney.

Dette fikk meg til å tenke, hva har du på taco’n? 

- Hilsen en som ønsker en mer spicy og vågal tacofredag

Skrevet

Klassisk «norsk» taco her,

salat, agurk, tomat, mais, Kidneybønner (av og til) ost, avokado og en gang i blant ananas.

Bruker ikke salsa (resten av familien gjør) men rømme:)

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Salat, kjøttdeig med tacokrydder, rømme, agurk, tomat, mais, ost, jalapeño og tacosaus. 

Skrevet

Krydret kjøttdeig, mais, ost, rømme, saus og hjemmelaget guacamole er et must. 

Kan og ha paprika, rødløk og bytte ut kjøttdeigen med kylling om jeg er løssluppen i matveien 😂

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Kjøttdeig med tacokrydder , mais, salat, tomat, agurk, paprika,ost, guacamole og salsa.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Tacokjøtt, ris, salat, agurk og mais.

Anonymkode: a7913...2de

Skrevet

Taco kjøttdeig, salat, agurk, mais, tomat, revet ost, guacamole og rømme. 

Anonymkode: 46d6f...944

• Liker 1
Skrevet

Kylling med Sweat chilli saus, gulrot, advokdo, salat, tomat, agurk og ost. 

Anonymkode: b38c8...a94

• Liker 1
Skrevet

Kjøttdeig med tacokrydder, salat, paprika, agurk, ost og salsa

Skrevet

Kjøttdeig med tacokrydder, tomat, salsa, rømme, ananas og mais❤️

Noen ganger tar jeg også på agurk, ost, paprika og jalapeño, men det er ikke så ofte.

Anonymkode: a19c4...35f

Skrevet

Kidneybønner/soyafarse, agurk, tomat, paprika, løk, ruccola, guacamole og ananas, har vi andre grønnsaker eller salat hjemme tar jeg gjerne på det også.

• Liker 2
Skrevet

Salat, agurk, mais, løk , paprika 

tacokjøttdeig, salsa, rømme, ost og nachochips i lefse

Skrevet

Salat, agurk, tomat, mais, løk, ost, salsa (varierer litt med eller uten ananas), rømme, og krydret, stekt kjøttdeig da.

Skrevet

Mango, rødløk, guacamole, salsa, rømme, ost, agurk, mais og kjøttdeig

Anonymkode: 82277...a05

• Liker 1
Skrevet

Kjøttdeig med tacokrydder (noen ganger kylling eller biff), stekt champignon og stekt løk, mais, ost, rømme og hjemmelaget guacamole. Noen ganger har vi også i kidneybønner, agurk, tomat og paprika. Jeg tåler ikke salsa, men de andre spiser det.

Anonymkode: 9363c...423

Skrevet

Kyllingfilet med tacokrydder, salat, ris, guacamole, salsa, rømme, ost, jalapeño, agurk, løk, paprika, tomat, mais, ananas, mango, kidneybønner, sitron saft. Spiser det i tortilla lefse, eller med nachos. 

Anonymkode: 108d6...e71

• Liker 1
Skrevet

Karbonadedeig eller kjøttdeig, Santa Maria Orignal Spice Mix, revet ost (Norvegia/Jarlsberg) og mais. Veksler mellom tortillalefser og skjell/tubs.

• Liker 1
Skrevet

Guacamole, karbonadedeig med krydder, ost, salsa, ruccola, tomat, agurk, rødløk, mango, mais, rømme og nachoschips

Skrevet

Enten kjøttdeig eller bønner med tacokrydder, mango, mais, agurk, tomat, salsa, rømme og banana peppers :laugh:

Skrevet

Jeg må ha Santa Marias Pineapple Salsa, og aner ikke hvorfor den er så vanskelig å få tak i. Hamstrer hver gang jeg kommer over et sted som har den sausen.

Ellers bruker jeg kyllingfilet eller biff og steker med tacokrydder. Bruker masse løk, Guacamole, strimlet ost, masse grønnsaker (hvis jeg skal lage det raskt, kjøper jeg et par pakker med ferdig oppkuttet salat), tomater, mais, ananas, rømme.

Bruker lefsene til Old el Paso, og har tortillachips med chili ved siden av.

Anonymkode: c3bfc...7d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...