Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne Oslo/Akershus. Jeg har vært avhengig av å spise saftis siden jeg ble gravid(babyen er nå 6 mnd) og jeg er fortsatt helt vill etter friskis.  Klarer ikke slutte av egen vilje. Kan faktisk sammenligne deg med nikotinavhengighet. Så jeg trenger hjelp 😂

Anonymkode: 0053c...a3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil heller fraråde det. Sløsing med tid og penger det der. Helt vanlig å få dilla på noe i graviditeten. Mange mister lysten når ungen kommer ut ;) 

Anonymkode: d50f8...e44

Skrevet

For min del har heg har bedre effekt av youtubehypnoser enn av å gå til hypnotisører. Jeg slapper mer av på egenhånd enn i rom med en fremmed. 

Anonymkode: 94475...5ec

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del har heg har bedre effekt av youtubehypnoser enn av å gå til hypnotisører. Jeg slapper mer av på egenhånd enn i rom med en fremmed. 

Link?

Anonymkode: de5d9...d88

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Link?

Anonymkode: de5d9...d88

Det finnes haugevis av dem. Søk på youtube 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller fraråde det. Sløsing med tid og penger det der. Helt vanlig å få dilla på noe i graviditeten. Mange mister lysten når ungen kommer ut ;) 

Anonymkode: d50f8...e44

Ja men ungen er jo 6 mnd og lysten er like stor 🙈 det går jo 40 kr dagen på denne isen så vet ikke om jeg sparer så mye på å ikke prøve. 

Ts

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du greid å bli kvitt en uvane av disse videoene? 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...